Το Σάββατο το βράδυ, όπως είχε ανακοινώσει, η Ferrari παρουσίασε στην πίστα του Mugello, την FXX-K Evo, η οποία αποτελεί την αναβαθμισμένη και πιο εξελιγμένη έκδοση της FXX K. Με το αυτοκίνητο να έχει δικαίωμα χρήσης μόνο σε πίστα, διαθέτει νέα αεροδυναμικά βοηθήματα που παράγουν 23% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με την FXX-K και 75% περισσότερη από την LaFerrari, και στο παρακάτω αναλυτικό video μπορείς να δεις κάθε λεπτομέρεια του bodykit της.

Κινούμενη με 200 χλμ/ώρα, ο αέρας πιέζει προς το έδαφος την Ferrari FXX-K Evo με δύναμη που ισούται με 640 κιλά, με την κάθετη αεροδυναμική πίεση να φτάνει έως τα 830 κιλά στη τελική ταχύτητα. Για να επιτευχθεί αυτό, η Ferrari έχει τοποθετήσει νέα σταθερή αεροτομή, ενεργό πίσω spoiler, κεντρικό πτερύγιο, νέο διαχύτη, νέους προφυλακτήρες και νέα ανάρτηση.

Στο εσωτερικό συναντάμε νέο τιμόνι που μοιάζει αρκετά με το τιμόνι των μονοθεσίων της Formula 1 και νέα ψηφιακή οθόνη 6,5″ που προβάλει την τηλεμετρία, την εικόνα της πίσω κάμερας, την λειτουργία του KERS κτλ.

Κίνηση παίρνει από τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6.262 κ. εκ. που χάρη σε νέους εκκεντροφόρους, ανασχεδιασμένες και polished εισαγωγές αέρα και νέο σύστημα εξαγωγής χωρίς σιλανσιέ, αποδίδει 1.050 άλογα και περισσότερα από 900 Nm ροπής. Τα 860 άλογα και τα 750 Nn ροπής εξ’αυτών, προέρχονται από τον συμβατικό κινητήρα και τα υπόλοιπα 190, από τον ηλεκτροκινητήρα.

Το HY-KERS σύστημα έχει εξελιχθεί ειδικά για απόλυτες επιδόσεις και η λειτουργία του μπορεί να οριστεί με τα 4 settings στο Manettino που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα: Qualify για το μέγιστο των δυνατοτήτων του με διάρκεια λίγους γύρους, Long Run για συμβιβασμό μεταξύ απόδοσης και διάρκειας, Manual Boost για άμεση, μέγιστη ροπή και Fast Charge για την ταχύτερη δυνατή φόρτιση της μπαταρίας της FXX K.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο διπλόδισκο κιβώτιο ταχυτήτων, με την ειδική ;LaFerrari να πατάει σε slick ελαστικά της Pirelli που διαθέτουν αισθητήρες για την παρακολούθηση των φορτίων, των επιταχύνσεων, των πιέσεων αλλά και των θερμοκρασιών. Η παρεμβατικότητα του E-Diff ηλεκτρονικού διαφορικού, του F-Trac traction control, του Racing SSC –Side Slip Angle Control- και του ABS, ρυθμίζονται από τον οδηγό με το Manettino 5 θέσεων στο τιμόνι. Τέλος τα φρένα είναι carbon-κεραμικά της Brembo με δίσκους διαστάσεων 398 χλστ. μπροστά και 380 χλστ. πίσω.

Η Ferrari ανακοίνωσε πως το πακέτο της Evo προσφέρεται και ως αναβάθμιση στις Ferrari FXX-K.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    TΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!!!

  • δηλαδη τωρα μπορει η απλη Laferrari να κινηθει κανονικα στος δρομους…και δεν μπορει αυτη ??????
    παντως η φωτο του αρθρου….ΚΟΛΑΣΙΜΗ !!!! και ας ειναι σε λευκο !!!!

    • Christos Dimou

      Για το Μπουρναζι συντηρητική είναι…. 😂

    • axaxaxxaxaxax
      περαν της πλακας…..ποσο πιο κακο να κανει σε εναν πεζο ?? γιατι πιστευω αυτος ειναι ο λογος που δεν της ειναι επιτρεπτη η κινηση σε δημοσιους δρομους !!

    • Christos Dimou

      Να ήταν μόνο αυτό. Σαμαρακια. Δοκιμές πρόσκρουσης. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να σφηνωσει στο κάτω μέρος μοτοσυκλετας και να σου κοψει τα πόδια στο ύψος του αστραγαλου.

      Επιπλέον ακόμα και οι καλύτεροι δρόμοι θα είναι ένα συνέχες γκαπα γκουπα για την ανάρτηση που έχει διαδρομή στα εκατοστά. Οπότε…

    • ολα αυτα που λες τα σκεφτηκα…απλα τα ανεφερα σαν ”πεζος”!!
      δηλαδη ποσο πιο χαμηλη ειναι η FXX απο την La ??? αυτο λεω…..το ιδιο πραμα ειναι……

  • Mika

    Awesomeness in white livery!!!