Μία ομάδα που θα συγκεντρώσει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον φέτος είναι η Alfa Romeo Sauber, λόγω φυσικά της επιστροφής των Ιταλών στη Formula 1. Η C37 παρουσιάστηκε πριν από λίγο και είναι το μονοθέσιο που θα παλέψει για να ξεκολλήσει την ελβετική ομάδα από την τελευταία θέση, εκεί που βρέθηκε πέρυσι, όντας με διαφορά η πιο αργή ομάδα του grid.

Ας περάσουμε, όμως, στα πιο τεχνικά του μονοθεσίου. Αρχίζοντας από μπροστά, βλέπουμε αμέσως το νέο ρύγχος, το οποίο το τέλος του έχει δύο οπές, δεξιά και αριστερά από το λογότυπο της ομάδας, κάτι παρόμοιο με αυτό που έκανε το 2016 η Force India στο μέσον της σεζόν. Η εμπρός πτέρυγα δεν παρουσιάζει μεγάλες αλλαγές, αν και διαθέτει κάποια νέα στοιχεία, με τα endplates να είναι ίδια με αυτά της περσινής σεζόν. Ωστόσο, τα βοηθήματα κάτω από το ρύγχος είναι περισσότερα και πιο εξελιγμένα.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι, τουλάχιστον από τις φωτογραφίες που έχουμε, δεν φαίνεται να υπάρχουν brake ducts μπροστά, εκτός κι αν η ελβετική ομάδα κατάφερε να τα κρύψει κάπου πολύ καλά. Η εμπρός ανάρτηση είναι push-rod, με τα wishbones να έχουν σηκωθεί πιο ψηλά, τόσο που το επάνω wishbone χρειάζεται προέκταση για να ενωθεί με τον τροχό, όπως είδαμε πέρυσι με τις Mercedes και Toro Rosso. Το S-Duct απουσιάζει, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως η ομάδα δεν το είχε την περσινή σεζόν.

Κινούμενοι προς τα πίσω, διαπιστώνουμε κατ’ αρχάς ότι τα μικρά πτερύγια μπροστά από τους καθρέφτες έχουν διατηρήσει τη θέση και το σχήμα τους. Κάτω από αυτά, στην περιοχή των barge boards, δεν βλέπουμε μεγάλες αλλαγές. Τα στοιχεία και τα πτερύγια παραμένουν ίδια, με τη διαφορά ότι έχουν προστεθεί ή αφαιρεθεί κάποιες διατρήσεις.

Ωστόσο, μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα sidepods. Κατ’ αρχάς είναι μικρότερα σε μέγεθος, κάτι που σίγουρα οφείλεται και στο καλύτερο «πακετάρισμα» του φετινού power unit της Ferrari, συγκριτικά με αυτό του 2016, το οποίο χρησιμοποιούσε η Sauber πέρυσι. Αυτό που παρατηρούμε είναι ουσιαστικά δύο εισαγωγές, με τη μία να είναι χαμηλά και τη δεύτερη, μικρότερη σε μέγεθος και δίπλα ακριβώς από το κεφάλι του οδηγού.

Ενδιάμεσα υπάρχει ένα ογκώδες στοιχείο, το οποίο ενώνεται με το μονοθέσιο. Τα κάθετα πτερύγια δίπλα από αυτό δεν έχουν αλλάξει, ωστόσο έχει πάνω του ένα νέο, οριζόντιο στοιχείο, κάθετο στο σώμα του μονοθεσίου, πίσω και κάτω από τους καθρέφτες. Το Halo δίνει το παρών κι έχει πάνω του μια μικρή πτέρυγα, που εκτείνεται μέχρι το μέσο τον πλευρών.

Αλλαγμένη και η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού. Το concept που διαχωρίζει τη δεξιά από την αριστερή πλευρά διατηρείται και φέτος, όμως πίσω από αυτές υπάρχει μια ενιαία εισαγωγή, ενώ οπές έχουν και στο κάτω μέρος τους. Το κάλυμμα του κινητήρα εναρμονίζεται στους φετινούς κανονισμούς, με τις δύο οπές να παραμένουν στη θέση τους, ακριβώς πάνω από το λογότυπο της Alfa Romeo.

Η πίσω ανάρτηση είναι γεωμετρίας pull-rod, ενώ το T-Wing λάμπει διά της απουσίας του, με την πίσω πτέρυγα να είναι κατά κύριο λόγο ίδια, μόνο που τα κύρια στοιχεία έχουν πιο απλοϊκό σχεδιασμό. Παράλληλα, διπλό είναι το υποστήριγμα της αεροτομής, αντί για μονό που ήταν πέρυσι. Ίδια είναι τα endplates, καθώς οι διατρήσεις δεν έχουν πειραχτεί. Η ομάδα μάς δίνει φωτογραφίες και από το πίσω μέρος, με τον διαχύτη να δείχνει ίδιος με πέρυσι, ωστόσο το carbon εκτείνεται γύρω από τα 15 led, για τη μικρή βελτίωση της ροής του αέρα εκεί.

Εντελώς διαφορετικά είναι τα φετινά χρώματα της ομάδας, λόγω φυσικά της συνεργασίας με την Alfa Romeo. Το λευκό χρώμα βρίσκεται στο μεγαλύτερο μέρος του μονοθεσίου, με το κόκκινο να καλύπτει το κάλυμμα του κινητήρα, έχοντας μία μπλε ρίγα κάτω από αυτό, που συνεχίζει μέχρι το ρύγχος. Το κάτω μέρος του μονοθεσίου και η εμπρός αεροτομή έχουν το φυσικό χρώμα του carbon.