Όπως ξέρεις, από το προηγούμενο Σάββατο, η Koenigsegg Agera RS, με οδηγό τον Niklas Lilja, έκανε νέο παγκόσμιο ρεκόρ τελικής ταχύτητας, πιάνοντας τα 446,97 χλμ/ώρα. Εκτός αυτού, όμως, το σουηδικό μοντέλο του “τρελού” Christian von Koenigsegg κατάφερε και έκανε άλλα τέσσερα νέα παγκόσμια ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής.


Πιο συγκεκριμένα, ολοκλήρωσε την δοκιμασία 0-400-0 χλμ/ώρα σε ακόμα καλύτερο χρόνο. Πριν ένα μήνα, η Agera RS είχε γράψει 36,44 δευτ. για τη δοκιμασία, ήτοι 5,5 δευτ. πιο γρήγορα από την Bugatti Chiron, αλλά το περασμένο Σάββατο σταμάτησε τα χρονόμετρα σε μόλις 33,29 δευτ., εξαιτίας της καλύτερης πρόσφυσης του δρόμου, όταν η Chiron το είχε κάνει σε 41,96 δευτ.

Συγκεκριμένα χρειάστηκε 24,00 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 400 χλμ/ώρα, καλύπτοντας μια απόσταση 1.740,2 μέτρων, ενώ για το φρενάρισμα απαιτήθηκαν 9,29 δευτερόλεπτα σε μια απόσταση 499,3 μέτρων. Συνολικά η Agera RS χρειάστηκε 2.239,5 μέτρα προκειμένου να πιάσει από στάση τα 400 χλμ/ώρα και να ξαναβρεθεί ακινητοποιημένη, μια βελτίωση 3,15 δευτ., και 201,5 μέτρων. Για την ιστορία, και παρότι δεν αποτελεί ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής, τα 400 μέτρα τα κάλυψε σε μόλις 9,96 δευτ.

Συνεχίζοντας, το σουηδικό αυτοκίνητο είχε την υψηλότερη μέση ταχύτητα για ένα χιλιόμετρο σε δημόσιο δρόμο, γράφοντας 445,54 χλμ./ώρα. Αυτό το ρεκόρ, αλλά και για το ένα μίλι, κρατούσαν για σχεδόν 80 χρόνια, όταν ο Rudolf Caracciola οδηγώντας μια τροποποιημένη έκδοση της Mercedes W125 σε ένα τμήμα του γερμανικού αυτοκινητοδρόμου μεταξύ Φρανκφούρτης και Dormstadt, στις 28 Ιανουαρίου του 1938, είχε γράψει μια μέση ταχύτητα 432,7 χλμ/ώρα.

Η Agera RS κατέγραψε την το flying kilometer και προς τις δύο κατευθύνσεις, ως μέρος της κατάρριψης της μέγιστης ταχύτητας. Το συνολικό μήκος την ευθείας που χρησιμοποιήθηκε ήταν σχεδόν 11 χλμ., με την Koenigsegg να μέτρησε μεταξύ του 5ου και 6ου χιλιομέτρου, για να διασφαλιστεί ότι το σημείο μέτρησης ήταν το ίδιο και στις δύο κατευθύνσεις. Η Agera RS πέτυχε μέση ταχύτητα με νοτιοανατολική κατεύθυνση 435,08 χλμ/ώρα, ενώ προς βορειοδυτική κατεύθυνση 456 χλμ/ώρα.

Ο μέσος όρος αυτών των δύο είναι 445,54 χλμ/ώρα, που σημαίνει ότι πρόκειται για μια αύξηση 12,84 χλμ/ώρα σε σχέση με το ρεκόρ του 1938. Ομοίως, για το flying mile κατεγράφη μέση ταχύτητα 444,66 χλμ/ώρα, μια αύξηση 12,26 χλμ/ώρα σε σχέση με το ρεκόρ της Mercedes του 1938.

Τέλος, η Agera RS κατέγραψε την υψηλότερη τελική ταχύτητα σε δημόσιο δρόμο, καθώς το το VBox έδειξε 457,49 χλμ/ώρα, ρεκόρ που κατείχε και πάλι ο Caracciola από το 1938 με μια ταχύτητα χαμηλότερη κατά 24,79 χλμ/ώρα.

