Από την στιγμή που η Bugatti μπήκε στον χορό, πρέπει να χορέψει. Έτσι, η Koenigsegg έδωσε ηχηρή απάντηση στην γαλλική εταιρία και στο ρεκόρ που σημείωσε η Chiron στα 0-400-0 χλμ/ώρα, καθώς μόλις ανακοίνωσε ότι η Agera RS ολοκλήρωσε την συγκεκριμένη δοκιμασία σε 36,44 δευτ., ήτοι 5,5 δευτ. πιο γρήγορα από το γαλλικό hypercar.

Συγκεκριμένα χρειάστηκε 26,88 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 400 χλμ/ώρα, καλύπτοντας μια απόσταση 1.958 μέτρων, ενώ για το φρενάρισμα απαιτήθηκαν 9,56 δευτερόλεπτα σε μια απόσταση 483 μέτρων. Συνολικά η Agera RS χρειάστηκε 2.441 μέτρα προκειμένου να πιάσει από στάση τα 400 χλμ/ώρα και να ξαναβρεθεί ακινητοποιημένη.

Για σύγκριση να σου θυμίσω ότι η Bugatti Chiron χρειάστηκε 32,6 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 400 χλμ/ώρα, όπως έχεις ήδη δει σε video, καλύπτοντας μια απόσταση 2,6 χλμ, ενώ για το φρενάρισμα απαιτήθηκαν 9,3 δευτερόλεπτα σε μια απόσταση 491 μέτρων. Συνολικά η Bugatti Chiron χρειάστηκε 41,96 δευτ. και 3.112 μέτρα προκειμένου να πιάσει από στάση τα 400 χλμ/ώρα και να ξαναβρεθεί ακινητοποιημένη.

To ρεκόρ του Σουηδού είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό αν σκεφτείς ότι η Agera RS είναι πισωκινήτη, στο τέλος της παραγωγής και πιο αδύναμη από την Chiron. Προσωπικά, ένα πράγμα “φοβάμαι”. Πόσο πιο γρήγορη θα είναι η Regera;;

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Αναμενομενο να ειναι πιο γρηγορη μιας και ειναι 600 κιλα ελαφρυτερη.
    Πρεπει να φοραει την αναβαθμιση στον κινητηρα σαν του One:1 με τα 1360 αλογα.

  • Tα λέγαμε είναι η φάση. Aπλά παίζει με τους πάντες ο CvK. Φαντάζομαι το γέλιο που θα έριξε όταν ανακοίνωσε η Bugatti το ρεκόρ. Σίγουρα ήξεραν από τότε το χρόνο της Agera RS, απλά τους άφησε να χαρούν λίγο.

    • mixalhs7

      Συγνώμη αλλά η τελική ταχύτητα της Σιρόν δεν ειναι ακόμα μυστική?
      Οταν τα λάστιχα ειναι οκ και μπει σε κάποιου τύπου mode τελικής ταχύτητας δεν θα κάνει το 0-400-0 πιο γρήγορα απ ότι με τον περιοριστή ταχύτητας που έχει τώρα?

    • Φυσικά και όχι. Τι σχέση έχει η τελική με την επιτάχυνση μέχρι τα 400 χλμ/ώρα με την τελική ταχύτητα; Προφανώς και κατά την διάρκεια της δοκιμασίας έπιασαν λίγα περσσότερα χλμ/ώρα, τύπου 405-410. Δεν θα υπάρχει κόφτης στα 400 ακριβώς…αν υπάρχει κόφτης.
      Επίσης, ότι συμβαίνει με τα ελαστικά της Chiron συμβαίνει το ίδιο και με την Agera RS. Ακριβώς τα ίδια φοράνε, και οι δυο εταιρίες έχουν συνεργαστεί με Michelin για να τα εξελίξουν στις προδιαγραφές τους.

    • mixalhs7

      Μα για να πιάσεις μεγαλύτερη τελική θες περισσότερα άλογα άρα υποθέτω πως για να πιάσει πχ τα 460km/h σίγουρα θα έχει άλλη χαρτογράφηση που πιθανό να συμπαρασύρει τη και τη ροπή, άρα αλλάζει και η επιτάχυνση!!??
      Τα λάστιχα τα ανέφερα γιατί αν θυμάμαι καλά εκει κόλλησε το θέμα της τελικής για τη Σιρόν.

    • DJ_D

      Κανέναν μετρημένο γύρο στο Nürburgring κατάφεραν να κάνουν ή ακόμα;

    • Moby Dick

      Αυτό που έγραψες είναι πάρα πολύ εύστοχο, όσο κι αν δεν φαίνεται εκ πρώτης όψης.

