H Ford τον Δεκέμβριο του 2017 παραδέχτηκε πως υπήρξαν προβλήματα στην φλάντζα της κυλινδροκεφαλής του Focus RS, με αποτέλεσμα ο κινητήρας να καίει και ψυκτικό υγρό κατά τη διάρκεια της ψυχρής λειτουργίας, με το αυτοκίνητο να παράγει λευκό καπνό καυσαερίων.

H Μπλε Οβάλ εταιρία μετά από έρευνα, βρήκε το πρόβλημα και θα αντικαταστήσει είτε την φλάντζα της κυλινδροκεφαλής, είτε σε μερικές περιπτώσεις όλη την κυλινδροκεφαλή των Focus RS παραγωγής μεταξύ 3 Αυγούστου 2015 και 6 Ιουλίου 2017. Συγκεκριμένα περίπου 27.000 Focus RS παγκοσμίως επηρεάζονται από το συγκεκριμένο πρόβλημα. ‘

Οι μηχανικοί της Ford θα ελέγξουν την πίεση του συστήματος ψύξης για πέντε ώρες και από τα αποτέλεσμα θα κρίνουν αν χρειάζεται να αλλάξουν μόνο την φλάντζα της κυλινδροκεφαλής (πτώση της πίεσης μικρότερη των 4 psi ), είτε ολόκληρη την κυλινδροκεφαλή μαζί με νέα φλάντζα (πτώση της πίεσης μεγαλύτερη των 4 psi και εντοπισμός ψυκτικού υγρού σε οποιονδήποτε κύλινδρο). Αν παρατηρηθεί πτώση της πίεσης μεγαλύτερη των 4 psi χωρίς να υπάρξει διαρροή ψυκτικού υγρού σε οποιονδήποτε κύλινδρο τότε θα αλλαχθεί μόνο η φλάντζα της κυλινδροκεφαλής.

  • γιατι δεν αλλαζουν ολο τον κινητηρα να βαλουν εναν bmw ;;;;

  • λίγο μεσοβέζικη λύση, πιστεύω ότι στα περισσότερα θα αλλαχτεί πλήρως η κυλινδροκεφαλή. δύσκολα αυτά τα νιάνιαρα του γιουτουμπ θα δεχτούν αλλαγή μόνο της φλάντζας ενώ οι άλλοι στα σχόλια θα τους λένε ότι τους αλλάξανε όλη την κυλινδροκεφαλή.