Από το 2018, οι Red Bull και McLaren θα έχουν κάτι κοινό. Αυτό δεν είναι άλλο από το power unit της Renault, αφού η ομάδα του Woking θέλησε να βάλει τέλος στη συνεργασία της με τη Honda, βλέποντας πως για τρίτη χρονιά οι Ιάπωνες είναι ανίκανοι να κατασκευάσουν ένα δυνατό και αξιόπιστο power unit.

Παρά τα πολλά προβλήματα στο Μεξικανικό Grand Prix, ο R.E.17 είναι σαφώς ένα καλύτερο power unit, όπως φαίνεται και από την απόδοση της Red Bull. Η αυστριακή ομάδα έχει κερδίσει τους δύο από τους τέσσερις τελευταίους αγώνες, με τη McLaren να είναι στην ευχάριστη θέση να το βλέπει αυτό, αφού είναι ξεκάθαρο ότι ο γαλλικός κινητήρας μπορεί να σε οδηγήσει στην κορυφή.

Ο επί κεφαλής της McLaren Racing, Eric Boullier, θεωρεί ότι οι καθαρές νίκες της RBR δείχνουν το δρόμο για την ομάδα του, που δεν είναι άλλος από την επιστροφή στα βάθρα και τις νίκες το 2018.

Το να διορθώσεις την αξιοπιστία, είναι πρόκληση, αλλά είναι πάντα πιο εύκολο από το να βρεις απόδοση. Αυτό που θα ήθελα να σημειώσω είναι ότι οι νίκες σε Μαλαισία και Μεξικό ήταν καθαρές. Ο κινητήρας της Renault κέρδισε τους δύο από τους τέσσερις τελευταίους αγώνες με καθαρό και δίκαιο τρόπο. Έχουν βελτιωθεί στους τρεις τελευταίους αγώνες, και είναι ένα καλό σημείο αναφοράς για τη McLaren τώρα. Οπότε, ξέρουμε ότι πρέπει να κερδίσουμε την επόμενη χρονιά και αυτό είναι όλο.

Το αφεντικό του McLaren Technology Group, Zak Brown, βρίσκει λογικό να υπάρχουν τα φαινόμενα που είχαμε στο Μεξικό, αφού οι μηχανικοί της Renault πιέζουν όσο μπορούν για να κάνουν τον κινητήρα τους ακόμα πιο δυνατό.

Πιέζουν για βελτίωση. Αυξάνουν την απόδοση και, όταν το κάνεις αυτό, αυξάνεται το ρίσκο της αξιοπιστίας. Αλλά, δεν ανησυχώ γι’ αυτό.

  • Gestione Sportiv@

    Χωρίς ίχνος ειρωνείας στο σχόλιό μου, οι νίκες της RBR δεν ήρθαν σε πίστες όπου παίζει ρόλο το PU, αλλά σε πίστες με ανάγκη για σασί, κάθετη δύναμη και πρόσφυση.
    Αν είναι θετικό αυτό, μάλλον στο Woking θα πρέπει να το ξανασκεφτούν………..
    Με τις τόσες εγκαταλείψεις και την τόσο μεγάλη έλλειψη σε δυναμική δεν έχει ενθαρρυντικά μηνύματα.
    Το μόνο σίγουρο είναι ότι, φέτος το PU του Viry Chatillon ήταν το τρίτο σε δυναμική.
    Πάντως, για του χρόνου οι Γάλλοι αλλάζουν άρδην την σχεδίαση του PU, ελπίζοντας σε αξιοπιστία και δυναμική!!!!!!!

    • Renesis1

      Χρόνια πολλά Μιχάλη!

    • Nerazzuro21

      Έστω και καθυστερημένα, χρόνια πολλά Μιχάλη!

  • Mika

    Eγω θα ελεγα ομως πως ανεβαζουν και την πιεση για αποδοση κι αποτελεσματα του χρονου…

  • Akis-F1 FAN

    Στο Μεξικό ο ένας κινητήρας renault που δεν έσπασε νίκησε και αυτοί χάρηκαν ;-P