Η Ford βρήκε λύση για τις ελαττωματικές φλάντζες κυλινδροκεφαλής του Focus RS

Σχετικά άρθρα

H Ford τον Δεκέμβριο του 2017 παραδέχτηκε πως υπήρξαν προβλήματα στην φλάντζα της κυλινδροκεφαλής του Focus RS, με αποτέλεσμα ο κινητήρας να καίει και ψυκτικό υγρό κατά τη διάρκεια της ψυχρής λειτουργίας, με το αυτοκίνητο να παράγει λευκό καπνό καυσαερίων.

H Μπλε Οβάλ εταιρία μετά από έρευνα, βρήκε το πρόβλημα και θα αντικαταστήσει είτε την φλάντζα της κυλινδροκεφαλής, είτε σε μερικές περιπτώσεις όλη την κυλινδροκεφαλή των Focus RS παραγωγής μεταξύ 3 Αυγούστου 2015 και 6 Ιουλίου 2017. Συγκεκριμένα περίπου 27.000 Focus RS παγκοσμίως επηρεάζονται από το συγκεκριμένο πρόβλημα. ‘

Οι μηχανικοί της Ford θα ελέγξουν την πίεση του συστήματος ψύξης για πέντε ώρες και από τα αποτέλεσμα θα κρίνουν αν χρειάζεται να αλλάξουν μόνο την φλάντζα της κυλινδροκεφαλής (πτώση της πίεσης μικρότερη των 4 psi ), είτε ολόκληρη την κυλινδροκεφαλή μαζί με νέα φλάντζα (πτώση της πίεσης μεγαλύτερη των 4 psi και εντοπισμός ψυκτικού υγρού σε οποιονδήποτε κύλινδρο). Αν παρατηρηθεί πτώση της πίεσης μεγαλύτερη των 4 psi χωρίς να υπάρξει διαρροή ψυκτικού υγρού σε οποιονδήποτε κύλινδρο τότε θα αλλαχθεί μόνο η φλάντζα της κυλινδροκεφαλής.

ΠηγήFocusrs.org

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Εκτός Red Bull o Adrian Newey

Το πολυσυζητημένο διαζύγιο Red Bull-Adrian Newey είναι γεγονός, με την αυστριακή ομάδα να ανακοινώνει μόλις ότι ο 65χρονος Βρετανός μηχανικός και αξιότιμος σχεδιαστής της...

Οι τιμές της νέας Lancia Ypsilon στην Ιταλία

Η Lancia ανακοίνωσε τις τιμές της νέας Ypsilon για την αγορά της Ιταλίας, ενώ ταυτόχρονα έκανε γνωστό ότι ξεκίνησε η παραγωγή του μοντέλου που...

Η Nio λανσάρει την μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh στην Κίνα

Όπως είχε προαναγγείλει πριν δύο χρόνια η Nio θα ξεκινήσει από 1η Ιουνίου την εμπορική διάθεση στην αγορά της Κίνα μιας ολοκαίνουριας μπαταρίας ημι-στερεής...