Την Κυριακή, ο Lewis Hamilton γινόταν ο πέμπτος οδηγός της ιστορίας που φτάνει στα τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα. Αυτό δεν ήρθε με καθόλου τυχαίο τρόπο, μιας και η απόδοση του 32χρονου φέτος, ιδιαίτερα στο δεύτερο μισό, ήταν υποδειγματική, κάνοντας ελάχιστα λάθη, ενώ εκμεταλλεύτηκε άψογα τα προβλήματα του Sebastian Vettel.

Ακόμα και πριν το Μεξικανικό Grand Prix, η Formula 1 μιλούσε με τα καλύτερα για τον Βρετανό. Ακόμα και ο Fernando Alonso είπε ο πως ο Hamilton ανήκει στους πέντε καλύτερους όλων των εποχών, μια άποψη με την οποία δείχνει να συμφωνεί και ο Ross Brawn. Το πρώην αφεντικό του Βρετανού υποστηρίζει πως η φετινή απόδοση δείχνει ότι ανήκει στο ίδιο επίπεδο με τους κορυφαίους όλων των εποχών, όπως επιβεβαιώνει και ο τέταρτος παγκόσμιος τίτλος.

Ο Lewis άξιζε τον τίτλο, τον τέταρτο της απίστευτης καριέρας του. Για το μεγαλύτερο μέρος της σεζόν, κυνηγούσε τον πρωτοπόρο, αλλά, μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, βρήκε μια άλλη ταχύτητα. Είναι αλήθεια ότι είναι ασυνήθιστος ο τρόπος με τον οποίο κατέκτησε το πρωτάθλημα στο Μεξικό. Δεν είναι σύνηθες να κερδίζεις τον τίτλο ενώ σου ρίχνουν γύρο. Ωστόσο, έχω εμπειρία από αυτό, καθώς πλησιάζεις το τελευταίο μικρό βήμα, που μπορεί να είναι πιο δύσκολο από τα προηγούμενα. Αυτό πιθανώς συνέβη και τώρα.

Δεν είναι μόνο ο τέταρτος τίτλος που δείχνει ότι ο Lewis είναι στο επίπεδο των μεγαλύτερων οδηγών στο άθλημα, του Schumacher, του Senna και του Fangio. Είναι ο τρόπος που οδήγησε φέτος, που πραγματικά με εντυπωσίασε, ειδικά στους τελευταίους αγώνες. Ακόμα κι όταν το μονοθέσιό του δεν ήταν στο 100%, ήταν ικανός για μερικές απίστευτες εμφανίσεις, οπότε ειλικρινά συγχαρητήρια για αυτό το φοβερό επίτευγμα.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του αθλήματος για το αγωνιστικό κομμάτι δεν ξεχνά να επαινέσει και τον Vettel, ο οποίος ήταν ένας άξιος αντίπαλος του Hamilton, που παραδέχτηκε με τη σειρά του ότι ο Βρετανός ήταν καλύτερος.

Συγχαρητήρια, επίσης, και στον Sebastian, που ήταν ένας άξιος αντίπαλος. Ο γύρος του για την pole το Σάββατο ήταν φανταστικός, ακόμα και την Κυριακή, όταν έπεσε στο πίσω μέρος, έκανε μια τρομερή προσπάθεια για τον τίτλο μέχρι το τέλος, δείχνοντας πόσο γρήγορος είναι. Δεν τα κατάφερε, αλλά πιστεύω ότι αυτός και όλοι στη Ferrari θα πρέπει να είναι περήφανοι για ό,τι έκαναν φέτος, με μια εξαιρετική απόδοση απ’ όπου θα ξεκινήσουν και το 2018. Στο Maranello Ξέρουν πώς να βελτιωθούν, γι’ αυτό και περιμένω μια πιο δυνατή και αποφασισμένη Ferrari στην ερχόμενη σεζόν, κάτι που θα πρέπει να σημαίνει ότι θα έχουμε μια ακόμα πιο συναρπαστική σεζόν.

  • Anestis Genk

    Το παράγοντα max με το chicken game του, ξεχνάς Ron.

  • Lefteris2432

    Κοιτα για να λεμε τα συκα συκα και την σκαφη σκαφη. Αν δεν υπαρχαν τα προβληματα με την Ferrari τα πραγματα θα ηταν ποντο στο ποντο μεχρι το τελος. Απο την αλλη η Mercedes εδειχνε και δειχνει δυνατη. Το προβλημα ειναι οτι αρχιζει να τα χανει στο σασι. Αν βελτιωσει το σασι του χρονου θα ειναι παλι 2-3 Sec πιο γρηγορη οπως 2014-2015. Σε θεμα αξιοπιστιας και θεμα κινητηρα δεν νομιζω οτι μια ομαδα θα μπορουσε να τα παει καλυτερα. (Φτου φτου μην το γρουσουζεψω). Επιπλεον ο Χαμιλτον, ναι αξιζε φετος και πιστευω οτι ηταν καλυτερος απο ποτε κ πιο ωριμος κατα την γνωμη μου.

    • Demetris Katsaris

      Φίλε πρέπει όπως και δηποτε να βελτιώσει η Μερκ τα θέματα που έχει όταν βρίσκεται πίσω από αλλά μονοθέσια. Έπειτα πρέπει να αυξήσει τον Ρυθμό αγώνα και τότε πραγματικά δεν θα υπάρχει δεύτερος.
      Σε θέματα κινητήρα όλα φαίνονται σωστά.
      Αν και πιστεύω πως ούτε και του χρόνου θα μας πιάσουν.

  • Mika

    Σωστη παρατηρηση απο το Brawn, Ο Ηamilton πηρε τιτλο ενω εφαγε γυρο!! Αλλο ενα ρεκορ για καποιον να το σπασει!
    :p :p