    • mixalhs7

      Αυτού του τύπου αυτοκίνητα είναι περισσότερο για ευθεία παρά για πίστα.
      Δεν μπορεί να κατηγορήσει κανείς τον τρελοσουηδο που το προσπάθησε στο ρινγκ.
      Ούτε τα Μπουγκατι είναι πλασμένα για το ρινγκ :)

    • Mika

      Oι χαρτοταινιες γιατι υπαρχουν ομως στο αυτοκινητο, μου λες??
      Δεν επρεπε να υπηρχαν στο βιντεο…

    • charris

      Προφανώς και είναι αμαξι πελάτη….οπως και η gryhpon που τελικά δε ν παραδόθηκε ποτέ στον ιδιοκτήτη της ….
      Οι ταινίες για την προστασία του carbon….

  • Bon Viveur

    Άθλιο χρώμα

  • Tasos

    Ο τυπάς είναι όπως λένε και στα μέρη μου ζούρλιακας. Στη φωτό που κάθεται πίσω από το αυτοκίνητο είναι ίδιος ο lord varys με γυαλί. Μεγάλη κουφάλα….

    • sotirisb

      χαχαχαχαχαχαχαχ

  • Akis-F1 FAN

    Η Κονι αναμενόμενα είναι πιο γρήγορη, ζυγίζει μισό τόνο λιγότερο τουλάχιστον. Η διαφορά είναι ότι με την chiron πας με 400 και με το ένα χέρι κρατάς το φλιτζάνι με το τσάι, ενώ με το Κονι προσπαθείς να κρατήσεις τα όργανά σου στη θέση τους.

    • GiannhsAtenza

      Κανεις μεγα λαθος δες το βιντεο της One , χωρις χερια κανει το 0-300-0

    • Akis-F1 FAN

      Δεν είπα ότι δεν είναι σταθερή…για την άνεση μίλησα. Η chiron είναι μια rolls royce me επιδόσεις hypercar…το κονι είναι πιο γρήγορο αλλά έχει αίσθηση αγωνιστικού.

    • charris

      Δεν νομίζω πως φτιάχτηκε ποτέ κάποιο αυγό με σκοπό την άνεση στα ταξιδια

    • Akis-F1 FAN

      Ακριβώς. Όπως και η chiron δε φτιάχθηκε για να είναι ότι πιο γρήγορο σε έναν αεροδιάδρομο. Είναι τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα για τελείως διαφορετικούς σκοπούς. Μην κοιτάς που τα συγκρίνουν όλη την ώρα.

    • mixalhs7

      και μόνο που το έκανε σε υπάρχον αυτοκίνητο σημαίνει πως ανέβασε πίεση στα turbos κατά κάποιο τρόπο,άρα η επίσκεψη στο συνεργείο μετά απο κανα δυο ανοίγματα είναι αναπόφευκτη :)))

    • zet125

      Μην γραφετε οτι θελετε!
      1.3 bar με κανονικη βενζινη εχει και 1.4 Ε85!
      Γιατι να παει συνεργειο σου φαινονται ακραια τα νουμερα?

    • mixalhs7

      Εγω υποθέτω πως με αυτό τον τρόπο αυξήθηκε η ισχύς του βασιζόμενος σε αυτά που ξέρουμε απ’τους αγώνες αυτοκινήτων και τα qualifing set ups διάφορων αγωνιστικών που όταν το επέτρεπαν οι κανονισμοί στις κατατακτηριες δοκιμές απέδιδαν πχ 1000 άλογα ανεβάζοντας την πίεση των turbo και στο κανονικό αγώνα πχ 600 άλογα μειώνοντας την πίεση.
      Εσύ έχεις κάποια πληροφόρηση για το set up του αυτοκινήτου όταν μετρήθηκε?
      Βάζεις το χέρι σου στη φωτιά πως αυτό ή η Μπουγκατι ήταν σε στοκ μορφή όταν μετρήθηκαν?
      Η τέλος πάντων αν ξέρεις πες μας με πιο τρόπο ο ίδιος κινητήρας έγινε πιο αποδοτικός από την προηγούμενη έκδοση του.
      Το πόσο αξιόπιστοι είναι τόσο πιεσμένοι κινητήρες μια απλή έρευνα στο ίντερνετ δίνει ένα καλό feedback.
      Έχω δει στο ίντερνετ παράπονα ιδιοκτητών για την αξιοπιστία (ειδικά) των πρώτων μοντέλων Κονινγκσενγκ. Πράγμα που το θεωρώ φυσιολογικό για τόσο πιεσμένο κινητηρα. :)

