Η Nissan ανακοίνωσε στις αρχές του μήνα, πως το Leaf έσπασε το “φράγμα” των 300.000 πωληθέντων αυτοκινήτων παγκοσμίως, από τότε που το μοντέλο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, το 2010. Το Leaf είναι το πρώτο στον κόσμο μαζικής παραγωγής και με τις περισσότερες πωλήσεις, αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, και τον περασμένο Σεπτέμβριο παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά του.

Το ιαπωνικό αυτοκίνητο εφοδιάζεται με μια μπαταρία 40 kWh, η οποία του χαρίζει αυτονομία 378 χλμ. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Nissan κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 ίππων (110 kW) στις 3.283 σ.α.λ, και 320 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 0 σ.α.λ. Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει είναι 144 χλμ/ώρα, με την φόρτιση της μπαταρίας σε οικιακό δίκτυο με παροχή 3 kW να απαιτεί 16 ώρες, ενώ με παροχή 6 kW τις μισές. Από την άλλη, σε ταχυφορτιστή το 80% της μπαταρίας φορτίζει σε μόλις 40 λεπτά, με το συνολικό βάρος του να αγγίζει τα 1.535 κιλά. Ο χρόνος για τα 0-100 χλμ/ώρα έχει βελτιωθεί κατά 15% και για τα 60-100 χλμ/ώρα κατά 30%.

Το μήκος του αγγίζει τα 4.480 χλστ., το πλάτος τα 1.790 χλστ., και το ύψος τα 1.535 χλστ., ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.700 χλστ. κάτι που σημαίνει ότι μπορεί με περίσσια άνεση να φιλοξενήσει 5 επιβάτες, και τις αποσκευές τους, με τον συνολικό χώρο φόρτωσης να ακουμπά τα 850 λίτρα. Σε σχέση με τη πρώτη γενιά είναι 35 χιλιοστά μακρύτερο, 10 χιλιοστά υψηλότερο, 20 χιλιοστά ευρύτερο, με το κέντρο βάρους έχει μειωθεί κατά 5 χιλιοστά. Πατάει σε ζάντες 16 ιντσών, με ελαστικά 205/55 ή σε ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά 215/50, ενώ θα προσφέρεται σε 7 εξωτερικά χρώματα.