Από το 2018, οι Red Bull και McLaren θα έχουν κάτι κοινό. Αυτό δεν είναι άλλο από το power unit της Renault, αφού η ομάδα του Woking θέλησε να βάλει τέλος στη συνεργασία της με τη Honda, βλέποντας πως για τρίτη χρονιά οι Ιάπωνες είναι ανίκανοι να κατασκευάσουν ένα δυνατό και αξιόπιστο power unit.

Παρά τα πολλά προβλήματα στο Μεξικανικό Grand Prix, ο R.E.17 είναι σαφώς ένα καλύτερο power unit, όπως φαίνεται και από την απόδοση της Red Bull. Η αυστριακή ομάδα έχει κερδίσει τους δύο από τους τέσσερις τελευταίους αγώνες, με τη McLaren να είναι στην ευχάριστη θέση να το βλέπει αυτό, αφού είναι ξεκάθαρο ότι ο γαλλικός κινητήρας μπορεί να σε οδηγήσει στην κορυφή.

Ο επί κεφαλής της McLaren Racing, Eric Boullier, θεωρεί ότι οι καθαρές νίκες της RBR δείχνουν το δρόμο για την ομάδα του, που δεν είναι άλλος από την επιστροφή στα βάθρα και τις νίκες το 2018.

Το να διορθώσεις την αξιοπιστία, είναι πρόκληση, αλλά είναι πάντα πιο εύκολο από το να βρεις απόδοση. Αυτό που θα ήθελα να σημειώσω είναι ότι οι νίκες σε Μαλαισία και Μεξικό ήταν καθαρές. Ο κινητήρας της Renault κέρδισε τους δύο από τους τέσσερις τελευταίους αγώνες με καθαρό και δίκαιο τρόπο. Έχουν βελτιωθεί στους τρεις τελευταίους αγώνες, και είναι ένα καλό σημείο αναφοράς για τη McLaren τώρα. Οπότε, ξέρουμε ότι πρέπει να κερδίσουμε την επόμενη χρονιά και αυτό είναι όλο.

Το αφεντικό του McLaren Technology Group, Zak Brown, βρίσκει λογικό να υπάρχουν τα φαινόμενα που είχαμε στο Μεξικό, αφού οι μηχανικοί της Renault πιέζουν όσο μπορούν για να κάνουν τον κινητήρα τους ακόμα πιο δυνατό.

Πιέζουν για βελτίωση. Αυξάνουν την απόδοση και, όταν το κάνεις αυτό, αυξάνεται το ρίσκο της αξιοπιστίας. Αλλά, δεν ανησυχώ γι’ αυτό.