15,3 εκατομμύρια

Η Suzuki έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να πουλήσει πάνω από 5,3 εκατομμύρια Swift παγκοσμίως και θέλοντας να συνεχίσει την εμπορική επιτυχία του μοντέλου της, στη νέα του γενιά έχει προχωρήσει σε μια μεταμόρφωση με στόχο να προκαλέσει τις αισθήσεις του καταναλωτικού, μένοντας όμως πιστή στον πραγματικό χαρακτήρα του Swift.

2Το νέο Swift σε αριθμούς

Το νέο Swift χρησιμοποιεί πολλά καινοτομικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τον προκάτοχό του. Ορισμένα από αυτά είναι:

  • 120 κιλά μικρότερο βάρος αμαξώματος
  • 5% πιο οικονομικό κινητήρα Dualjet
  • 3% πιο ήσυχο
  • 8% πιο αεροδυναμικό
  • 0,4 μέτρα μικρότερος κύκλος στροφής
  • 23 χιλιοστά περισσότερος κάθετος και οριζόντιος χώρος για τα κεφάλια των επιβατών στο πίσω κάθισμα
  • 20 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα
  • 25% και πλέον μεγαλύτερος χώρος αποσκευών

3Μικρότερο αλλά και μεγαλύτερο!

Το αυτοκίνητο έχει κατά 10 χιλιοστά μικρότερο μήκος από τη προηγούμενη γενιά, ενώ ταυτόχρονα το μεταξόνιο του είναι κατά 20 χιλιοστά αυξημένο, δημιουργώντας έτσι περισσότερους χώρους στο εσωτερικό, προσφέροντας παράλληλα 265 λίτρα χώρου αποσκευών, 54 περισσότερα από τη προηγούμενη γενιά. Το νέο μοντέλο είναι επίσης κατά 15 χιλιοστά πιο χαμηλό και κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο, κάτι που τονίζει τη χαμηλή και φαρδιά σιλουέτα του.

Έχει μήκος 3.840 mm, πλάτος 1.735 mm, ύψος: 1.495 mm (2WD) / 1.520 mm (4WD), Μεταξόνιο: 2.450 mm, Μετατρόχιο εμπρός/πίσω: 1.520 – 1.530 mm / 1.520 –1.530 mm

4840 κιλά

Το νέο Swift ζυγίζει μόλις 840 κιλά χάρη στη νέα πλατφόρμα Heartech που προσφέρει βελτιωμένη απόδοση, υψηλή ακαμψία, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και σημαντική βελτίωση στις βασικότερες των λειτουργιών του οχήματος, στην κύλιση, τις στροφές και στο φρενάρισμα.

5Προηγμένη ασφάλεια

Το μοντέλο χρησιμοποιεί για πρώτη φορά ένα προηγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης, το οποίο συνδυάζει μια κάμερα και έναν αισθητήρα λέιζερ, που καθιστούν δυνατή την εφαρμογή λειτουργιών ασφάλειας όπως η υποβοήθηση πέδησης, το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης Dual Sensor Brake Support (DSBS), το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και εκτροπής αυτοκινήτου και η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων. Χρησιμοποιεί επίσης ένα χιλιοστομετρικό ραντάρ για τη λειτουργία του συστήματος Adaptive Cruise Control.

Παράλληλα, εξοπλίζεται και με άλλες τεχνολογίες ασφάλειας, όπως Radar Brake Support, Hill hold control, σύστημα ειδοποίησης εκτάκτου ανάγκης, σύστημα ελέγχου ευστάθειας, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, απορροφητικό αμάξωμα τεχνολογίας TECT, 6 SRS αερόσακους και αμάξωμα μετριασμού τραυματισμού πεζών.

6Ανάπτυξη με στόχο την Ευρώπη

Για να δώσει στους πελάτες της αυτό ακριβώς που ζητάνε, η ιαπωνική εταιρία ήξερε πως το να σχεδιάσει και να εξελίξει το νέο Swift μόνο στην Ιαπωνία δεν είναι αρκετό. Για το λόγο αυτό στράφηκε στους ευρωπαϊκούς δρόμους, εκεί όπου οι ομάδες οδηγών αξιολόγησης βοήθησαν δραστικά στη δημιουργία του νέου Swift.

