Μία από τις ελάχιστες ομάδες που έχουν κατακτήσει τέσσερα συνεχόμενα παγκόσμια πρωταθλήματα είναι η Red Bull Racing. Αυτό συνέβη από το 2010 μέχρι και το 2013, κι ένας από τους βασικούς υπεύθυνους είναι ο καλύτερος σχεδιαστής -κατ’ εμέ- στην ιστορία του αθλήματος, που δεν είναι άλλος από τον Adrian Newey.

Δεν υπήρχε ομάδα που να μην ήθελε τον Βρετανό στις τάξεις της, με τη Ferrari να προσπαθεί στο παρελθόν να τον αποκτήσει, προκειμένου να μπει με το δεξί στην υβριδική εποχή της Formula 1. Αυτό αποκαλύπτει ο Newey, ο οποίος, μάλιστα, ισχυρίζεται πως αυτό προσπάθησε να κάνει και η Mercedes, με τον ίδιο να παραμένει στο Milton Keynes, αφού νιώθει σαν οικογένειά του την αυστριακή ομάδα.

Είχαμε αυτή την αλλαγή με τους κινητήρες για το 2014. Καταλήξαμε σε αυτή την κατάσταση όπου έχουμε μεγάλη διαφορά στην απόδοση του power unit. Με τον συγκεκριμένο προμηθευτή κινητήρα, φαινόμασταν ότι είμαστε καταδικασμένοι. Απογοητεύτηκα αρκετά από αυτό. Η Ferrari με προσέγγισε, όπως και μια άλλη ομάδα, η Mercedes. Και αυτό σε κάνει να πάρεις μια τελική απόφαση.

Υποθέτω ότι στη Red Bull, έχοντας χτίσει τα πάντα από το μηδέν, ένιωσα σαν ένα πατρικό δέσιμο με την ομάδα. Για τους ανθρώπους που δουλεύουν εκεί. Είχα μια πολύ στενή και δυνατή σχέση με τον Christian Horner. Ένιωσα ότι θα έφευγα από την οικογένειά μου.

Η RBR έχει εκφράσει πολλάκις την επιθυμία της για ατμοσφαιρικούς V10 ή V12 κινητήρες, αφού οι turbo V6 την έριξαν από την κορυφή. Το ίδιο πιστεύει και 58χρονος, επισημαίνοντας πως φέτος ήταν μόλις η πρώτη φορά που είχαμε δύο ομάδες να μάχονται για το πρωτάθλημα.

Οι νέοι υβριδικοί κινητήρες, που πιστεύω ότι δεν έχουν να κάνουν πραγματικά με το άθλημα από κάθε άποψη, είναι κακό πράγμα. Πιστεύω πως ήμασταν τυχεροί φέτος. Καταλήξαμε να έχουμε δύο ομάδες, τις Mercedes και Ferrari, να μάχονται για το πρωτάθλημα. Αλλά, ήταν η πρώτη φορά στην υβριδική εποχή που είχαμε δύο ομάδες να μάχονται για το παγκόσμιο πρωτάθλημα.