Μία ομάδα που θα συγκεντρώσει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον φέτος είναι η Alfa Romeo Sauber, λόγω φυσικά της επιστροφής των Ιταλών στη Formula 1. Η C37 παρουσιάστηκε πριν από λίγο και είναι το μονοθέσιο που θα παλέψει για να ξεκολλήσει την ελβετική ομάδα από την τελευταία θέση, εκεί που βρέθηκε πέρυσι, όντας με διαφορά η πιο αργή ομάδα του grid.

Ας περάσουμε, όμως, στα πιο τεχνικά του μονοθεσίου. Αρχίζοντας από μπροστά, βλέπουμε αμέσως το νέο ρύγχος, το οποίο το τέλος του έχει δύο οπές, δεξιά και αριστερά από το λογότυπο της ομάδας, κάτι παρόμοιο με αυτό που έκανε το 2016 η Force India στο μέσον της σεζόν. Η εμπρός πτέρυγα δεν παρουσιάζει μεγάλες αλλαγές, αν και διαθέτει κάποια νέα στοιχεία, με τα endplates να είναι ίδια με αυτά της περσινής σεζόν. Ωστόσο, τα βοηθήματα κάτω από το ρύγχος είναι περισσότερα και πιο εξελιγμένα.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι, τουλάχιστον από τις φωτογραφίες που έχουμε, δεν φαίνεται να υπάρχουν brake ducts μπροστά, εκτός κι αν η ελβετική ομάδα κατάφερε να τα κρύψει κάπου πολύ καλά. Η εμπρός ανάρτηση είναι push-rod, με τα wishbones να έχουν σηκωθεί πιο ψηλά, τόσο που το επάνω wishbone χρειάζεται προέκταση για να ενωθεί με τον τροχό, όπως είδαμε πέρυσι με τις Mercedes και Toro Rosso. Το S-Duct απουσιάζει, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως η ομάδα δεν το είχε την περσινή σεζόν.

Κινούμενοι προς τα πίσω, διαπιστώνουμε κατ’ αρχάς ότι τα μικρά πτερύγια μπροστά από τους καθρέφτες έχουν διατηρήσει τη θέση και το σχήμα τους. Κάτω από αυτά, στην περιοχή των barge boards, δεν βλέπουμε μεγάλες αλλαγές. Τα στοιχεία και τα πτερύγια παραμένουν ίδια, με τη διαφορά ότι έχουν προστεθεί ή αφαιρεθεί κάποιες διατρήσεις.

Ωστόσο, μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα sidepods. Κατ’ αρχάς είναι μικρότερα σε μέγεθος, κάτι που σίγουρα οφείλεται και στο καλύτερο «πακετάρισμα» του φετινού power unit της Ferrari, συγκριτικά με αυτό του 2016, το οποίο χρησιμοποιούσε η Sauber πέρυσι. Αυτό που παρατηρούμε είναι ουσιαστικά δύο εισαγωγές, με τη μία να είναι χαμηλά και τη δεύτερη, μικρότερη σε μέγεθος και δίπλα ακριβώς από το κεφάλι του οδηγού.

Ενδιάμεσα υπάρχει ένα ογκώδες στοιχείο, το οποίο ενώνεται με το μονοθέσιο. Τα κάθετα πτερύγια δίπλα από αυτό δεν έχουν αλλάξει, ωστόσο έχει πάνω του ένα νέο, οριζόντιο στοιχείο, κάθετο στο σώμα του μονοθεσίου, πίσω και κάτω από τους καθρέφτες. Το Halo δίνει το παρών κι έχει πάνω του μια μικρή πτέρυγα, που εκτείνεται μέχρι το μέσο τον πλευρών.

Αλλαγμένη και η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού. Το concept που διαχωρίζει τη δεξιά από την αριστερή πλευρά διατηρείται και φέτος, όμως πίσω από αυτές υπάρχει μια ενιαία εισαγωγή, ενώ οπές έχουν και στο κάτω μέρος τους. Το κάλυμμα του κινητήρα εναρμονίζεται στους φετινούς κανονισμούς, με τις δύο οπές να παραμένουν στη θέση τους, ακριβώς πάνω από το λογότυπο της Alfa Romeo.

