Πώς και πώς περιμένει το 2018 ο Fernando Alonso, αλλά και ο καθένας στο Woking. Η εφιαλτική τριετία της Honda ολοκληρώθηκε φέτος, με τη McLaren να χρησιμοποιεί κινητήρες της Renault από το 2018, κάτι που αναμένεται να δώσει μια σημαντική ώθηση στην ανταγωνιστικότητα της βρετανικής ομάδας, όπως άλλωστε δείχνουν και τα αποτελέσματα της Red Bull.

Το σασί της MCL32 μπορεί να μην ήταν το κορυφαίο, όμως ήταν πολύ καλό και αυτό γεννά ελπίδες στους οπαδούς της «Macca» για ένα πολύ διαφορετικό 2018. Αυτό πιστεύει και ο Alonso, καθώς ο δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής θεωρεί ότι η MCL33 θα μπορεί να μάχεται για βάθρα και νίκες, όπως ακριβώς έκανε φέτος η RBR.

Μπορούμε να δούμε τι κάνει η Red Bull με το power unit της Renault. Ίσως δεν είναι οι ταχύτεροι, αλλά παλεύουν για βάθρα και νίκες. Αυτό είναι ένα πολύ καλό βήμα αν μπορείς να το κάνεις. Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί τίποτα στη Formula 1. Ούτε καν η Mercedes δεν είναι σίγουρη 100% ότι θα είναι ανταγωνιστική.

Ο 36χρονος εξηγεί γιατί υπέγραψε με τη McLaren-Honda στα τέλη του 2014, αλλά η συνέχεια αποδείχθηκε πολύ χειρότερη απ’ ό,τι και ο πιο απαισιόδοξος είχε φανταστεί.

Όταν μπήκα στο project, μπήκα κατ’ αρχάς επειδή ερχόταν η Honda. Κάποια από την έμπνευση για να γίνω οδηγός ήταν όταν έβλεπα παιδί τηλεόραση, τους Senna και Prost να οδηγούν για τη McLaren-Honda. Δεν δούλεψε, η απόδοση δεν ήταν εκεί, και τώρα χωρίζουμε. Είμαι λυπημένος από τη μία και χαρούμενος από την άλλη, επειδή πιστεύω ότι η επόμενη σεζόν θα είναι πολύ καλύτερη.

Ο Ferni λέει ότι το 2017 ήταν καλύτερο, κυρίως λόγω της συμμετοχής του στα 500 μίλια της Indianapolis, παρόλο που κι εκεί δεν τερμάτισε τον αγώνα από σπασμένο κινητήρα της Honda. Όσο για τη Formula 1, οι πολλές εγκαταλείψεις και η ένατη θέση στη βαθμολογία τα λένε όλα.

Η φετινή χρονιά ήταν λίγο καλύτερη απ’ ό,τι οι δύο προηγούμενες. Έχω αυτή την εντύπωση από τους οπαδούς και τους ανθρώπους που συνάντησα, φαινόταν πως απόλαυσαν τη φετινή χρονιά, κι αυτό έγινε εξαιτίας της Indianapolis. Εκείνες οι δύο βδομάδες ήταν σίγουρα το καλύτερο κομμάτι της σεζόν, παλέψαμε για την πρώτη σειρά του grid, είχαμε το προβάδισμα του αγώνα, ήμασταν ανταγωνιστικοί. Εδώ, ήταν λίγο απογοητευτικό. Τόσες πολλές εγκαταλείψεις, πολλές οδυνηρές στιγμές, στη Ρωσία ούτε που ξεκινήσαμε τον αγώνα.

Ο Ισπανός επισημαίνει πως ο ίδιος έχει γίνει καλύτερος οδηγός παρά την απουσία του από το βάθρο, ενώ πιστεύει πως τα τρία τελευταία χρόνια σκληραγώγησαν τους μηχανικούς στο Woking, οι οποίοι μπορούν να παλέψουν, αρκεί βέβαια το μονοθέσιο να είναι αρκετά ανταγωνιστικό.

Μαθαίνεις από κάθε χρονιά και γίνεσαι όλο και καλύτερος. Παίρνεις περισσότερη γνώση για το μονοθέσιο κι έχεις καλύτερη προετοιμασία. Συνολικά, γίνεσαι καλύτερος οδηγός κάθε χρόνο. Τα τρία τελευταία χρόνια μάς έμαθαν πολλά. Κάποιες φορές, όταν κερδίζεις πολύ εύκολα, τότε κάποια μέρα είσαι με τον ανταγωνισμό και κάνεις λάθος, επειδή ξέχασες πώς να παλεύεις για να μεγιστοποιήσεις το πακέτο. Αλλά, αν σχεδιάσουμε ένα καλό μονοθέσιο του χρόνου, όλη η ομάδα είναι έτοιμη.

Η τελευταία νίκη της McLaren σημειώθηκε στις 25 Νοεμβρίου του 2012. Τι λες, μπορούν οι Βρετανοί να κερδίσουν το 2018 ή θα πρέπει να περιμένουν ακόμα έναν χρόνο γι’ αυτό;

  • gv

    ε θα γινει καμια στραβη θα ανεβουν σιγουρα στο βαθρο..
    τωρα για νικες δε ξερω αλλα γιατι να μη μπορεσουν?

  • Mika

    Δουλευομαστε και μεταξυ μας, Φερναντο…Τωρα, αν κοιμηθει ο Θεος, ποτε δεν ξερεις….