Η Fisker προχώρησε στη κατοχύρωση νέων διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας σχετικά με την τεχνολογία των Solid-State μπαταριών. Η εταιρία, που θα παρουσιάσει επίσημα το EMotion, το νέο της μοντέλο, στο περιθώριο της CES τον Ιανουάριο του 2018, υποστηρίζει πως αναπτύσσει Solid-State μπαταρίες που διαθέτουν τεχνολογία τρισδιάστατων ηλεκτροδίων, οι οποίες έχουν έως και 25 φορές μεγαλύτερη επιφάνεια σε σχέση με άλλα ηλεκτρόδια μπαταριών στερεάς κατάστασης.

Σύμφωνα με την Fisker, η μπαταρία που ετοιμάζει θα έχει 2,5 φορές μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με μια τυπική μπαταρία ιόντων λιθίου, κοστίζοντας στο 1/3 της τιμής μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου το 2020. Η εταιρία, που δεν αναφέρει πότε θα περάσει στη παραγωγή τις solid state μπαταρίες, υποστηρίζει πως αυτές θα μπορούν κάποια στιγμή το 2030 να προσφέρουν αυτονομία μεγαλύτερη των 800 χλμ σε ένα αυτοκίνητο, ενώ θα μπορούν να επαναφορτίσουν πλήρως σε μόλις 1 λεπτό.

Αρχικά η Fisker ήθελε να βγάλει στην αγορά μια μπαταρία γραφενίου, αλλά ο προμηθευτής μπαταριών που συνεργαζόταν, η Nanotech Energy, αποχώρησε από τη συνεργασία.

  • gv

    ποσα λεφτα εχει αυτη η fisker πια?
    πουλαει τιποτα?
    σιγα μη πουλαει..
    μονο πρωτοτυπα βγαζει ως τωρα και κατι ειδικες εκδοσεις..

  • gv

    ποσα λεφτα εχει αυτη η fisker πια?
    πουλαει τιποτα?
    σιγα μη πουλαει..
    μονο πρωτοτυπα βγαζει ως τωρα και κατι ειδικες εκδοσεις..

  • gv

    ποσα λεφτα εχει αυτη η fisker πια?
    πουλαει τιποτα?
    σιγα μη πουλαει..
    μονο πρωτοτυπα βγαζει ως τωρα και κατι ειδικες εκδοσεις..