Το καλοκαίρι του 2016, ο Remi Taffin, ο καλύτερος ίσως μηχανικός της Γαλλίας, είπε στο AutoBlog πως δεν πρόκειται να δούμε 4ψήφιες ιπποδυνάμεις εντός του 2017. Το σύστημα των μαρκών μπορεί να έχει καταργηθεί, ωστόσο οι κατασκευαστές είναι πολύ προσεκτικοί με τις αναβαθμίσεις, διότι η αξιοπιστία παραμείνει βασική προτεραιότητα για όλους.

Η Mercedes είχε για τέταρτη συνεχόμενη σεζόν το δυνατότερο power unit, ωστόσο ο M08 EQ Power+ δεν άγγιξε το «μαγικό» νούμερο των 1.000 αλόγων. Σύμφωνα, όμως, με τον Andy Cowell, τον επί κεφαλής στον τομέα των κινητήρων των Γερμανών, η στιγμή αυτή δεν αργεί, ενώ περιμένει επίσης και το πρακτικό 50% στην θερμική απόδοση, ένα νούμερο που η γερμανική εταιρεία κατάφερε να πετύχει πέρυσι, αλλά στο δυναμόμετρο.

Είμαστε κοντά. Είμαι σίγουρος ότι θα συμβεί σε κάποιο σημείο (για τα 1.000 άλογα). Το 50% είναι μια απάντηση για το ξεκίνημα της επόμενης σεζόν. Θα πρέπει να δούμε πώς θα κυλίσει η ανάπτυξη του power unit κατά τη διάρκεια του χειμώνα, τις δοκιμές μας τον χειμώνα, αλλά και την ισορροπία του μονοθεσίου. Υπάρχουν κινητήρες που τρέχουν στον δυναμόμετρο, αυτό είναι ένα κομμάτι.

Όταν πας συνολικά στο γύρο, υπάρχει λίγο που μπορούμε να βελτιώσουμε στην τεχνολογία του μονοθέσιου, ώστε να βελτιστοποιήσουμε την αεροδυναμική και την απόδοση του power unit. Ας δούμε πώς θα δουλέψει.