Με την Alfa Romeo να επιστρέφει στην Formula 1 με την Sauber, ο Sergio Marchionne σε πρόσφατη συνέντευξή του άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο η ιταλική εταιρία να επιστρέψει και στο Indycar, εκεί όπου συμμετείχε από το 1989 έως και το 1991.

Σε ότι αφορά την Maserati, αυτή είναι πολύ πιθανό να επιστρέψει με την ομάδα της Haas, με την σύνδεση των δύο εταιρειών ίσως γίνει μέσω της Dallara, με την οποία συνεργάζεται η αμερικανική ομάδα για το σασί.

Η Dallara είναι ιταλική εταιρεία κι έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τη Maserati. Σίγουρα, ο Marchionne δεν θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες, ωστόσο ίσως σε λίγα χρόνια να δούμε το λογότυπο της Maserati στη Formula 1, γεγονός που θα αποφέρει περίπου €20 εκατομμύρια τον χρόνο στην Haas.

  • gv

    αναρωτιέμαι αν αυτη η φοβερη επενδυση της fca στην f1 σημαινει δεσμευση στο αθλημα αρα παραμονη και της φεραρι ή εχει τη λογικη “βαζω αλλες 2 ομάδες μεσα ωστε να μπορω να κανω πραγματικότητα τις απειλές αποχωρησης της φεραρι αν χρειαστεί αλλα ταυτόχρονα να εχω επαφές με το αθλημα σαν ομιλος”..
    πραγματικα εχω μπερδευτεί!

  • θα κανει τα παντα για να παρει πρωταθλημα η φερραρι … αν ειναι θα τους αγορασει ολους θα τρεχει μονος του και η φερραρι θα ερθει παλι δευτερη … επομενη κινηση ειναι η επιστροφη της φιατ .. η μαρτινι ως χορηγος της williamw ειναι ιταλικη εχουμε καποιες μετοχες και εκει οποτε γιατι να μην παμε και εκει ως φιατ … η FI ειναι ιταλικη και αυτη καθοτι ο μεγαλομετοχος της εχει διασυνδεσεις με την ιταλικη μαφια οποτε γαιτι να μην παμε και εκει ως lancia … καλα η τορο ροσο δεν μας ενδιαφερει εχει χοντα μηχανη … την μερκ δυσκολα να την αγορασουμε αλλα γιαυτους εχουμε τον kvyat … οποτε παμε δυνατα για αιωνια κυριαρχεια …

  • Gmph fast

    Οι Ιταλοί πάνε να δημιουργήσουν μία άνυ προηγουμένου παράγκα στην F1, η Ferrari και μετά 4 υποκαταστήματα.

  • rantaplan

    Μου φαίνεται πως θέλει να κάνει αυτή την κίνηση για να μην του μείνει κάποιος οδηγός στο μέλλον όπως τους έμεινε ο Giavinazzi φέτος.

  • Mika

    Καθε βδομαδα, ξυπναει με ενα νεο ονειρο αυτος!