Η πίσω ανάρτηση είναι γεωμετρίας pull-rod, ενώ το T-Wing λάμπει διά της απουσίας του, με την πίσω πτέρυγα να είναι κατά κύριο λόγο ίδια, μόνο που τα κύρια στοιχεία έχουν πιο απλοϊκό σχεδιασμό. Παράλληλα, διπλό είναι το υποστήριγμα της αεροτομής, αντί για μονό που ήταν πέρυσι. Ίδια είναι τα endplates, καθώς οι διατρήσεις δεν έχουν πειραχτεί. Η ομάδα μάς δίνει φωτογραφίες και από το πίσω μέρος, με τον διαχύτη να δείχνει ίδιος με πέρυσι, ωστόσο το carbon εκτείνεται γύρω από τα 15 led, για τη μικρή βελτίωση της ροής του αέρα εκεί.

Εντελώς διαφορετικά είναι τα φετινά χρώματα της ομάδας, λόγω φυσικά της συνεργασίας με την Alfa Romeo. Το λευκό χρώμα βρίσκεται στο μεγαλύτερο μέρος του μονοθεσίου, με το κόκκινο να καλύπτει το κάλυμμα του κινητήρα, έχοντας μία μπλε ρίγα κάτω από αυτό, που συνεχίζει μέχρι το ρύγχος. Το κάτω μέρος του μονοθεσίου και η εμπρός αεροτομή έχουν το φυσικό χρώμα του carbon.

  • Κούκος

    Δεν μου αρέσει να γκρινιάζω, αν και τώρα τελευταία το κάνω πολύ συχνά, αλλά ρε παιδιά ειλικρινά… καμία πρωτοτυπία; Οκ το HALO πρέπει να υπάρχει γτ σου το επιβάλουν, ναι αυτές οι σιχαμένες μύτες αποδίδουν αεροδυναμικά. Εκείνο το δόλιο το livery τουλάχιστον γιατί δε το δουλεύετε καθόλου!
    Πραγματικά πόσο προχειροδουλειά πια !!!

    • ενα ομορφο στο ματι livery…….μπορει να ξερερωσει τους χορηγους που ειτε δεν θα ειναι ευδιακρτο το logo τους…..ειτε ο χρωματισμος μπορει να ειναι διαφορετικος απο αυτον που εχουν αυτοι…
      σκεψου πχ η ferrari που ειναι κοκκινη…..να βαλει χορηγους που ειναι πρασινοι…..

  • Petros K

    Σχεδιαστικά οι αλλαγές είναι πολύ μικρές σε σχέση με πέρσι. Το πιο σημαντικό νέο στοιχείο της C37 είναι ο spec 2018 κινητήρας της Ferrari, τα χρήματα και το boost του ονόματος της Alfa και τέλος ο Leclerc! Γενικά πολύ Ferrari μέσα στην ομάδα, που γενικά μόνο καλό μπορεί να της κάνει!

  • Nerazzuro21

    Βαρετό livery αλλά αναμενόμενο με βάση αυτό που μας είχαν δείξει πριν λίγους μήνες. Κάτι άσχετο. Με τη Force India τι γίνεται; Είμαστε λίγες μέρες πριν τις δοκιμές και δεν έχει ανακοινώσει ακόμα το πότε παρουσιάζει το μονοθέσιό της και γενικά δεν ακούγεται τίποτα για αυτή την ομάδα.

    • Mika

      Να δουμε ροζ halo και τι στον κοσμο!
      :p

    • Scooby r22b

      Αχ ναι. . . :-Ρ

    • LJ

      Μπορεί να το παρουσιάσουν την πρώτη μέρα των δοκιμών.

  • Από εχθές, όταν και έγινε η παρουσίαση της RB14 έχουμε πολύ κουβέντα για τα liveries των νέων μονοθεσίων.
    Για το μονοθέσιο της ιταλοελβετικής ομάδας πάνω κάτω κάτω ξέραμε για τους χρωματισμούς της νεοσύστατης ομάδας.
    Προσωπικά, στέκομαι στα πολύ μικρά side pods και αυτό μαρτυρά κάτι πολύ σημαντικό για τον νέο κινητήρα της Ferrari, αλλά και τις τροποποιήσεις που έγιναν στην C37, καθώς αυτό το μονοθέσιο αρχικά σχεδιαζόταν να “φορά” κινητήρα της Honda, αλλά ταυτόχρονα θα έχει ωφέλειες και στον τομέα της αεροδυναμικής.
    Θεωρώ ότι, η πορεία της ALFA Romeo στο φετινό πρωτάθλημα της F1 ΙΣΩΣ να είναι έκπληξη για όλο το grid, αν σκεφτούμε για το πώς κύλησε το 2017 για την ομάδα του Hinwil……..

