Η Lamborghini τάραξε συθέμελα τον κόσμο των supercars kαι hypercars, καθώς με μια όχι πολύ πιο δυνατή και ελαφρύτερη Huracan, κατάφερε να γράψει για κάποιους μήνες έναν εκπληκτικό χρόνο-ρεκόρ στο Nürburgring με 6:52.01, όντας το ταχύτερο ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο παραγωγής. Αυτό έγινε, κυρίως λόγω της αεροδυναμικής της, καθώς μετά από πολλές ώρες εξέλιξης στην αεροδυναμική σήραγγα, η ιταλική εταιρία προίκισε το αυτοκίνητο της με το σύστημα ALA (Aerodynamica Lamborghini Attiva) ή αν προτιμάς το ενεργό αεροδυναμικό πακέτο, που χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες προκειμένου να μετακινούνται τα αεροδυναμικά στοιχεία του πακέτου, πολύ γρηγορότερα από αντίστοιχες υδραυλικές προτάσεις.

Μια Huracan Perfomante σε χρώμα Verde Mantis -μια από τις 25 πρώτες που βγήκαν από το εργοστάσιο της εταιρία στη Sant’Agata- υπάρχει και στην Ελλάδα, με τον ιδιοκτήτη της να είναι από αυτούς που την χρησιμοποιεί για το σκοπό που φτιάχτηκε, να “της πίνει το αίμα”. Χθες, σε ανοιχτό track day στην πίστα των Μεγάρων η συγκεκριμένη Huracan, μαζί με άλλα αυτοκίνητα του Speedsector και όχι μόνο, ο οδηγός της έκανε νέο ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής στην μοναδική πίστα της Αττικής, σταματώντας τα χρονόμετρα σε 1:02.261. Να σημειώσω ότι ο ίδιος οδηγός κρατούσε το ρεκόρ στα Μέγαρα με Porsche 991 Turbo S και 1:02.296 από το 2016.

Το αυτοκίνητο πατούσε σε ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R, τα οποία ήταν ελαφρώς χρησιμοποιημένα από την χρήση και στην πίστα των Σερρών πριν από δύο εβδομάδων, και όπως θα δεις στο video, στην στροφή Κ9 μια Porsche 911 Turbo -με look GT2 RS- του χάλασε λίγο την γραμμή, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τον τελικό χρόνο.

Η Huracan Perfomante διαθέτει ειδικά πτερύγια στο μπροστά μέρος, στην πίσω αεροτομή, ενώ ζευγάρι μικρών εισαγωγών κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα, ανοιγοκλείνουν μεταφέροντας έτσι αέρα τόσο για την ψύξη της εξάτμισης, όσο και για την βελτίωση της αεροδυναμικής. Ο αέρας αυτός στη συνέχεια εξέρχεται μέσω μιας οπής στην κάτω πλευρά της αεροτομής. Στο πίσω μέρος υπάρχουν τέσσερις αγωγοί κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα. Οι δύο κεντρικοί είναι πάντα ανοικτοί για την ψύξη του κινητήρα και την ψύξη των καυσαερίων, ενώ οι δύο εξωτερικοί αγωγοί, συνδέονται με τα εσωτερικά κανάλια της πίσω πτέρυγας.

Μηχανικά το αυτοκίνητο φορά τον V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο οποίος δυνάμωσε στα 640 άλογα, με την ροπή να φτάνει τα 600 Nm. Τα επιπλέον 30 άλογα και τα 40 Nm ροπής, επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα (-0,3 δευτερόλεπτα από την απλή Huracan), τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα (-1,0 δευτερόλεπτο) με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 325 χλμ/ώρα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να διαβάσεις εδώ.