Η Lamborghini τάραξε συθέμελα τον κόσμο των supercars kαι hypercars, καθώς με μια όχι πολύ πιο δυνατή και ελαφρύτερη Huracan, κατάφερε να γράψει για κάποιους μήνες έναν εκπληκτικό χρόνο-ρεκόρ στο Nürburgring με 6:52.01, όντας το ταχύτερο ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο παραγωγής. Αυτό έγινε, κυρίως λόγω της αεροδυναμικής της, καθώς μετά από πολλές ώρες εξέλιξης στην αεροδυναμική σήραγγα, η ιταλική εταιρία προίκισε το αυτοκίνητο της με το σύστημα ALA (Aerodynamica Lamborghini Attiva) ή αν προτιμάς το ενεργό αεροδυναμικό πακέτο, που χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες προκειμένου να μετακινούνται τα αεροδυναμικά στοιχεία του πακέτου, πολύ γρηγορότερα από αντίστοιχες υδραυλικές προτάσεις.

Μια Huracan Perfomante σε χρώμα Verde Mantis -μια από τις 25 πρώτες που βγήκαν από το εργοστάσιο της εταιρία στη Sant’Agata- υπάρχει και στην Ελλάδα, με τον ιδιοκτήτη της να είναι από αυτούς που την χρησιμοποιεί για το σκοπό που φτιάχτηκε, να “της πίνει το αίμα”. Χθες, σε ανοιχτό track day στην πίστα των Μεγάρων η συγκεκριμένη Huracan, μαζί με άλλα αυτοκίνητα του Speedsector και όχι μόνο, ο οδηγός της έκανε νέο ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής στην μοναδική πίστα της Αττικής, σταματώντας τα χρονόμετρα σε 1:02.261. Να σημειώσω ότι ο ίδιος οδηγός κρατούσε το ρεκόρ στα Μέγαρα με Porsche 991 Turbo S και 1:02.296 από το 2016.

Το αυτοκίνητο πατούσε σε ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R, τα οποία ήταν ελαφρώς χρησιμοποιημένα από την χρήση και στην πίστα των Σερρών πριν από δύο εβδομάδων, και όπως θα δεις στο video, στην στροφή Κ9 μια Porsche 911 Turbo -με look GT2 RS- του χάλασε λίγο την γραμμή, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τον τελικό χρόνο.

Η Huracan Perfomante διαθέτει ειδικά πτερύγια στο μπροστά μέρος, στην πίσω αεροτομή, ενώ ζευγάρι μικρών εισαγωγών κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα, ανοιγοκλείνουν μεταφέροντας έτσι αέρα τόσο για την ψύξη της εξάτμισης, όσο και για την βελτίωση της αεροδυναμικής. Ο αέρας αυτός στη συνέχεια εξέρχεται μέσω μιας οπής στην κάτω πλευρά της αεροτομής. Στο πίσω μέρος υπάρχουν τέσσερις αγωγοί κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα. Οι δύο κεντρικοί είναι πάντα ανοικτοί για την ψύξη του κινητήρα και την ψύξη των καυσαερίων, ενώ οι δύο εξωτερικοί αγωγοί, συνδέονται με τα εσωτερικά κανάλια της πίσω πτέρυγας.

Μηχανικά το αυτοκίνητο φορά τον V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο οποίος δυνάμωσε στα 640 άλογα, με την ροπή να φτάνει τα 600 Nm. Τα επιπλέον 30 άλογα και τα 40 Nm ροπής, επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα (-0,3 δευτερόλεπτα από την απλή Huracan), τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα (-1,0 δευτερόλεπτο) με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 325 χλμ/ώρα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • ο γυρος που ειδαμε στο βιντεο…ειναι και ο ταχυτερος γυρος ??? γιατι στο τελος το πορσε τον εκοψε αρκετα !!!
    παντως γενικα πολυ αναποδο τιμονι……λογικο να εγραψε καλυτερο χρονο απο την turbo S μονο κατα 0.03….αμα ειχε καλυτερη ασφαλτο θα ηταν αισθητα ταχυτερη !!!

    • Ναι, το video είναι από τον ταχύτερο γύρο! Το αναφέρω και στο κείμενο, το αυτοκίνητο είναι ικανό για χρόνο 1:01…
      Πάντως, οι καιρικές συνθήκες χθες ήταν ιδανικές. Καθόλου αέρας, ηλιοφάνεια, και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου.

  • jonjon

    Ωραίος! Τουλάχιστον την οδηγεί δεν την εχει μόνο για την καφετέρια!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Σούπερ!!!

  • mixalhs7

    Πίστα? Ποια πίστα?

    • morbid

      Ένα χωράφι με κάτι δρόμους μέσα

    • Renesis1

      Όπου φτωχός και η μοίρα του..

  • Bon Viveur

    Πίστα Μεγάρων…. στην Ελλάδα οτι δηλώσεις (νομίζεις οτι) είσαι…

  • σε τόσο στενή χάραξη και δε σκορπάει. εντυπωσιακό

  • Alexandros

    Ποιανου ειναι?

  • JG2015

    Μιας και μιλάμε για ελληνικές Lamborghini να ρωτήσω κάτι αν ξέρει κανείς: στην Αθήνα πρέπει σίγουρα να κυκλοφορούν 6-7 Aventador που ανήκουν σε Έλληνες, εκ των οποίων η μια με ελληνικές πινακίδες, και 3-4 Huracan. Επίσης υπάρχουν 3 Ferrari 488 και μίνιμουμ 10 Ferrari 458 (και μια LaFerrari !!!)εκ των οποίων αρκετές με ελληνικές . Αν όμως ανατρέξει κανείς τα επίσημα στοιχεία εισαγωγών, δεν υπάρχει ούτε μια Lambo ή Ferrari που να έχει πουληθεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια της κρίσης μετά το ’11. Άρα αν εξαιρέσουμε αυτές που έχουν ξένες πινακίδες, πως στο καλό ήρθαν οι άλλες εδώ “στα μαύρα” χωρίς να αναγράφοντε στα επίσημα στοιχεία πωλήσεων (αναφέρω τις συγκεκριμένες 1ων επειδή τις έχω δει και 2ων επειδή είναι μοντέλα που βγήκαν μετά το ’11);

    • το πιο πιθανο ειναι να αγοραστηκαν σαν μεταχειρισμενες απο το εξωτερικο και να πηραν πινακιδες μετα !!!!

  • Mika

    Aνετα εχασε 2 δευτερα, στη συναντηση με την 911..Μπορει να κατεβασει κι αλλο…

  • A.V.

    Σκέτο βασανιστήριο για το αυτοκίνητο αυτό το γυρολόγιο στην “πιστα” των Μεγάρων. Εντελώς ακατάλληλη για τέτοια αυτοκίνητα. Τουλάχιστον πάει και Σέρρες που έχει νόημα…
    Εχασε τουλαχιστον 1.5 sec στη συνάντηση με την Πορσε.