Παρά τα τεράστια προβλήματα που αντιμετώπισε η Honda από το 2015, οι Ιάπωνες αποφάσισαν να παραμείνουν στη Formula 1, αλλάζοντας, ωστόσο, στρατόπεδο. Η Toro Rosso θα γίνει η μοναδική ομάδα με το ιαπωνικό power units, μιας και η McLaren προτίμησε την πιο ασφαλή και καλύτερη λύση της Renault, πιστεύοντας πως μόνο έτσι θα αναρριχηθεί στην κορυφή.

Για τρίτη συνεχόμενη σεζόν, το power unit της Honda ήταν το πιο αδύναμο και πιο αναξιόπιστο στο grid, γι’ αυτό και η Red Bull θέλει να βοηθήσει. Η Toro Rosso αποτελεί τη μικρή της αδερφή, έτσι ο αγωνιστικός σύμβουλος της RBR, Helmut Marko, λέει ότι ήδη παρέχουν βοήθεια στους Ιάπωνες, ώστε να κατασκευάσουν έναν καλύτερο κινητήρα για το 2018.

Αυτή τη στιγμή, δουλεύουμε σκληρά με τη Honda για να δημιουργήσουμε αυτό το ανταγωνιστικό πακέτο με την Toro Rosso. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την πρόοδο που σημειώνει η Honda και θα συνεχίσει να κάνει μέχρι το ξεκίνημα της σεζόν.

Ένα πιθανό σενάριο για το 2019 είναι η συνεργασία της ομάδας του Milton Keynes με την Honda, γι’ αυτό και ίσως η παροχή βοήθειας να έχει έναν επιπλέον σκοπό. Ο Marko δεν αρνείται ότι θα υποστηρίξει τη Honda, αλλά τονίζει ότι μόνο στα μέσα της επόμενης σεζόν θα ξέρει αν οι Ιάπωνες θα αποτελέσουν μια πολύ καλή λύση για την ομάδα του.

Για παράδειγμα, θα βοηθήσουμε με τις εγκαταστάσεις που έχει η Red Bull Technology. Θα ρίξω μια ματιά και μόνο στα μέσα της επόμενης σεζόν θα σας πω τι θα κάνουμε.