Σύμφωνα με τους συναδέρφους μας από το Ολλανδικό Autoblog, σήμερα Τρίτη, η FCA έστειλε στο δίκτυο των αντιπροσώπων της ένα mail, στο οποίο αναφέρει ότι η τελευταία ημέρα του Ιανουαρίου του 2018, θα είναι αυτή που κάποιος θα μπορεί να παραγγείλει την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio με χειροκίνητο κιβώτιο.


Η ιταλική εταιρία πήρε αυτή την απόφαση για πολλούς λόγους, και ένας από αυτούς είναι ο πιο βασικός. Η έλλειψη ενδιαφέροντος από το αγοραστικό κοινό για τον συγκεκριμένο τύπο μετάδοσης. Πιο συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στην Ευρώπη περίπου 15 χειροκίνητες Giulia Quadrifoglio, ενώ άλλες 20 είναι για παραγωγή, και θα τις πάρει… όποιος προλάβει.

Ακόμα τίποτα δεν είναι επίσημο, αλλά δεν θα μου κάνει καθόλου εντύπωση να ισχύει η παραπάνω είδηση, και τελικά να μην υπάρχει καμία χειροκίνητη επιλογή στην συγκεκριμένη κατηγορία.

  • teddy boy

    συλλεκτική ? ? ? ?

  • VictorRav4

    Και σε 3-4 χρονια θα ακουμε για δημοπρασιες χειροκινητων giulia για 300-400 χιλιαρικα. Επενδυσαρα ρε φιλε….

  • SAMURAI-66

    Σημεια των καιρων…..και σιγουρα φλερταρει με την μοναδικοτητα και την κλασικη αξια που σε μικρο χρονικο διαστημα θα την βοηθησει να χτυπησει πολλα μηδενικα σε δημοπρασιες!

  • ak156

    Κλασσικά. Όλοι κάνουν <> σε δημοσιεύσεις και σχόλια για το πόσο γαμάτα είναι τα χειροκίνητα αλλά όταν έρθει η ώρα της αγοράς ούτε καν που το σκέφτονται. Είναι η συνέχεια του έργου, όταν κλείσει μια εταιρία ( η είναι στα πρόθυρα) όλοι την νοσταλγούν. Όταν όμως είναι να αγοράσουν κάποιο μοντέλο, οι ίδιοι που τα λένε, πάνε με την πεπατημένη. Κρίμα πάντως αν όντως ισχύει.

    • Bon Viveur

      Σωστός.

    • ΑΛΕΞΗΣ

      Φιλε AK156 αν είχα τα φράγκα την χειροκίνητη θα έπαιρνα!!! Επειδή είμαι ένας από τους υπέρμαχους της συγκεκριμένης μετάδοσης και έχω ταχθεί κατά τον wanabe πιλότων που θέλουν αυτιά στα αυτοκίνητα…. Το θέμα είναι αγαπητέ μου φιλέ το marketing είχα πάει με την γυναίκα στην έκθεση αυτοκινήτων να πάρουμε λίγο μάτι γιατί για αγορά δεν και σε όσα αμάξια ρώτησα για το επίπεδο εξοπλισμού και το Money όλοι οι πωλητές μου έριξαν την καραμέλα του ημιαυτόματου για την ευκολία και την οικονομία του και ότι θα μπορεί να το παίρνει και η γυναίκα σας άνετα αφού γυρίζει και σε αυτόματο και μπλα μπλα μπλα… Αλλά κανείς δεν μου απάντησε με συνολικό κόστος όταν τους ρώτησα για το κόστος συντήρησης του έναντι του χειροκίνητου…..

    • ak156

      Εχεις δικιο φιλε μ. Καποτε οταν ρωταγες για αυτοκινητο ηταν μετρημενα στα δαχτυλα αυτα π ειχαν αυτοματο σασμαν (ασε π ακουγες απο φιλους ποσο ζημιαρικα ηταν). Τωρα αλλαξανε τα πραγματα. Αλλα η ζωη συνεχιζεται…
      Υ.Γ. βλεπω να κανουμε την ιδια κουβεντα σε λιγα χρονια για τους κινητήρες ηλεκτρικους-εσωτερικης καυσης.