    • Mitsos Ribopaido

      Τι πιστευεις οτι λεει για τ κινητηρα; Νομιζω οτι θα ναι τουμπανο

    • Δημήτρη, γενικά δεν είμαι άνθρωπος των προβλέψεων.
      Σε σχέση με την περσινή χρονιά, όταν και την ίδια χρονική περίοδο με τώρα έδινα τον “πρώτο λόγο” στην Mercedes (και για τον λόγο αυτόν είχαν επικριθεί πολύ ακόμα και από συνοπαδούς μας).
      Φέτος, θεωρώ ότι η χρονιά θα είναι ΠΟΛΥ πιο δύσκολη για την ομάδα του Brackley, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα παρουσιάσει για πέμπτη χρονιά ένα δυνατό σύνολο τόσο στον τομέα του PU, εκεί όπου ο Andy Cowell, μαζί με την ομάδα του κάνει “παπάδες”, όσο και στον τομέα του σασί και της αεροδυναμικής όπου ο Aldo Costa κάθε χρόνο παρουσιάζει κάτι εξαιρετικό, αν και πέρυσι τα βρήκε σκούρα από τους σχεδιαστές και τους αεροδυναμιστές του Maranello.
      Ξεκαθαρίζω και λέω ότι, ΔΕΝ θα χρίσω φαβορί την ομάδα μας, χωρίς καν να έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές, αλλά τα πράγματα στο Maranello εδώ και 2 χρόνια βελτιώνονται μέρα με τη μέρα και χρονιά με τη χρονιά.
      Όμως, θεωρώ ότι το 2018 θα κρύβει πολλές εκπλήξεις για πολλές ομάδες του grid, με την ALFA Romeo Sauber και την STR να είναι ομάδες που ίσως μας κάνουν να τρίβουμε τα μάτια μας.
      Τέλος, η McLaren μετά το 2014 όπου ήταν στα χαμένα και την τριετία
      με την Honda, θα είναι εκεί, ως ομάδα που έρχεται όχι να διεκδικήσει τίτλους (για φέτος το κόβω λίγο δύσκολο), αλλά σίγουρα να αλλάξει τις ισορροπίες στην πρώτη τετράδα.

    • Mitsos Ribopaido

      Αψογος ακριβως ετσι το βλεπω κ γω

    • thymios tsilimparis

      Συμφωνώ σε γενικές γραμμές, αν και η απόφαση των Γερμανών να φτιάξουν ένα μοτέρ εκ νέου με βάζει σε πολλές σκέψεις. Γνωρίζουν οτι το μοτέρ έφτασε στα όριά του; Γνωριζουν οτι δεν μπορέι να αντέξει τόσους αγώνες (δύσκολο βάσει της εικόνας του) ; Ή μήπως έχουν βρει “κάτι” στην απόδοση;

      Η αλήθεια είναι οτι η Μερκ πέρσι δεν είχε το κορυφαίο σασί, είχε όμως κορυφαίο κινητήρα και οδηγό. Αν υπάρξει ουσιάστική σύγκλιση στα μοτέρ και δούμε λίγο πιο ψύχραιμη στρατηγική, θα πρέπει να πριμένουμε κάτι καλό απ τους Ιταλούς. Ωστόσο η περσινή εικόνα των χειμερινών δοκιμών, εκεί που η Σκουντερία είχε ήδη πλεονέκτημα λόγω εμπειρίας στα ελαστικά, δεν πιστεύω οτι θα ξαναγίνει

    • Mitsos Ribopaido

      Ειναι για σκεψεις το οτι φτιαχνουν νεο κινητηρα . Για μενα ειναι τοπ στο ηλεκτρικο μερος του κινητηρα οποτε αν το βελτιωσουν και αλλο παει..
      Για την εναρξη οντως εχεις δικιο

  • georgekaras

    Το δουλεψαν το Halo το θελα πιο πολυ κοκκινο δεν μου αρεσε .Τα sidepods ακομα πιο μικρα φετος με κινητηρα φεραρι.

  • MPAMPIS

    σουπερ !!!!

  • Anestis Genk

    Το σηματάκι έπρεπε να είναι έγχρωμο.

  • Mika

    Boring!!!! Oυτε με το livery δεν ασχοληθηκαν καν οι τυποι!
    Βαριουνται τη ζωη τους!

  • Akis-F1 FAN

    Ωραίο, αλλά τίποτα ιδιαίτερο…η Alfa θα έπρεπε να έχει το πιο ωραίο μονοθέσιο στο γκριντ…να δούμε πως θα τα πάει και από ταχύτητα.

  • Spider

    Αν προσέχατε λίγο περισσότερο θα βλέπατε ότι s duct δείχνει να υπάρχει. Οι εισαγωγές του συστήματος είναι στην μύτη του ρύγχους και η εξαγωγή ακριβώς πάνω από το λογότυπο της Pirelli στο ρύγχος..