Η NIO αποκάλυψε όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες του ES8, του πρώτου της μοντέλου παραγωγής. Η εταιρία το περιγράφει ως ένα ηλεκτρικό SUV επιδόσεων, με το επταθέσιο ηλεκτρικό SUV να πωλείται στην αγορά της Κίνας από το 2018 και θα κατασκευάζεται μαζί με το hypercar EP9.

To Nio ES8 διαθέτει σασί και σώμα εξολοκλήρου από αλουμίνιο -το περισσότερο από κάθε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής- έχει μήκος 4.978 χιλιοστά, με το μεταξόνιο του να φτάνει τα 2.997 χιλιοστά. Διαθέτει διάταξη καθισμάτων 2-3-2 και στο εσωτερικό συναντάμε υψηλής ποιότητας υλικά, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διάκτινο τιμόνι, Nappa δερμάτινες επενδύσεις και μια μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας. Επίσης διαθέτει φίλτρο ενεργού άνθρακα και φίλτρο HEPA και γεννήτρια αρνητικών ιόντων.

Εξοπλίζεται με προηγμένη αερανάρτηση και φορά δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 653 ίππων με 840 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,4 δευτερόλεπτα. Τροφοδοτείται από μια μπαταρία 70 kWh που δίνει στο μοντέλο αυτονομία 355 χλμ και σύμφωνα με την εταιρία, η μπαταρία του μπορεί να αλλαχθεί με μια πλήρως φορτισμένη μέσα σε μόλις 3 λεπτά, όπως συμβαίνει και στα μοντέλα της Tesla.

Η NIO σχεδιάζει έως το 2020 να κατασκευάσει περισσότερους από 1.100 Power Swap Stations σταθμούς και περισσότερα από 1.200 Power Mobile βανάκια που θα μπορούν να φορτίσουν τις μπαταρίες του ES8 μέσα σε 10 λεπτά, δίνοντας τους αυτονομία 100 χλμ.

Από πλευράς τεχνολογιών, το ES8 φέρει το NIO Pilot, ένα προηγμένο σύστημα υποβοήθησης του οδηγού που χρησιμοποιεί το EyeM4 της Mobileye και έχει συνολικά 23 αισθητήρες, ανάμεσά τους μια τρισδιάστατη κάμερα, τέσσερις εξωτερικές κάμερες, ραντάρ, κάμερα παρακολούθησης οδηγού και 12 αισθητήρες υπερήχων. Το σύστημα μπορεί να φρενάρει αυτόνομα το όχημα, να ειδοποιήσει τον οδηγό για τα τυφλά σημεία, να αναγνωρίσει σήματα κυκλοφορίας, να ειδοποιήσει τον οδηγό για την ακούσια αλλαγή λωρίδα κυκλοφορίας, ενώ διαθέτει βοηθό μποτιλιαρίσματος και βοηθό αυτοκινητοδρόμου.

Επίσης φέρει το σύστημα NOMI που χαρακτηρίζεται ως το πρώτο τεχνητής νοημοσύνησης σύστημα αυτοκινήτου του κόσμου, με την εταιρία να λέει πως ο ψηφιακός αυτός βοηθός “είναι διασκεδαστικός, εκφραστικός και διαισθητικός, που μπορεί να ακούει, να μιλάει και να βοηθά τους οδηγούς κατά τη διάρκεια της οδήγησης”.

Το μοντέλο ξεκινά στη Κίνα από τις 448.000 γουάν (57.466 ευρώ), ενώ αρχικά θα προσφέρεται και στην έκδοση Founder’s Edition, που θα κατασκευαστεί σε 10.000 μονάδες με κόστος τα 548.000 γουάν (70.300 ευρώ). Επίσης η εταιρία θα προσφέρει ένα πακέτο ενοικίασης μπαταριών έναντι 1.280 γουάν τον μήνα (165 ευρώ).