1FP1

Δυνατά ξεκίνησε η Mercedes AMG το Βραζιλιάνικο Grand Prix. Οι οδηγοί της ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, με τον Lewis Hamilton να βρίσκεται στην κορυφή και τον Valtteri Bottas να είναι λίγο πιο αργός από τον team-mate του. Στην τρίτη θέση ο Kimi Raikkonen, όμως ο «Iceman» απείχε μισό δευτερόλεπτο από τον Hamilton.

Ο Max Verstappen ήταν ο τέταρτος ταχύτερος, με τους Daniel Ricciardo, Sebastian Vettel, Felipe Massa, Stoffel Vandoorne, Esteban Ocon και Fernando Alonso να ακολουθούν. Ας δούμε τα κυριότερα από τα 90 λεπτά του FP1:

Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 24°C στον αέρα και τους 38°C στην άσφαλτο. Οι οδηγοί βγήκαν κλασικά για το installation lap, με τον Max Verstappen να παραμένει στην πίστα και να γράφει χρονομετρημένους γύρους με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Ολλανδός κατέβασε το χρονόμετρο στο 1:10.9, αλλά ο Bottas βγήκε με τα μαλακά και ήταν οχτώ δέκατα ταχύτερος από τον Verstappen, την ώρα που και ο Ricciardo είχε βγει για να ξεκινήσει το πρόγραμμά του.

Όπως και στο Μεξικό, έτσι κι εδώ, ο Hartley είδε τον κινητήρα του να καπνίζει, με αποτέλεσμα να παρκάρει στην άκρη την STR12, στα 18 λεπτά από το ξεκίνημα. Στην συνέχεια είχαμε για λίγο καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας, αλλά η δράση συνεχίστηκε γρήγορα, με τον Vettel να έχει ανέβει στη δεύτερη θέση, δύο δέκατα πίσω από τον Bottas, έχοντας, όμως, την πολύ μαλακή γόμα.

Ο Hamilton βγήκε λίγο αργότερα με τη μαλακή γόμα, σημειώνοντας τον δεύτερο ταχύτερο γύρο, με τη διαφορά του από τον team-mate του να είναι 72 χιλιοστά. Μικρή έξοδος για τον Vettel στη Στροφή 9. Ο Γερμανός πάτησε στο γρασίδι, αλλά χωρίς να τραυματίζει την SF70H. Στα 28 λεπτά από το ξεκίνημα, οι δύο Mercedes βελτίωσαν τους χρόνους τους, όμως ο Hamilton πέρασε μπροστά με 1:10.6, όντας σχεδόν τρία δέκατα ταχύτερος από τον Bottas.

Ο Hamilton είχε μια μικρή έξοδο στην πρώτη στροφή, αλλά χωρίς κάποια ζημιά. Στον επόμενό του γύρο βελτίωσε την επίδοσή του κατά 66 χιλιοστά, όσο ο Massa είχε ανέβει στην τρίτη θέση με την πολύ μαλακή γόμα. Από τους έξι πρώτους οδηγούς, τα δύο Mercedes ήταν τα μοναδικά μονοθέσια που συνέχιζαν με τη μαλακή γόμα. Ο Ricciardo πήρε την πέμπτη θέση από τον Vandoorne, την ώρα που ο Verstappen ξεκινούσε γρήγορο γύρο με τα πολύ μαλακά.

Στα 36 λεπτά από το ξεκίνημα, ο Hamilton είχε κι άλλη ταχύτητα, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:09.4. Ο Verstappen βρέθηκε πίσω από τον team-mate του, στην έκτη θέση, όμως το 40λεπτο είχε φτάσει, έτσι οι οδηγοί έπρεπε να μπουν για να επιστρέψουν ένα σετ ελαστικών στην Pirelli, όπως ορίζουν οι κανονισμοί.

Ο Ericsson έγινε ο πρώτος που βγήκε μετά, με τους Bottas και Alonso να τον ακολουθούν. Ο Φινλανδός φορούσε την πολύ μαλακή γόμα και έγραψε το 1:09.3, όντας ένα δέκατο ταχύτερος από τον Hamilton, που επίσης είχε βγει με τα πολύ μαλακά, ωστόσο ήταν αργός στον πρώτο του γύρο. Ο Vettel φορούσε κι αυτός τα πολύ μαλακά, σπάζοντας για πρώτη φορά το 1:10, κατά 16 χιλιοστά.