Οι δοκιμές του ξεκίνησαν τον Ιανουάριο του 2016 στη Μεγάλη Βρετανία και τη Γερμανία. Καλύπτοντας συνολικά περισσότερα από 10.000 χιλιόμετρα, οι ομάδες δοκίμασαν περίπου 90 διαφορετικά πρωτότυπα ανάρτησης, σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσουν την ανάγκη για εξαιρετικά ακριβές σύστημα διεύθυνσης, ευέλικτη και κοφτερή οδηγική συμπεριφορά, στους απαιτητικούς δρόμους με στροφές της Γερμανίας και στον υψηλής ταχύτητας αυτοκινητόδρομο.

7Διάβασε επίσης: Test Drive: Νέο Suzuki Swift

Τα κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένων αυτών που χρησιμοποιούν το ήπιο υβριδικό σύστημα της Suzuki, δοκιμάστηκαν, υποβαλλόμενα σε παγωμένες θερμοκρασίες στη Σουηδία και σε υψηλής θερμοκρασίας και υψόμετρου περιβάλλοντα στη νότια Ισπανία. Επιπλέον το σύστημα συγκράτησης στην κατηφόρα και εκκίνησης στην ανηφόρα, δοκιμάστηκαν στους απαιτητικούς δρόμους των Άλπεων.

Το νέο Swift πλέον παράγεται στην Ιαπωνία, και όχι στην Ουγγαρία ή στην Ινδία απ’όπου και ερχόταν το προηγούμενο.

8Κινητήρες

Το νέο Swift προσφέρεται με δύο κινητήρες βενζίνης, τον τρικύλινδρο turbo 1.0 Boosterjet με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού απόδοσης 112 ίππων με 170 Nm ροπής, και με τον 1.2 Dualjet ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 90 ίππων με 120 Nm ροπής.

Ο πρώτος κινητήρας συνδυάζεται είτε με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με 6-τάχυτο αυτόματο, ενώ ο δεύτερος είτε με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα αυτόματο CVT.

9Και τετρακίνητο

Το αυτοκίνητο προσφέρεται και με σύστημα τετρακίνησης. Αυτό συνδυάζεται αποκλειστικά με τον 1.2 Dualjet ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 90 ίππων με 120 Nm ροπής και με το 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

10Και με ήπιο υβριδικό σύστημα

Επιπλέον υπάρχει και η ήπια-υβριδική έκδοση των δύο κινητήρων, η SHVS (Smart Hybrid Vehicle της Suzuki), η οποία χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG), που λειτουργεί τόσο ως δυναμό, όσο και ως ηλεκτροκινητήρας, και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 Volt υψηλής ενεργειακής απόδοσης.

Το σύστημα βοηθά τον κινητήρα σε περιπτώσεις που συνήθως απαιτείται υψηλή κατανάλωση καυσίμου, όπως για παράδειγμα η εκκίνηση από στάση ή η επιτάχυνση, οπότε το SHVS πετυχαίνει τη μείωση της κατανάλωσης παρέχοντας υποβοήθηση μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας που έχει παραχθεί μέσω της πέδησης και έχει αποθηκευτεί στη μπαταρία. Επειδή το σύστημα ISG χρησιμοποιεί ιμάντα, αντί για την παραδοσιακή μίζα, για την επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από ένα αυτόματο σταμάτημα, προσφέρει πιο ήσυχη και ομαλή επανεκκίνηση.

11Swift Sport με turbo κινητήρα

Το Suzuki Swift Sport φορά έναν turbo 1.400άρη Boosterjet κινητήρα απόδοσης 140 ίππων με 230 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 6-ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ίδιο με του προηγούμενου μοντέλου, αλλά με σημαντικές βελτιώσεις στην αίσθηση, στην ταχύτητα, και στην ομαλότητα. Η κίνηση στέλνεται στον εμπρός άξονα, ενώ εξίσου σημαντική είναι η μείωση του βάρους του κατά 80 κιλά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, κάτι που σημαίνει ότι το συνολικό βάρος της γρήγορης έκδοσης του νέου Swift φτάνει τα 970 κιλά.

12Τρία επίπεδα εξοπλισμού

Το Suzuki Swift είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, το GL, το GL+ και το GLX. H βασική τιμή του με τον 1,2-λίτρων DualJet ξεκινά από €11.830, με το επίπεδο GL+ να κοστίζει €1.000 επιπλέον. Το GLX προσφέρεται αποκλειστικά με το ήπιο υβριδικό σύστημα, και ξεκινάει από τα €15.230, ενώ η τετρακίνητη έκδοση κοστίζει 14.330 και 16.750 ευρώ στα επίπεδα GL+ και GLX αντίστοιχα. Το Swift 1.2 GL+ με το CVT κιβώτιο κοστίζει 14.230 ευρώ, ενώ η έκδοση GLX κοστίζει 16.230 ευρώ.

