Παρόλο που η FIA έριξε στο τραπέζι τη δική της πρόταση για την προστασία του κεφαλιού, το Shield, τα μονοθέσια του 2018 θα έχουν ενσωματωμένη την Halo προστασία, η οποία έχει δοκιμαστεί πολύ περισσότερο από το Shield και το Aeroscreen της Red Bull. Η Formula 1 αλλάζει πρόσωπο και σε αυτό το κομμάτι, με τα μονοθέσια να γίνονται πιο άσχημα στον βωμό της ασφάλειας των οδηγών.

Στόχος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας είναι η προστασία του οδηγού από συντρίμμια ή από άλλα βαριά αντικείμενα (όπως τροχός), αλλά το θέμα είναι ότι κάλλιστα τα κομμάτια θα μπορούν να περνούν από τα κενά. Το σύστημα αναμένεται να έχει βελτιωμένη δομή πριν την επίσημη πρεμιέρα, όπως αποφασίστηκε στο σημερινό Strategy Group.

Παράλληλα, έγινε κάποια συζήτηση και ενημέρωση για το power unit του 2021, το οποίο θα είναι υβριδικό, ενώ οι υπεύθυνοι μίλησαν και για τη μείωση του κόστους, με μια νέα πρόταση να ακούγεται, η οποία μάλιστα έλαβε ομόφωνη υποστήριξη, χωρίς να γνωρίζουμε λεπτομέρειες. Τόσο η FIA όσο και οι ομάδες κλήθηκαν να παρουσιάσουν λύσεις, προκειμένου το άθλημα να παραμείνει βιώσιμο τα επόμενα χρόνια.

Τέλος, συζητήθηκε το σημαντικό ζήτημα του θεάματος, και θα διεξαχθούν μελέτες, ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσο αυτά μπορούν να βελτιώσουν τους αγώνες.