Σύμφωνα με τα στοιχεία της Jato Dynamics, σε ότι αφορά τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη, η Volkswagen είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία, αφού πούλησε 1.694.832 μονάδες (-1%), ακολουθεί η Renault με 1.142.034 (+4%), με την Ford να καταλαμβάνει την τρίτη με 1.048.526 (0%).

Το best-seller της Μπλε Οβάλ για το 2017 -και τέταρτο συνολικά στη λίστα- ήταν το Fiesta με 254.539 αυτοκίνητα, παρότι για περίπου 8 μήνες κυκλοφορούσε η προηγούμενη γενιά του μοντέλου. Το δεύτερο καλύτερα πουλημένο μοντέλο της Ford ήταν το Focus, με 214.661 αυτοκίνητα, παρότι το μοντέλο διανύει τον έβδομο χρόνο εμπορικής πορείας, βρισκόμενο στο στάδιο της αντικατάστασης.

Η νέα -τέταρτη- γενιά του μοντέλου, δεν θα παρουσιαστεί τελικά στην έκθεση της Γενεύης, αλλά σε ένα ξεχωριστό event τον ερχόμενο Απρίλιο. Η εταιρία βασίζει πολλά στο νέο hatchback της, καθώς περιμένει να αυξήσει τις πωλήσεις της στην ήπειρο μας, και να ξεπεράσει την Renault.

H Ford θα ακολουθήσει το παράδειγμα του νέο Fiesta και για το Focus, καθώς αυτό θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Business, ST-Line και Vignale. Αργότερα θα προστεθεί η Active, με crossover χαρακτηριστικά, καθώς και η ST έκδοση, που σύμφωνα με πληροφορίες μας θα κινείται από έναν καινούριο κινητήρα 2.3-λίτρων, απόδοσης 280 ίππων.

Μηχανικά, θα εφοδιάζεται με το γνωστό 1.000άρη EcoBoost, απόδοσης από 100 μέχρι 140 άλογα, τον νέο 1.500άρη τρικύλινδο που διαθέτει το Fiesta ST με ιπποδυνάμεις 160 με 180 άλογα. Από πλευράς πετρελαίου θα κινείται με τον νέο 1.500άρη EcoBlue, απόδοσης 125 ίππων, και ένας 2-λιτρος.

Τέλος, θα υπάρχει και station wagon έκδοση, ενώ η sedan ίσως ακολουθήσει αργότερα. Η παραγωγή του δημοφιλούς μοντέλου θα συνεχίσει να γίνεται στο εργοστάσιο της Ford, στο Saarlouis της Γερμανίας, ενώ το αμερικάνικων προδιαγραφών αυτοκίνητο θα παράγεται στην Κίνα.

  • Duality RS

    Ελπιζω να εχουν μειωσει αρκετα το βαρος στο ST γιατι εχανε σε επιδοσεις,μαλιστα αρκετοι θεωρουν αργο το focus ST με τα 180 αλογα,ισως ο νεος 1.5αρης δωσει το κατι παραπανω.

  • tcdrifter

    Αν φτιάξουν 4-5 πράγματα σωστά θα έχουν στα χέρια τους ένα φοβερό αυτοκίνητο. Πιο όμορφο, ποιοτικό και λειτουργικό ταμπλό χωρίς τόσο όγκο, λίγο περισσότερος χώρος για τους πίσω ειδικά στο πλάτος, ένα πορτ παγκάζ έστω 380 λίτρα, ένα συνολικό βάρος λίγο μειωμένο αν γίνεται 40-50 κιλά. Και μια παράκληση μια έκδοση ST-Line με τον 1.5 στα 160 ή 180 άλογα και τιμή όχι πολύ πάνω απο 20 χιλιάρικα, ευχαριστώ!!