Από την άλλη, ο 1.000άρης BoosterJet είναι διαθέσιμο σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, το GL+ και το GLX, με την τιμή του πρώτου να ξεκινάει από τα €13.880. Αν θες το GLX επίπεδο με χειροκίνητο κιβώτιο, προσφέρεται αποκλειστικά με το SHVS υβριδικό σύστημα, με κόστος τα €16.530. Τέλος, η GLX έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο κοστίζει από €17.030. Αναλυτικά τον εξοπλισμό κάθε έκδοσης μπορείς να δεις εδώ.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ όμορφο, νεανικό και ωραίο, και ειδικά το Sport είναι πυραυλάκι!
    Swiftάρααα!!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ όμορφο, νεανικό και ωραίο, και ειδικά το Sport είναι πυραυλάκι!
    Swiftάρααα!!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ όμορφο, νεανικό και ωραίο, και ειδικά το Sport είναι πυραυλάκι!
    Swiftάρααα!!!

    • a_f_a

      αν με το απλό αισθανομαι τα κοπανήματα, φαντασου με το ζμπορ. θα φύγουνε μασέλες.
      το ξαναλεω, δεν ειναι για την ελλάδα αυτό το αυτοκίνητο. θελει χωρες με δρόμους χαλιά και όχι χάλια.

  • gv

    πολυ ομορφο και θα το επαιρνα ανετα και ας εχει καποιες ελλειψεις οπως η ελλειψη 6ταχυτου κιβωτιου..
    ειναι παναλαφρο αλλα απο την αλλη τα 5 αστερια στα crash tests νομιζω τα βλεπει με το κιαλι στις βασικες εκδοσεις..
    και ετσι δε παυεις να αναρωτιεσαι αν τα 120 κιλα που αφαιρεθηκαν θα επρεπε να ειναι πιο λιγα για να πιανει πιο ευκολα τα 5 αστερια..

  • gv

    πολυ ομορφο και θα το επαιρνα ανετα και ας εχει καποιες ελλειψεις οπως η ελλειψη 6ταχυτου κιβωτιου..
    ειναι παναλαφρο αλλα απο την αλλη τα 5 αστερια στα crash tests νομιζω τα βλεπει με το κιαλι στις βασικες εκδοσεις..
    και ετσι δε παυεις να αναρωτιεσαι αν τα 120 κιλα που αφαιρεθηκαν θα επρεπε να ειναι πιο λιγα για να πιανει πιο ευκολα τα 5 αστερια..

  • gv

    πολυ ομορφο και θα το επαιρνα ανετα και ας εχει καποιες ελλειψεις οπως η ελλειψη 6ταχυτου κιβωτιου..
    ειναι παναλαφρο αλλα απο την αλλη τα 5 αστερια στα crash tests νομιζω τα βλεπει με το κιαλι στις βασικες εκδοσεις..
    και ετσι δε παυεις να αναρωτιεσαι αν τα 120 κιλα που αφαιρεθηκαν θα επρεπε να ειναι πιο λιγα για να πιανει πιο ευκολα τα 5 αστερια..

  • SAMURAI-66

    Προσεγμενο και βελτιωμενο σε πολλα σημεια αλλα εξακολουθω να ειμαι φαν της προηγουμενης γενιας του διπορτου sport που για μενα ηταν οτι καλυτερο!
    https://uploads.disquscdn.com/images/fed1e693992a1829d277ac8e8ae66236a3d76b63897b784875ae014ce3b67260.jpg

    • a_f_a

      τα μπροστινά φωτα τα βρίσκω ελεηνά… σα να τα τραβανε προς τα πίσω με σελοτεϊπ.

