H Toyota την προηγούμενη εβδομάδα παρουσίασε στην φετινή SEMA αρκετά βελτιωμένα μοντέλα, με ένα εξ αυτών να είναι το C-HR της φωτογραφίας. Αυτό κατασκευάστηκε -με εντολή Ιαπώνων- από την εταιρία Dan Gardner Spec, και κάτω από το καπό του φοράει έναν 2,4-λίτρων τετρακύλινδρο, turbo κινητήρα απόδοσης 600 ίππων.

Αυτός συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ γυρνά στην πίστα Willow Springs International Raceway σε 1:25.22, χρόνος ταχύτερος από τους χρόνους που σημείωσαν τα Porsche 911 GT3 RS και Nissan GT-R Nismo.

Με αυτά ως εχέγγυο, η Toyota και ο Dan Gardner σκέφτονται να έρθουν Ευρώπη, και πιο συγκεκριμένα στην διάσημη πίστα της Γερμανίας, το Nurburgring Nordschleife, με τον δεύτερο να τονίζει:

Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε για τη SEMA και η Toyota δεν έχει σχέδια για αυτό. Αλλά είναι πραγματικό. Προσωπικά, ονειρεύομαι να το πάμε στο Nordschleife. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα μπορούσε να θέσει το ρεκόρ γύρου για μπροστοκίνητο αυτοκίνητο.

Να κερδίσει, δηλαδή, το νέο Honda Civic Type R, που έχει γράψει χρόνο 7:43,8.