Η Hyundai θα παρουσίασε στην φετινή CES το νέο της SUV κυψελών υδρογόνου, που αποτελεί την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου που μας έδειξε η μάρκα στην περσινή Γενεύη, η οποία θα κυκλοφορήσει μέσα στο έτος. Μέχρι στιγμής, η Hyundai δεν έχει ανακοινώσει το όνομα για το νέο FCEV μοντέλο της, αλλά υπόσχεται να το αποκαλύψει κατά τη διάρκεια της μεγαλύτερης έκθεσης ηλεκτρονικών, που γίνεται στο Las Vegas.

Η έλλειψη υποδομών υδρογόνου εξακολουθεί να αποτελεί πρόβλημα σε ολόκληρο τον κόσμο, με την κυβέρνηση της Νότιας Κορέας να έχει δεσμευτεί ότι θα εγκαταστήσει πάνω από 100 σημεία ανεφοδιασμού σε ολόκληρη τη χώρα μέχρι το 2020.

To αυτοκίνητο διαθέτει το νέο υβριδικό σύστημα υδρογόνου, το οποίο φημολογείται ότι έχει 60% ενεργειακή απόδοση, νούμερο κατά 9% καλύτερο σε σχέση με το ix35 Fuel Cell. Το σύστημα ζυγίζει 20% λιγότερο, αλλά η αυτονομία που προσφέρει είναι 10% μεγαλύτερη, έχοντας 30% υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα, προσφέροντας αυτονομία 800 χλμ.

Σε σύγκριση με το ix35 Fuel Cell, το νέο crossover έχει πολύ καλύτερη εμφάνιση, με το αιχμηρό εμπρός μέρος να διαθέτει μια κυρτή μάσκα, και φωτιστικά δύο επιπέδων. Στο προφίλ, το μαύρο πλαίσιο περιγράφει το σχεδιασμό των παραθύρων και της “ημι-πλωτής” οροφής, ενώ το πίσω μέρος έχει πιο funky σχεδιασμό, με τριγωνικά πίσω φώτα και μεταλλική επένδυση κατά μήκος του προφυλακτήρα.

Η Hyundai με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μας δείχνει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει σχετικά με τον σχεδιασμό της καμπίνας για τα νέα μοντέλα της. Αυτό διαθέτει έναν υγραντήρα αέρα που αναλαμβάνει την ανακύκλωση του νερού που εκπέμπεται από το σύστημα υδρογόνου, ώστε να κάνει τον αέρα της καμπίνας καθαρότερο.

Τέλος, το αυτοκίνητο θα διαθέτει τη νέα γενιά αυτόνομης τεχνολογίας της εταιρίας, ενώ η εταιρεία θα δείξει τους τρόπους για τη χρήση υδρογόνου στα σπίτια.

  • SAMURAI-66

    Εξωτερικα αν και συγχρονο δεν το λες μοναδικο και ισως θελει μεγαλυτερη προσπαθεια απο πλευρα τους αντιθετα με το σαλονι που εχει κατι απο διαστημοπλοιο στον πινακα οργανων προχωρωντας μερικα βηματα παρα πανω στην φιλοσοφια του ασιατη κατασκευαστη.
    Η αυτονομια του σιγουρα ειναι το βασικο πλεονενκτημα του που αν συνοδευεται απο τιμη θα ειναι επιτυχια!

    • shaoqing14

      Ισως δεν χρειαζεται εξωτερικα να ειναι και πολυ φουτουριστικο η διαστημικο οπως το εσωτερικο,ισως ενα λιγακι ποιο γηινο εξωτερικο να το βοηθησει να γινει περισσοτερο αποδεκτο στο ευρυ κοινο.

  • anagnwsths

    Κατά τη γνώμη μου,εδώ είναι το μέλλον της αυτοκίνησης.Υδρογόνο σε ΜΕΚ με όλα τα καλούδια (μεταβλητούς, άμεσο ψεκασμό, υψηλή σχέση συμπίεσης, τούρμπο)