  • SAMURAI-66

    Προσεγμενο και βελτιωμενο σε πολλα σημεια αλλα εξακολουθω να ειμαι φαν της προηγουμενης γενιας του διπορτου sport που για μενα ηταν οτι καλυτερο!
    https://uploads.disquscdn.com/images/fed1e693992a1829d277ac8e8ae66236a3d76b63897b784875ae014ce3b67260.jpg

  • SAMURAI-66

    Προσεγμενο και βελτιωμενο σε πολλα σημεια αλλα εξακολουθω να ειμαι φαν της προηγουμενης γενιας του διπορτου sport που για μενα ηταν οτι καλυτερο!
    https://uploads.disquscdn.com/images/fed1e693992a1829d277ac8e8ae66236a3d76b63897b784875ae014ce3b67260.jpg

  • tetos

    Εχω το συγκεκριμενο σε 1.2 στην απλη εκδοση.Δεν ξερω αν αξιζει να δωσεις παραπανω και θα αναφερω γιατι.Εχω να πω τα καλυτερα.Οικονομια(Μεση καταναλωση στην πολη 5
    lt,)τραβαει πολυ καλα,εχει ωραιο στησιμο και στριβει οπως ερχεται.Εχει μια χαρα χωρους και πρακτικους.Στα αρνητικα θα εβαζα αυτο που μαλλον με πειραζει περισσοτερο.Ισως λογω αυτου του σπορ στησιματος κοπαναει αρκετα και δεν εχει τοσο καλη αποσβεση.Παροτι εχει 185/65/15 λαστιχα μου εκανε εντυπωση.Δεν φιλτραρει τοσο καλα τις ανωμαλιες.Δηλαδη φανταζομαι πως θα ειναι με 17αρες…Για αυτο ειπα οτι μαλλον δεν χρειαζεται να δωσεις παραπανω για να εχεις ζαντες και οθονη.Κατα τα αλλα νομιζω ειναι καλη επιλογη.

  • tetos

    Εχω το συγκεκριμενο σε 1.2 στην απλη εκδοση.Δεν ξερω αν αξιζει να δωσεις παραπανω και θα αναφερω γιατι.Εχω να πω τα καλυτερα.Οικονομια(Μεση καταναλωση στην πολη 5
    lt,)τραβαει πολυ καλα,εχει ωραιο στησιμο και στριβει οπως ερχεται.Εχει μια χαρα χωρους και πρακτικους.Στα αρνητικα θα εβαζα αυτο που μαλλον με πειραζει περισσοτερο.Ισως λογω αυτου του σπορ στησιματος κοπαναει αρκετα και δεν εχει τοσο καλη αποσβεση.Παροτι εχει 185/65/15 λαστιχα μου εκανε εντυπωση.Δεν φιλτραρει τοσο καλα τις ανωμαλιες.Δηλαδη φανταζομαι πως θα ειναι με 17αρες…Για αυτο ειπα οτι μαλλον δεν χρειαζεται να δωσεις παραπανω για να εχεις ζαντες και οθονη.Κατα τα αλλα νομιζω ειναι καλη επιλογη.

    • a_f_a

      εχω το 1.0 glx αυτόματο και προσυπογράφω 100% τα λεγόμενά σου. αξίζει μόνο η βασική έκδοση. οτιδήποτε παραπάνω ειναι πεταμένα χρήματα.

  • tetos

    Εχω το συγκεκριμενο σε 1.2 στην απλη εκδοση.Δεν ξερω αν αξιζει να δωσεις παραπανω και θα αναφερω γιατι.Εχω να πω τα καλυτερα.Οικονομια(Μεση καταναλωση στην πολη 5
    lt,)τραβαει πολυ καλα,εχει ωραιο στησιμο και στριβει οπως ερχεται.Εχει μια χαρα χωρους και πρακτικους.Στα αρνητικα θα εβαζα αυτο που μαλλον με πειραζει περισσοτερο.Ισως λογω αυτου του σπορ στησιματος κοπαναει αρκετα και δεν εχει τοσο καλη αποσβεση.Παροτι εχει 185/65/15 λαστιχα μου εκανε εντυπωση.Δεν φιλτραρει τοσο καλα τις ανωμαλιες.Δηλαδη φανταζομαι πως θα ειναι με 17αρες…Για αυτο ειπα οτι μαλλον δεν χρειαζεται να δωσεις παραπανω για να εχεις ζαντες και οθονη.Κατα τα αλλα νομιζω ειναι καλη επιλογη.