Πολύ πιο γρήγορος ήταν ο Hamilton, αφού γύρισε σε 1:09.2, δηλαδή ένα δέκατο ταχύτερα από τον Bottas και σχεδόν οχτώ δέκατα από τον τρίτο Vettel. Αμέσως μετά, οι Raikkonen και Verstappen κινήθηκαν στο 1:09.7, με τον Φινλανδό να είναι κατά έξι χιλιοστά ταχύτερος. Οι περισσότεροι από τους πρώτους οδηγούς βρισκόταν στα γκαράζ τους, εν αντιθέσει με τις δύο Renault, που δυσκολευόταν, αφού οι Hulkenberg και Sainz βρισκόταν στις θέσεις 15 και 16.

25 λεπτά έμεναν για το τέλος και οι δύο McLaren βρισκόταν στις τελευταίες θέσεις της πρώτης δεκάδας, πίσω από τον Ocon. Οι μηχανικοί της Mercedes δούλευαν πάνω στις ρυθμίσεις της W08 του Bottas, την ώρα που ο Hamilton επέστρεφε στο γκαράζ του. Η δράση μειώθηκε σημαντικά στο σημείο εκείνο, μιας και οι οδηγοί θα έβγαιναν ξανά για τα τελευταία τους χιλιόμετρα.

Ξανά στην πίστα ο Bottas για να αξιολογήσει τις νέες ρυθμίσεις στο μονοθέσιό του. Ο Φινλανδός φορούσε τα πολύ μαλακά ελαστικά και η δράση αυξήθηκε στο τελευταίο τέταρτο, με όλους όσους ήταν στην πίστα να πατούν στην πολύ μαλακή γόμα. Τα μονοθέσια είχαν αρκετό καύσιμο, ενώ και τα ελαστικά είχαν φθαρεί, οπότε δε βλέπαμε βελτίωση των χρόνων. Τίποτα αξιόλογο δε συνέβη μέχρι τον μηδενισμό του χρονομέτρου, παρά μόνο τα παράπονα του Bottas για τα ελαστικά του.

Το FP2 θα ξεκινήσει τις 18:00 ώρα Ελλάδας.

2Τα highlights

3Αποτελέσματα

4Οι δέκα καλύτερες τελικές ταχύτητες

  • Gestione Sportiv@

    Η Mercedes έδινε τον ρυθμό στην πίστα, με τους Γερμανούς να είναι πολύ δυνατοί με τη μαλακή γόμα της Pirelli.
    H Ferrari ήταν αρκετά δραστήρια και ο ρυθμός ήταν πολύ καλός.
    Η RBR φαινόταν πάρα πολύ δυνατή με τον ρυθμό του Ricciardo να είναι τρομερός.
    Η Williams δυνατή με τον Massa, ενώ ο Stroll υστερούσε αρκετά.
    Η McLaren και η F.I δείχνουν να βολεύονται πολύ στη Βραζιλία.
    Η Haas υστέρησε κάπως.
    Η Renault δεν είχε καθόλου ρυθμό με τους Hulkenberg και Sainz jr.
    Η Sauber όπως πάντα αρκετά χαμηλά.
    Ενώ η STR έμεινε στον πάτο του grid, αφού και τα γαλλικά PU σπάνε το ίδιο συχνά με τα ιαπωνικά………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/9ef2ded9e5cf5ae126ad0f4039b4d43a85b146072b111e4e40e1d7a14ae3d7f7.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/d503b22421c4c17326c9f1c5da3d734a0e2e799c5519fd40edfdceff952cf039.jpg

  • Moby Dick

    Kρίμα να μην μπορεί να φανεί το τεράστιο ταλέντο του Hartley και στην F1, με αυτές τις αηδίες που σπάνε τόσο εύκολα!

  • Mika

    H Mercedes δοκιμαζει τελικα νεα πραγματα η απλα παει αερα???