  • charris

    και παρόλα αυτά συνεχίζουν να δηλώνουν πως δεν φτιαχνονται με γνώμονα την τελική ταχύτητα….
    νομίζω πως είναι η ώρα να ψάξει για επενδύτες ο Σουηδός….

  • jonjon

    Τρελό Σουηδός!

  • Lefteris2432

    Σουηδια ετσι γερα.. και εγω θελω να παω σουηδια.

  • Mika

    Και συνεχιζει…..!!!
    :p

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Υποκλίνομαι στο Σουηδό Koenigsegg!!!!!
    Αγέραςςςςςςς πύραυλος και έρωτας!!!!!!!! Σπάστα όλα!!!

  • πλεον η διαφορα της απο τη CHIRON ειναι τοσο μεγαλη…που χονδρικα…για να εχουμε μια εικονα…..
    οταν η CHIRON πιανει τα 400…..η AGERA εχει μολις σταματησει !!!!!!!

  • GiannhsAtenza

    Δηλαδη για να καταλαβουμε , η Agera RS σπαει 5 παγκοσμια ρεκορ (καποια δικα της κιολας) και κανει 3 περασματα , 2 στα 450~ πανω κατω και ενα στα 400 απο σταση και ξανα ακινητοποιηση με ενα σετ ελαστικων σε ενα δημοσιο δρομο με ανηφορες κατηφορες κτλ , και η Chiron με ειδικη πιστα περιμενει ακομα λαστιχα ???
    κατι κανουν λαθος εκει στην Bugatti….

    • η CHIRON το ρεκορ το εκανε στα 400…..αυτο που ειπε για τα ελαστικα ειναι…οτι εχει δυνατοτηα για 480…απλα δεν υπαρχει ακομα το λαστιχο……

    • GiannhsAtenza

      Ναι οκ , αλλα εδω ο αλλος επιασε 460 χωρις προβλημα , και οχι μια φορα…δυο , και επιασε και αλλη μια 400αρα χωρις πολλα πολλα και χωρις τοσο ιδιαιτερα λαστιχα (εχει και αυτος δικο του σεταπ της Michelin ) Γιατι και η Chiron και η καθε Chiron να μην εχει ελαστικα ? ειναι λιγο ατοπο για εμενα τοσα λεφτα τοσο καμαρι για το τι μπορει να κανει και να κολανε εκει

    • Η καθε εταιρια βαζει τα δικα της στανταρ θα ελεγα…..αλλιως δεν ξερω…….

  • Chris

    «…γράφοντας 445,54 χλμ./ώρα. Αυτό το ρεκόρ, αλλά και για το ένα μίλι, κρατούσαν για σχεδόν 80 χρόνια, όταν ο Rudolf Caracciola οδηγώντας μια τροποποιημένη έκδοση της Mercedes W125 σε ένα τμήμα του γερμανικού αυτοκινητοδρόμου μεταξύ Φρανκφούρτης και Dormstadt, στις 28 Ιανουαρίου του 1938, είχε γράψει μια μέση ταχύτητα 432,7 χλμ/ώρα.»

    Δηλαδή μετά από 80 χρόνια και με τα σημερινά μέσα και τεχνολογία, έσπασε ένα ρεκόρ κατά 12,84 Km/h το οποίο είχε επιτευχθεί από ένα όχημα την εποχή που όλα του τα μέρη κατασκευάζονταν στην ουσία στο χέρι, χωρίς την συνδρομή ηλεκτρονικού υπολογιστή (δεν υπήρξε κανενός είδους μοντελοποίηση κτλ) και με την τότε «τεχνολογία» ελαστικών! Και πρέπει τώρα εγώ να δηλώσω τρομερά εντυπωσιασμένος;
    Κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό ήταν το ρεκόρ του 1938 αν αναλογιστεί κανείς τα δεδομένα και τα μέσα εκείνης της εποχής.

  • an0nymouS

    τα μάμησαν όλα με λίγα λόγια.. και έφυγαν.