  • panos

    καλο αυτοκινητακι αλλα που ειναι 3στερο χωρις το πακετο ασφαλειας ειναι σοβαρο θεμα εν ετει 2017, για να μη πω ντροπη, αλλα κ με το πακετο τα 4 αστερια παλι
    ειναι θεμα, φυσικο γτ για να πετυχουν μονο 840 κιλα το εκαναν με κοστος
    στην ασφαλεια, κ ειναι κριμα γτ μονο 50 κιλα ενισχυσεων κανουν την διαφορα σε
    αμαξι συνολικου βαρους 2 τονων, αρα με ενισχυσεις βαρους λιγοτερο απο 50 κιλα
    λογικα το μικρο suzuki δεν θα ειχε θεμα..
    https://www.autoblog.gr/2017/09/30/h-porsche-prosthese-50-kila-enisxysewn-sth-nea-cayenne-gia-xarh-twn-dokimwn-proskroushs-tou-iihs/

  • panos

    καλο αυτοκινητακι αλλα που ειναι 3στερο χωρις το πακετο ασφαλειας ειναι σοβαρο θεμα εν ετει 2017, για να μη πω ντροπη, αλλα κ με το πακετο τα 4 αστερια παλι
    ειναι θεμα, φυσικο γτ για να πετυχουν μονο 840 κιλα το εκαναν με κοστος
    στην ασφαλεια, κ ειναι κριμα γτ μονο 50 κιλα ενισχυσεων κανουν την διαφορα σε
    αμαξι συνολικου βαρους 2 τονων, αρα με ενισχυσεις βαρους λιγοτερο απο 50 κιλα
    λογικα το μικρο suzuki δεν θα ειχε θεμα..
    https://www.autoblog.gr/2017/09/30/h-porsche-prosthese-50-kila-enisxysewn-sth-nea-cayenne-gia-xarh-twn-dokimwn-proskroushs-tou-iihs/

  • panos

    καλο αυτοκινητακι αλλα που ειναι 3στερο χωρις το πακετο ασφαλειας ειναι σοβαρο θεμα εν ετει 2017, για να μη πω ντροπη, αλλα κ με το πακετο τα 4 αστερια παλι
    ειναι θεμα, φυσικο γτ για να πετυχουν μονο 840 κιλα το εκαναν με κοστος
    στην ασφαλεια, κ ειναι κριμα γτ μονο 50 κιλα ενισχυσεων κανουν την διαφορα σε
    αμαξι συνολικου βαρους 2 τονων, αρα με ενισχυσεις βαρους λιγοτερο απο 50 κιλα
    λογικα το μικρο suzuki δεν θα ειχε θεμα..
    https://www.autoblog.gr/2017/09/30/h-porsche-prosthese-50-kila-enisxysewn-sth-nea-cayenne-gia-xarh-twn-dokimwn-proskroushs-tou-iihs/

  • Παναγιώτης Κλεάνθης

    11 είναι τα πραγματα που δεν ξεραμε για το Swift, ότι δεν πρόκειται ποτε να το δουμε σε Diesel χαχαχαχα.

  • a_f_a

    έχω το 1.0 glx 6-ταχυτο αυτόματο.
    γουστόζικο αυτοκίνητο, όχι όμως για τους ελληνικούς δρόμους.
    το βαρος έχει κρατηθέι χαμηλά επειδή δεν έχει μόνωση καθόλου. κοπανάει σα διάλος (καλή τυχη σε όποιον παρει το ζμπορ) και ήδη υπαρχουν κάποιοι ψιλοτριγμοί. γενικά, θα ήταν καλό για νεό αυτοκίνητο το 2007. οχι το 2017.
    εχει ομως χαρακτηρα, βολικό στη πόλη, καλό κρατηματάκι και ωραίο αυτόματο. απόλαυση μέσα στη πόλη, ανεβοακτεβαζει καλά όταν θες να παίξεις με τα φλαπς πίσω από το τιμόνι.
    πολύ καλή οικονομια. μεσα στη πόλη αυτες τις μερες με κινηση 1η-2α, και με κλιματισμό (λογω της υγρασίας) και δείχνει 6.2. σε αστικό δρομο/περιφερειακό παει σε κανα 5.8

    αξίζει μόνο η πολύ βασική έκδοση, ολα τα ρανταρ και τις μπουρδες τα απενεργοποιώ με το μπω μέσα μιας και βαρανε σα διάλοι στους ελληνικούς δρομους και στενάκια.

    δε βλέπω πολλά στο δρόμο, περα απο το χαλανδρι που παω συχνα τελευταια για δουλειες και μάλλον τα προτιμάνε κάποιοι υπάλληλοι εταιριών εκεί γύρω.
    μάλλον δε πολυπουλαει σε αντιθεση με το ύφος των πωλητών που το εκθιαζαν….

  • Mika

    Ποτε θα ερθει Ellada το Sport και ποσο θα κοστιζει, ξερουμε?

    • μέσα στο 1ο εξαμηνο του 2018. τιμή ακόμη αγνωστη

    • Mika

      Thanks!!!