    • zet125

      Εγω σου εγραψα οτι δηλωνει ο κατασκευαστης στην ιστοσελιδα του.Απο εκει και περα μονο υποθεσεις μπορουμε να κανουμε για το ποσο στοκ ειναι το καθε αυτοκινητο και φυσικα δεν βαζω υο χερι μου στη φωτια!
      Νομιζω στα qualifing τρεχανε με πιεσεις κοντα στα 4 bar και στον αγωνα στα 2.5 bar

    • mixalhs7

      Το κατάλαβα πως αυτό έγραψες!
      Εγω εννοούσα αυτό στο οποίο τελικά συμφωνούμε :)

  • DarkV12Tdi

    Γρήγορη η Κόνι του Χρήστου Βασιλααυγού :P Fantastegg, fastegg, awesomegg :P

  • Smartass

    Στο autoblog μπορεί να διαβάσει κανείς τα πάντα.
    Όπως την μηχανολογικά τεκμηριωμένη άποψη ψευδωνύμου που αυτοδιαφημίζεται
    ως πολλές δεκαετίες φαναρατζής.
    Πάντως τα εγκάθετα μαχόμενα ψευδώνυμα έγιναν κουαρτέτο.
    Μπράβο αυξάνεστε και πληθύνεστε.
    :D

  • οσο εντυπωσιακα ειναι αυτα τα νουμερα……διαβαζεις τις αποστασεις που χρειαζοντε για να πραγματοποιηθουν……….και καταλαβαινεις ποσο απαγορευτικα ειναι για τους δημοσιους δρομους !!!!!

    παντως ΔΙΑΚΤΙΝΙΣΜΟΣ !!!! αληθεια ποσα G πιανει στο φρεναρισμα ????

    • freedoom1013

      1.2g

  • freedoom1013

    Ξεφτίλισέ τους όλους Christian.
    Στην 1η φώτο, like a boss!

  • Renesis1
  • Tony T

    μηχανολογικά θαύματα και τα δύο…..

    αν είχα κάποτε τα χρήματα , θα έπαιρνα το Σουηδό… ομολογώ πως δεν έχει την ολική υπεροχή του Chiron….

    έτσι για την αλητεία του τρελού………….

  • Φωτόνιον

    Κέρασε ράματα ο Σουηδός…
    Πράγματι, η πλάκα είναι ότι είναι… πισωκίνητο (!!!)
    Η ηλεκτροτετρακούνα Regera τι θα κάνει δηλαδή;;;

    • Spyros

      σε καμία 10αρια χρόνια που θα το προσπαθήσουν θα μάθουμε…μέχρι τότε βέβαια θα βγάλει κάνα 2 άλλα τουτου που θα διακτινίζονται στο φεγγάρι…

  • PAO

    Απιστευτη σφαλιαρα , τοσα χρονια δοκιμων και κομπασμου πανε στραφι, εχει ομως στα εξτρα τρομερο χρονογραφο και δερμα

  • Δημητρης-Veyron

    Παλι το τιναγμα στην αλλαγη ταχυτητας ειναι χαρακτηριστικο, οπως και ο τρελος θορυβος στην καμπινα, και γενικως ο χαρακτηρας αυτου του αυτοκινητου δεν εχει καμια σχεση με τη Chiron. Και επιτελους, ας επιβεβαιωθουν οι χρονοι απο third party, απο καποιον τριτο. Δεν εχω θεμα να τους δωσω συγχαρητηρια αλλα γενικως κατι δε μου παει καλα με δαυτους

  • Michael

    Cristian κατεβασε ομαδα στην F1 να τους παρεις και τα σωβρακα να ουμε!!!! ειναι τρελος, ειναι τρελος ο φαλακροοοοοοοοος!!!!

  • an0nymouS

    ξεφτίλισε την chiron ωραίος.. ωραία ρε παιδιά όλα αυτά να πιάνεις τα 400 στα αεροδρόμια αλλά σε κάνα Nürburgring θα τα δούμε να στρίβουν;;

  • Anestis Genk

    Καλό πάντως θα ήταν να δώσει σε κάναν ιταλικό οίκο με Ιταλούς σχεδιαστές μήπως και σιάξει λίγο εμφανησιακά. Μηχανολογικά τους γλεντάει ή μάλλον οι άλλοι δεν σκέφτοναι μια στιγμή out of the box.

