Η Ford παρουσιάζει το ανανεωμένο Ka+ το οποίο αποκτά και crossover έκδοση, την Active όπως την ονομάζει. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης και φέρει νέα φωτιστικά σώματα, χρωμιομένη γρίλια και νέους προφυλακτήρες.

Η Active έκδοση διαθέτει μαύρα προστατευτικά πλαστικά πλαστικά, ράγες οροφής, αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 2,3 εκατοστά και μεγαλύτερη μπροστά αντιστρεπτική μπάρα. Αλλαγές συναντάμε στο σύστημα ανάρτησης που απορροφά καλύτερα τις ανωμαλίες, ενώ φέρει και το σύστημα Active Rollover Prevention που παρέχει αυξημένη ασφάλεια όταν υπάρχουν αποσκευές τοποθετημένες στην οροφή.

Μηχανικά το Ka+ προσφέρεται με τον 1.500αρη turbodiesel TDCi κινητήρα απόδοσης 95 ίππων με 215 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Εκπέμπει 99 γρ/χλμ CO2 και επωφελείται από ένα σύστημα που ονομάζεται “Smart Regenerative Charging” και βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου.

Επίσης υπάρχει ο 1.200αρς Ti-VCT κινητήρας απόδοσης 70 ή 85 ίππων με 114 και 115 Nm ροπής αντίστοιχα. Οι κινητήρες συνδυάζονται με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση στους μπροστά τροχούς τόσο στο Ka+ όσο και στο Ka+ Active.

Το μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού (Studio και Zetec) και μεταξύ άλλων διαθέτουν σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 3 με οθόνη αφής 6,5″ και υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto. Επίσης διαθέτει θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, αισθητήρα βροχής, αισθητήρες παρκαρίσματος και αυτόματο κλιματισμό.

  • Gmph fast

    Πάντως εγώ πάνω από 4-5 Ka δεν έχω δει και λογικό γιατί δεν είναι τόσο πιο φθηνό από το Fiesta

  • SkidRAW

    Δεν ξερω για το crossover, αλλα ετυχε πριν 1 βδομαδα να περασω απο μια εκθεση Ford και εριξα μια ματια στα μοντελα που υπηρχαν εκει μεταξυ αλλων και του Ka, γιατι ενδιαφερεται μελος απο την οικογενεια για ενα καινουργιο μικρο. Οταν εκλεισα ομως ρε παιδια την πορτα του οδηγου μου φανηκε τελειως ψευτια απο την αισθηση μεχρι τον ηχο που εκανε. Μιλαω αποκλειστικα για το Ka, μην παρεξηγηθω.