H Hyundai στην CES παρουσίασε επίσημα το νέο της αυτοκίνητο κυψελών υδρογόνου, που ονομάζει Nexo. Είναι το πρώτο από τα 18 “πράσινα” αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσει η Hyundai έως το 2025 και θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του αργότερα μέσα στο έτος σε επιλεγμένες αγορές.

Κίνηση παίρνει από έναν ηλεκτροκινητήρα 160 ίππων με 394 Nm ροπής. Τα 0-96 χλμ/ώρα τα κάνει σε 9,9 δευτερόλεπτα, έχοντας αυτονομία 595 χιλιομέτρων. Βασίζεται σε μια νέα αρχιτεκτονική, όταν ελαφρύτερο, γρηγορότερο και πιο ευρύχωρο σε σχέση με το ix35 fuel cell. Έχει ελαφρύτερο σύστημα μετάδοσης κίνησης, με το αυτοκίνητο να εξοπλίζεται με ένα σύστημα ειδοποίησης τυφλών σημείων, που χρησιμοποιεί κάμερες με ευρυγώνιους φακούς και προβάλει στον οδηγό εικόνες από σημεία που οι καθρέπτες δεν καλύπτουν.

Επίσης φέρει τα συστήματα Lane After Assist και Lane Following Assist. Έχει μήκος 4.671 mm, πλάτος 1.860 mm, ύψος 1.630 mm και μεταξόνιο 2.789 mm, με τις τρεις δεξαμενές υδρογόνου να είναι τοποθετημένες στο πίσω μέρος του πατώματος. Η Hyundai με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μας δείχνει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει σχετικά με τον σχεδιασμό της καμπίνας για τα νέα μοντέλα της. Αυτό διαθέτει έναν υγραντήρα αέρα που αναλαμβάνει την ανακύκλωση του νερού που εκπέμπεται από το σύστημα υδρογόνου, ώστε να κάνει τον αέρα της καμπίνας καθαρότερο.

  • gv

    ”πολυτελης” σχεδιαση που αποπνεει ποιοτητα και premiun αερα..
    ποιοτικο δειχνει και το εσωτερικο που φερνει καπως σε lexus..
    μπραβο στη hyundai..

  • SAMURAI-66

    Λιγο μεγαλυτερη προσοχη στην μορφη του να ειχε ωστε να δενει απολυτα με το φουτουριστικο σαλονι και θα ηταν απιαστο.
    Αυτο χωρις να πιστευω πως δεν ειναι εμφανισιμο βεβαια και μια αριστη προταση που δειχνει το επιπεδο τεχνολογιας των κορεατων που πλεον χτυπουν αμεσα και χωρις ενδοιασμους καθε αντιπαλο τους!

  • SAMURAI-66

    Πλεονεκτημα η αυτονομια του.

  • Smartass

    Έχω μια απορία. Πως η γερμανική ναυπηγική εταιρεία Howaldtswerke-Deutsche Werft AG (HDW) βάζει το σύστημα της Siemens proton exchange membrane (PEM) compressed hydrogen fuel cells στο υποβρύχιο Type 212 ενώ κανένας γερμανικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων δεν έχει ενδιαφερθεί.

    http://www.industry.siemens.com/topics/global/en/pem-electrolyzer/silyzer/discovering-pem-technology/pages/all-about-pem.aspx

    • Nikos Schinas

      Μήπως είναι ντουλάπα ;

    • Smartass

      Εννοώ ότι υπάρχει η τεχνολογία. Πως είναι δυνατόν ένα σύστημα κυψελών καυσίμου που δίνει ώση σε υποβρύχιο να μπει σε αυτοκίνητο!!!

      ΥΓ. Δεν έχω πτυχίο αστειάτορα.

    • Smartass

      Εννοώ ότι υπάρχει η τεχνολογία. Πως είναι δυνατόν ένα σύστημα κυψελών καυσίμου που δίνει ώση σε υποβρύχιο να μπει σε αυτοκίνητο!!!

      ΥΓ. Δεν έχω πτυχίο αστειάτορα.

    • Nikos Schinas

      Αλλο θεωρία λειτουργίας και άλλο τεχνολογία. Προφανώς πρέπει να αναπτυχθεί εκ νέου τεχνολογία με ανάλογο μέγεθος για αυτοκίνητο και ίσως να μην έχουν καν την ίδια απόδοση με το hyundai. Εξ ου και η ντουλάπα, δεν θα χωρέσει τεχνολογία για υποβρύχια σε αυτοκίνητο διότι δεν υφίσταται κλίμακα τεχνολογίας. Αν υπήρχε, πολλά πράγματα θα ήταν πολύ πιο φτηνά