    • ΑΛΕΞΗΣ

      Ναι ρε φίλε αλλά εμένα με χαλάει ο διαχωρισμός όλα τα αυτοκίνητα για εμένα έπρεπε να έχουν επιλογή και να διαλέξει αυτός που τα σκάει και όχι ότι θέλει να πουλήσει η αυτοκινητοβιομηχανία… Tο αφεντικό μου έχει το golf με το dsg 6 και αν δεν με παπατζώνει για να μου καθυστερήσει το μηνιάτικο έκανε αλλαγή λαδιών του dsg στα 50.000 χλμ και πλήρωσε 400 ευρώ.. Δεν έχω τπτ με τα αυτόματα αλλά όχι επειδή είναι η μόδα τον κουλών και τον wanabe Σουμάχερ να μου στερούν και εμένα την δυνατότητα πες το ρετρό πλέον συνήθειας μου… Και το λέει κάποιος που είχε στην κατοχή του για 3 χρόνια αυτοκίνητο με δίδισκο συμπλέκτη που ήθελε πόδια για να χρησιμοποιηθεί… Ειλικρινά φίλε κάποτε όταν μεγαλώναμε και βλέπαμε τα καινούργια μοντέλα μας έτρεχαν τα σάλια τώρα πολύ απλά λές άλλο ένα νέο μοντέλο… Όποιος πήγε στην έκθεση αυτοκινήτων θα κατάλαβε ότι η έκθεση ήταν κάτι σαν έκθεση Public Πλαίσιο Κοτσόβολος κτλ πήγαινες μπροστά στα περίπτερα διάβαζες τα χαρακτηριστικά και έβλεπες χίλια βοηθήματα και δώρα τablet με τouch screen καθίσματα με μασάζ αυτόματους πιλότους και wifi hotspot μόνο εγώ είμαι ο ανώμαλος που λέω ότι ένα αμάξι πρέπει να έχει abs κλιματισμό και όλα τα παραπάνω είναι ηλεκτρικές πορδές για να χαλάνε… Ο γείτονας μου πήγε με οδική σπίτι του γιατί χάλασε το καντράν του καινούργιου ford mondeo του και το αμάξι δεν έπαιρνε μπροστά γιατί είχε κλείδωση ο εγκέφαλος απο το καντράν… Η απλή μηχανολογία έκανε θαύματα απο την στιγμή που έβαλαν το Lifestyle στα αυτοκίνητα άστα να πάνε….

    • ak156

      Προσωπικα ειμαι της αποψης οτι για να <> καλα το καθισμα του συνοδηγού πρεπει να υπαρχει λεβιες στην 3η ταχυτητα και το χερι πανω του…:Ρ απο κει και περα οσον αφορα τα ηλεκτρονικα μολις τωρα ειδα ενα βιντεακι με μια νταλικα volvo που παραλιγο να πατησει ενα πιτσιρικι…αλλα τελικα σωθηκε απο το emergency brake της volvo. Αυτα ειναι καλο να υπαρχουν στα αυτοκινητα αλλα προφανως μαζι με αυτα θα ερθουν και αλλα 1002 πραγματα παντελως αχρηστα. Ετσι δουλευει το συστημα. Αυτο φιλε δεν συμβαινει μονο τωρα αλλα ανεκαθεν…μεγαλωσα σκεπτόμενος που μπορει να χρησιμευουν τα θερμαινομενα καθισματα. Και τωρα ακουω και για θερμαινομενα τιμονια. Νταξει ελεος…

  • gv

    οποιος τη πηρε χειροκινητη κανει το σκατο του παξιμαδι και παιρνει αλλη μια ολοκαινουρια χειροκινητη,τη βαζει σε ενα υπογειο και περιμενει..
    βεβαια αυτη την ειδηση θα τη μαθανε πολλοι και μπορει να πραξουν το ιδιο οποτε ισως να μην αξιζει τοσος κοπος..

  • Bon Viveur

    Απορώ που έβγαλε μιας εξ αρχής χειροκίνητη έκδοση.

  • είχα διαβάσει ότι γι’αυτό δεν πήγε ποτέ χειροκίνητη στις ΗΠΑ. Για λόγους ασφαλείας στα κρας τεστ, εξ’ου και το break by wire, και όχι υδραυλικό σύστημα πέδησης, γιατί υπήρξε θέμα με τα κρας τεστ στα πόδια των επιβαινόντων. Οπότε έβαλαν το αυτόματο της zf που έχει πολύ μαζεμένες διαστάσεις, για περισσότερη ζώνη απορρόφησης.

    Κρίμα από τη μία πάντως αν και αναπόφευκτο για λόγους ασφαλείας. Ωραίο το zf, πολύ παραμετροποίησιμο, το χρησιμοποιούν πολλοί κατασκευαστές άρα είναι αξιόπιστο, αλλά ένα καλό χειροκίνητο κιβώτιο δίνει πλέον πολύ χαρακτήρα σε ένα προϊόν τέτοιου τύπου.

  • Paranoikos Son II

    Όλοι στα χαρτιά και στα λόγια χεράδες και σκληροπυρινικοί είναι και όταν έρθει η ώρα παίρνουν τα αυτόματα. Τα καλά αυτόματα είναι φοβέρα αλλά την σύνδεση με τον οδηγό του χειροκίνητου δεν πρόκειται να την πλησιάσουν ούτε από μακριά. Δεν θα πάρω ποτέ τόσο ακριβό αυτοκίνητο αλλά χαίρομαι να βλέπω ότι υπάρχουν εταιρίες που σέβονται τον petrolhead οδηγό. Και η άλφα σε αυτή την περίπτωση όπως και άλλες εταιρίες πήγε να το κάνει και τις βγήκε ξινό.

  • grammar nazi

    η Μ3 δεν βγαινει χειροκινητη;

    • grammar nazi

      αρθρογραφε εχεις απαντηση;

  • Mika

    Eφοσον το ενδιαφερον ειναι λιγο παραπανω απο μηδενικο, δεν δικαιολογειται πια η υπαρξη χειροκινητου