Μια εβδομάδα μετά την αποστολή για το νέο Eclipse Cross, η Mitsubishi πραγματοποίησε σήμερα την πανελλήνια παρουσίαση του ανανεωμένου ASX. Το μοντέλο παράγεται στην Ιαπωνία και βρίσκεται στην αγορά από το 2010, έχοντας πουλήσει πάνω από 900.000 μονάδες. Το ASX ΜΥ2018 παρουσιάζει τη νέα εταιρική ταυτότητα Dynamic Shield της εταιρίας, και είναι άμεσα διαθέσιμο στο δίκτυο των επισήμων εμπόρων της.

Ο εμπρός προφυλακτήρας τροποποιήθηκε για να φιλοξενεί τις χρωμιωμένες μπάρες, ενώ το κεντρικό τμήμα είναι μαύρο και δανείζεται στοιχεία από το νέο Outlander. Η μάσκα αποτελείται τώρα από λεπτές οριζόντιες γρίλιες και συνδέεται με τους προβολείς, πετυχαίνοντας έτσι μία ενιαία εμφάνιση.

Εκτός από τη νέα φυσιογνωμία, το ευρωπαϊκών προδιαγραφών ASX ΜΥ2018 διαθέτει sharkfin κεραία, πίσω καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη και νέο υλικό, καθώς επίσης και βελτιωμένη ηχομόνωση. Αυτή είναι 10% καλύτερη (από εξωτερικούς θορύβους και από τον κινητήρα) σε σχέση με το πρώτο ASX, και 2% σε σχέση με το ASX MY2015.

Επίσης συναντάμε, νέα γρίλια, νέα φωτιστικά σώματα, LED φλας στους καθρέπτες, και στο εσωτερικό υπάρχουν νέας σχεδίασης τιμόνι, οθόνη 6,1 ιντσών με υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto, διαφορετικές υφασμάτινες επενδύσεις, νέος σχεδιασμός στο πάνελ του συστήματος του κλιματισμού και αυτόματος αντιθαμβωτικός καθρέφτη με Homelink λειτουργία.

Το ASX MY2018 διατίθεται πλέον μόνο με έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα και σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την Inform που η τιμή του ξεκινά από τα €17.120, και η Invite με τιμή από €19.740. Ο 1.6 λίτρων MIVEC βενζινοκινητήρας (4A92) αποδίδει 117 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής από τις 4.000 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με την κίνηση να μεταφέρεται μόνο στον εμπρός άξονα.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 11,5 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 183 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση του ανακοινώνεται στα 5,7 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων στα 131 γρ/χλμ., κάτι που σημαίνει ότι πληρώνει τέλη κυκλοφορίας €157,2. Εμείς θα πάρουμε το αυτοκίνητο για την καθιερωμένη δοκιμή την ερχόμενη εβδομάδα, και θα ακολουθήσει το σχετικό test drive.

  • ne_me_sis

    ποσα facelift πια? ελεος…

    • Tsou Kostas

      κλαιω….. δεν θα το αλλάξουν ποτέ! Αυτό και το corsa θα μείνουν για πάντα!

    • ne_me_sis

      κατσε καλα..εδω ερχεται νεο suzuki jimny..αυτοι το χαβα τους..δεν νιωθουν

    • Mika

      Ετσι!!!
      Χαχαχα

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κι άλλο facelift πιο άσχημο και μας κούρασε τόσα χρόνια, πάλιωσε πια!!!! Αλλάξτε το έλεος!!!

  • ντικ

    όταν ένα αυτοκίνητο είναι όμορφο και πουλάει, όπως αυτό, δεν το αλλάζεις εύκολα ! Με έναν πιο σύγχρονο κινητήρα (λίγα κυβικά, πολλά άλογα και μεγάλη ροπή), θα πήγαινε ακόμα καλύτερα…

  • panos

    η οταν γιαπωνεζικος φουρνος μικροκυματων χτυπαει υπερωριες για να
    ξαναζεσταινει το ιδιο πιατο..

  • shaoqing14

    Εχει αναβαθμιστει εξωτερικα,αν και θα επρεπε να εχει περισσοτερες εκδοσεις,οπως ενα τετρακινητο μοντελο,και μια εκδοση με πετρελαιο.

  • Demetrios Hadjinicolaou

    Ἡ κεραία sharkfin (πτερύγιον καρχαρίου) εἶναι μόνο γιὰ ταλαιπωρία ὅταν θὰ τὸ πᾷς στὸ πλυντήριο, τίποτε ἄλλο._

    • Anestis Genk

      Γιατί;

    • Demetrios Hadjinicolaou

      Κινδυνεύει νὰ σπάσῃ καὶ θέλει κάθε φορὰ ξεβίδωμα πρὶν περάσῃ ἀπὸ τὶς βοῦρτσες τὸ ἁμάξι. Οἱ καλλίτερες κεραῖες εἶναι οἱ ἠλεκτρικές, ποὺ μαζεύονται τελείως._

  • Dentdim

    Είναι σίγουρο ότι δεν θα έρθει 4κινητο??Να πω επίσης ότι τα περιστροφικά χειριστήρια του air condition έχουν μείνει τα ίδια εδώ και 10 ολόκληρα χρόνια από τότε που παρουσιάστηκαν στο Outlander MY2007……

  • Paneas Vl

    Και γιατί όχι πλέον τετρακίνητα και με πετρέλαιο;;;