  • Mika

    Kαταπληκτικος χρονος, σιγουρα…
    Ειμαι μαλλον ο μονος που προσεξε τις χαρτοταινιες στο αμαξι??
    Δεν επρεπε να υπηρχαν εκει, τουλαχιστον στο βιντεο..

    • DarkV12Tdi

      Μαντεύω ότι τις χαρτοταινίες Speed Tape η αλλιώς χαρτοταινίες θα τις έβαλε για να μην πέσουν σε αυτά τα σημεία πετραδάκια και γρατζουνάνε την επιφάνεια βερνικιού – χρώματος, ίσως και για καλύτερη ροή αέρα, Παίζει και μάλλον το αμάξι δεν θα ήταν δικό του και θα ήταν κάποιου πελάτη που θα την παραχώρησε για το ρεκόρ όπως είχε γραφτεί τότε με την One που δεν ήταν δικιά του τότε, που είχε τρακάρει στο Nürburgring ,ποιος ξέρει. :P

    • Spyros

      για αεροδυναμικούς λόγους μπαίνει η χαρτοταινία..

    • DarkV12Tdi

      Το ανέφερα ήδη πριν “ίσως και για καλύτερη ροή αέρα” και αναφέρω τον αεροδυναμικό με άλλα λόγια, μάλλον διάβασες γρήγορα και σου ξέφυγε :P. Αλλά μία χαρά αεροδυναμικό πακέτο έχει η Agera κάτω πτέρυγα και τα πλαϊνά φλάπ. Γύρω στους τροχούς θα τα έβαλε μάλλον μην γρατζουνάνε τους θόλους όπως γυρνά η ρόδα σε μεγάλες ταχύτητες και εκτοξεύει πετραδάκια της Άσφαλτου ίσως.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αγέρααααα όνομα και πράμα!!! Σούπερ χρόνος και ξεπέρασε και την Chiron!!!
    Άραγε η Regera ως δυνατότερη τι θα κάνει;

  • mother1russia

    Da Pipa …….. και πιο γρηγορη αλλα και πιο ομορφη απο την γουρουνα

  • Philby

    Είμαι βέβαιος ότι η CHIRON έχει ποιοτικότερο εσωτερικό και καλύτερο infotainment. Πράγματα που χαίρεσαι κάθε μέρα, δηλαδή κάθε πότε θα τετρακοσαρίζεις;

    • παιζει ποτε να μην πιασει ενας κατοχος της τα 400 !!!

    • Philby

      Γιατί 27 δευτερόλεπτα τέρμα γκάζι είναι! Βλέποντας τα στελέχη του VW group να πανηγυρίζουν στο τέλος του βίντεο της CHIRON και βλέποντας τώρα το Earl Grey που τους κέρασε ο Σουηδός απλά ανέφερα τους 2 πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζονται σχεδόν όλες οι επικρατήσεις των VW και AUDi στα διάφορα συγκριτικά: Μαλακά πλαστικά και καλύτερο τάμπλετ. Αφού βρίσκουν εφαρμογή παντού αυτά τα “επιχειρήματα” γιατί όχι και εδώ;

    • ουτε στην αουτομπαν μπορεις να πας 27 δευτερα τερμα γκαζι !!!!

    • charris

      Κανενα απο τα 2 δε χαιρεσαι “καθε μερα”

    • Philby

      Δίκιο έχεις, επαναδιατυπώνω λοιπόν, κάθε φορά που τα οδηγείς.

  • τζάμπα τα 2 μύρια η έκδοση 42… ελπίζω τέτοια να εχει αγοράσει ο μεηγουέδερ.λολ.
    https://jalopnik.com/comment-of-the-day-flagged-for-celebration-edition-1819196948

  • Grekko

    Μέσα έπεσα, 5 είπα, 5.5 έριξε! 😉😉😉😉
    Καράφλας ftw!

  • ντικ

    Μέχρι σήμερα, νόμιζα, ότι η Bugatti, λόγω ονόματος, είναι Ιταλική ! Γηράσκω αεί διδασκόμενος, που έλεγε και μια ψυχή…

  • Sensei Konstantinos

    Koenigsegg , εταιρεία υπεραυτοκινήτων , χωρίς φανφάρες , υπερβολική διαφήμιση , που προσφέρει πραγματικά αυτό που δηλώνει . Respect !!!

    • πιο υπεραυτοκινητο δεν προσφερει αυτα που δηλωνει δηλαδη ???