Αρκετά είναι τα προβλήματα που έχουν αντιμετωπίσει οι μηχανικοί της Renault όσον αφορά το power unit. Ο R.E.17 έχει βελτιωθεί σε αρκετούς τομείς συγκριτικά με πέρυσι, ωστόσο η αξιοπιστία χρειάζεται ακόμα πολλή δουλειά, αν και οι Γάλλοι έχει δηλώσει ότι ο κινητήρας του 2018 είναι ήδη πιο μπροστά από το αντίστοιχο περσινό πρόγραμμα.

Βάσει αυτού, θα πρέπει να περιμένουμε λιγότερες από τις 310 συνολικά θέσεις ποινής που έχουν πάρει τα μονοθέσια με το γαλλικό power unit εξαιτίας του κινητήρα φέτος. Στη Βραζιλία, τα προβλήματα συνεχίστηκαν, αφού ο Brendon Hartley εγκατέλειψε, παρόλο που είχε πάρει ποινή λόγω νέων εξαρτημάτων. Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Renault, Cyril Abiteboul, λέει πως στο Interlagos ο R.E.17 έτρεχε σε χαμηλές ρυθμίσεις, προκειμένου να μειωθεί το ρίσκο της εγκατάλειψης.

Ξέραμε ότι ήμασταν σε θέση που θα έπρεπε να θυσιάσουμε λίγη απόδοση, προκειμένου να αυξήσουμε την αξιοπιστία. Δεν είναι ωραίο να το κάνεις αυτό. Τα πάντα ρυθμίστηκαν πιο χαμηλά μετά τον πρώτο γύρο. Ήταν λίγο ένας άγευστος αγώνας για ‘μάς και για την ακρίβεια ήταν λίγο πικρό, επειδή γνωρίζαμε ότι υπάρχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες. Πρέπει να σιγουρευτούμε ότι δε θα συμβεί ξανά και ότι δε θα πρέπει να επιλέξουμε ανάμεσα στην απόδοση και την αξιοπιστία.

Με μόλις ένα Grand Prix για να λήξει η σεζόν, η ομάδα του Enstone θέλει ένα αψεγάδιαστο 3ήμερο, προκειμένου να πάρει την έκτη θέση από την Toro Rosso. Βρίσκεται τέσσερις βαθμούς πίσω, ωστόσο δεν μπορεί να ρισκάρει τα πάντα, αφού η Haas έχει μόλις δύο βαθμούς λιγότερους και μπορεί να κλέψει την έβδομη θέση. Γι’ αυτό, ο Γάλλος εξηγεί ότι θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή.

Θα πρέπει να το σκεφτούμε αυτό. Από τη μία, θα θέλαμε να μπορούσαμε να είμαστε επιθετικοί, επειδή, αν δεν είσαι επιθετικός στον τελευταίο αγώνα, πότε θα το κάνεις; Την ίδια ώρα, ξέρουμε ότι η Haas είναι πιο κοντά στο πρωτάθλημα, έτσι θα πρέπει να ακολουθήσουμε μια ισορροπημένη προσέγγιση. Εκεί θα εστιάσουμε τις δύο επόμενες ημέρες.