Μετά από τρεις σεζόν, ο Sebastian Vettel πάλεψε και πάλι για το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ο Γερμανός είχε φέτος ένα πολύ γρήγορο μονοθέσιο, αλλά η χρονιά μόνο αψεγάδιαστη δεν ήταν γι’ αυτόν και τη Ferrari, καθώς χάθηκαν αρκετοί βαθμοί, είτε από λάθη του 30χρονου είτε από έλλειψη αξιοπιστίας. Το Μπακού αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα, με τον Vettel να παραδέχεται πως δεν έπρεπε να αντιδράσει έτσι.

Η κίνησή του να χτυπήσει τον Lewis Hamilton είχε σαν αποτέλεσμα να δεχτεί ποινή δέκα δευτερολέπτων stop&go, με αποτέλεσμα να τερματίσει στην τέταρτη θέση, ενώ θα μπορούσε να είχε κερδίσει. Ο αγώνας στο Αζερμπαϊτζάν συγκαταλέγεται μαζί με την Σιγκαπούρη και την Ιαπωνία στους χειρότερους φετινούς για τον Seb, αλλά ο ίδιος θεωρεί ότι το χειρότερο συναίσθημα το βίωσε στο Μπακού, μιας και η ευθύνη είναι αποκλειστικά και μόνο δική του.

Το χειρότερο συναίσθημα που είχα ήταν μετά το Μπακού. Απλά επειδή έχασα τον αγώνα από κάτι αχρείαστο. Δυσκολεύτηκα μ’ αυτό. Μετά, μπορεί να σκέφτεστε αγώνες όπως η Σιγκαπούρη και η Ιαπωνία, αλλά πιστεύω ότι ό,τι έγινε στη Σιγκαπούρη ήταν αγωνιστικό συμβάν. Το σκέφτηκα πολύ το βράδυ της Κυριακής και δεν ήταν εύκολο να το αφήσω πίσω μου, αλλά τι μπορείς να κάνεις;

Το ίδιο και στην Ιαπωνία, δεν ξέρω αν είναι πραγματική μετάφραση, αλλά δεν μπορείς να κρατήσεις κάτι που δεν είναι στα χέρια σου. Κάποιες φορές δεν είναι στα χέρια σου και θα πρέπει να προχωρήσεις. Δυσκολεύεσαι πολύ περισσότερο στη ζωή με πράγματα που τα θαλάσσωσες παρά με αυτά που μπερδεύτηκαν για ‘σένα, αν βλέπετε τι εννοώ.

Παρόλο που η Ferrari έμεινε εκτός στόχων για μία ακόμα χρονιά, ο Vettel δεν ξεχνάει να υπερτονίσει τα θετικά στοιχεία, θέλοντας να διορθωθούν όλες οι αδυναμίες για το 2018, ώστε να παλέψει ξανά για τον τίτλο και γιατί όχι αυτή τη φορά να τον κατακτήσει.

Πιστεύω πως όλοι θέλουμε να έχουμε ένα τέλειο αποτέλεσμα κάθε φορά, αλλά υπάρχουν αγώνες που ως ομάδα θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε καλύτερα, όπου εγώ θα μπορούσα να τα είχα πάει καλύτερα, αλλά υπάρχουν αγώνες που θα μπορούσαμε να τα είχαμε πάει χειρότερα, κάτι που δεν έγινε.

Προφανώς, κάποιοι αγώνες ξεχώρισαν και παίρνουμε πολλούς επαίνους γι’ αυτό, κάποιες φορές συμβαίνει το αντίθετο, αλλά είναι μέρος του παιχνιδιού. Πιστεύω πως το πιο σημαντικό για εμάς τους οδηγούς και για τις ομάδες είναι να καταλάβουμε πού ήμασταν δυνατοί και πού αδύναμοι.