Στα τέλη του 2014 τερματίστηκε η συνεργασία της McLaren με τη Mercedes, μιας και η βρετανική ομάδα προτίμησε να συνεργαστεί με τη Honda, ελπίζοντας ότι έτσι θα επέστρεφε στην κορυφή. Όπως είδαμε, συνέβη ακριβώς το αντίθετο, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι του Woking να οδηγούνται σε διακοπή του συμβολαίου, επιλέγοντας τη λύση της Renault, αφού δεν φαινόταν πως υπάρχει άλλη επιλογή.

Αυτή ίσως να μην είναι όλη η αλήθεια, καθώς το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, αποκαλύπτει πως η ομάδα του ήθελε να συνεργαστεί ξανά με τη McLaren, απλώς τα πράγματα δεν κύλισαν όπως θα ήθελαν οι δύο πλευρές, με αποτέλεσμα να χαθεί πολύς χρόνος.

Θέλαμε να δώσουμε έναν κινητήρα στη McLaren, το πρόβλημα ήταν ότι το θέμα τράβηξε τόσο πολύ και δεν είχαμε τη δομή και τη δυνατότητα για να το κάνουμε για το 2018. Ήταν απλά πολύ αργά. Ποτέ δε θα πρέπει να αποκλείσεις κάποιον από το να γίνει συνεργάτης σου στο μέλλον, γι’ αυτό και η McLaren ή ο οποιοσδήποτε άλλος θα μπορούσε να γίνει συνεργάτης μας.

Ο Αυστριακός ρωτήθηκε και για την πιθανή συνεργασία με τη Red Bull, ωστόσο δηλώνει ενοχλημένος από τη συμπεριφορά των πρώην Πρωταθλητών, οι οποίοι δεν δείχνουν τον απαραίτητο σεβασμό στην προσπάθεια της Renault για έναν δυνατό και αξιόπιστο κινητήρα.

Ακριβώς επειδή τα λένε αυτά και υπονομεύουν τον τωρινό τους συνεργάτη, δεν έχουν έναν κινητήρα από εμάς. Στη Formula 1, όπως και παντού στη ζωή -στη ιδιωτική ζωή ή στην επαγγελματική-, έχει να κάνει με τις θυσίες και την επίγνωση των ισχυρών και των αδύναμων σημείων του συνεργάτη σου, βοηθώντας ο ένας τον άλλον.

Αυτή είναι η κουλτούρα που έχουμε εμείς στη Mercedes και μας έκανε επιτυχημένους τα τελευταία χρόνια. Ο σεβασμός είναι τρομερά σημαντικό κομμάτι των αξιών μας κι γι’ αυτό έχουμε επιλέξει τους συνεργάτες που έχουμε τώρα.

  • georgekaras

    ηθικη σταχτη μας ριξαν παλι

  • Καταρχάς, τα όσα αναφέρει ο Wolff για τη RBR είναι αλήθεια!!!!!!
    Οι Αυστριακοί ποτέ δεν έδειχναν τον απαραίτητο σεβασμό στην Renault την περίοδο της υβριδικής εποχής.
    Μέχρι την περίοδο της απόλυτης κυριαρχίας της ομάδας από το Milton Keynes όλα ήταν μία χαρά στην σχέση μεταξύ των συνεργαζόμενων πλευρών, αλλά το 2014 άλλαξαν όλα……..
    Ο Marko πάντα ήταν επικριτικός απέναντι στα PU του Viry Chatillon και τα στελέχη
    της γαλλικής κατασκευάστριας εταιρίας ποτέ δεν έκρυψαν την δυσφορία τους για το θέμα αυτό.
    Τώρα, για τα όσα αναφέρει ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes εγώ τα διαβάζω σαν δηλώσεις για να γράψουν οι δημοσιογράφοι κανένα άρθρο μίας και είναι “νεκρή” εποχή στην F1 !!!!!
    Αν όντως, ήθελαν οι Γερμανοί να δώσουν κινητήρες στη McLaren θα μπορούσε να γίνει πολύ άνετα.
    Toto, τι έγινε τελικά και δεν (ξανά) έφτασαν οι κινητήρες από το Broxworth στο Woking……………..???????
    Πάντως, πριν από μερικές ημέρες ο Zak Brown δεν απέκλεισε την επιστροφή στα ιαπωνικά PU το 2021.
    Δηλαδή, με το που λήξει το συμβόλαιο με τους Γάλλους και με την ταυτόχρονη αλλαγή στους κανονισμούς για PU.

  • ”Ποτέ δε θα πρέπει να αποκλείσεις κάποιον από το να γίνει συνεργάτης σου στο μέλλον, γι’ αυτό και η McLaren ή ο οποιοσδήποτε άλλος θα μπορούσε να γίνει συνεργάτης μας.”

    μυριζει αποχωρηση εκει στο 2020 σαν εργοαστασιακη ομαδα ?????????

    • thymios tsilimparis

      κι εγω αυτό σκέφτηκα!!