Όχι, δεν είναι λίγα τα 445.000 δολάρια που πούληθηκε η G1, αλλά ο RM Sotheyb’s είχε εκτιμήσει πως το μοντέλο θα πουληθεί για περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια δολάρια.

Αυτό ήταν το πρώτο μοντέλο της Alfa Romeo, μετά την A.L.F.A. εποχή, και μια από τις 52 που κατασκευάστηκαν. Η συγκεκριμένη Alfa Romeo G1 έχει αριθμό πλαισίου 6018 και είναι από τα πρώτα μοντέλα που κατασκευάστηκαν. Είναι η μοναδική G1 που σώζεται σήμερα, όντας μάλιστα σε λειτουργική κατάσταση.

Η ιστορία του αυτοκινήτου αναφέρει πως ο πρώτος κάτοχός του ήταν ένας Αυστραλός. Το μοντέλο βρέθηκε προς τα τέλη της δεκαετίας του 1940 και μέχρι το 1965 παρέμεινε στην αφάνεια. Τότε το αγόρασε ο Ross Flewell-Smith που εντός της δεκαετίας του 1970 αποφάσισε να το ανακατασκευάσει, με το σώμα και τον κινητήρα να μην είναι τα αυθεντικά, και τώρα αποφάσισε να το πουλήσει.

Φορά έναν εξακύλινδρο κινητήρα 6,3-λίτρων απόδοσης 70 ίππων, ικανός να χαρίσει τελική ταχύτητα 138 χλμ/ώρα.

  • SAMURAI-66

    Το ποσο ειναι μικρο ισως και γελοια μικρο για ενα τοσο ιστορικο μοναδικο και κλασικο με την πραγματικη εννοια του ορου οχημα.
    Αν δεις μαλιστα και το συγκρινεις με κατι ανοητες σαχλαμαρες οπως την bmw m3 του 95 προ ημερων που βλεπαμε εδω μεσα και ζητουσε ο αλλος 110 χιλ. δολαρια!
    Μερικες φορες δεν γνωριζουν καποιοι να εκτιμουν το πραγματικο απο το αστειο θαρρω!!

    • απο την αλλη…η αγορα μιλαει με πραξεις…και οχι με θεωριες ;-)

    • Mika

      Το λες και Βατερλω, για τετοιο μοντελο…