Ο ιαπωνικός κολοσσός έχει πολλά χρήματα στα αποθεματικά του και μέρος της τεράστιας αύξησης των δαπανών της για έρευνα και ανάπτυξη, είναι να κάνει κάτι που οι περισσότερες εταιρείες αυτοκινήτων δεν θα μπορούσαν να ονειρευτούν, όπως η κατασκευή του δικού της μικροσκοπικού Nürburgring στην Ιαπωνία.

Ο λόγος για το παραπάνω είναι γιατί η Toyota αντιμετωπίζει πρόβλημα με την διαθεσιμότητα των υφιστάμενων εγκαταστάσεων ανάπτυξης της στην Ιαπωνία. Γι’αυτό αγόρασε μια έκταση 6,5 τετραγωνικών χιλιομέτρων, στην περιφέρεια Aichi, όπου θα κατασκευάσει 11 διαφορετικές διαδρομές δοκιμών, για πρώτη φορά στην Ιαπωνία από το 1984.

Σε αυτές θα μπορεί να δοκιμάζει και να τελειοποιεί τα επερχόμενα οχήματα της, με το κόστος των εγκαταστάσεων να είναι περίπου 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Nikkei Asian Review αναφέρει ότι οι δαπάνες για το τμήμα R & D της Toyota θα αυξηθούν κατά 40% τα επόμενα πέντε χρόνια, σε συνολικά 21,8 δισ. δολάρια.

Οι εγκαταστάσεις θα ανοίξουν εν μέρει το 2019 και θα ολοκληρωθούν το 2023, όταν και θα απασχολεί πάνω από 3.000 άτομα. Αυτές θα συνυπάρχουν με την πρώτη ιδιωτική πειραματική μονάδα της Toyota στο βόρειο ιαπωνικό νησί Hokkaido, που θα χρησιμοποιείται κυρίως για δοκιμές σε ψυχρό κλίμα. Το τμήμα των εγκαταστάσεων θα αποτελεί μινιατούρα του Nürburgring, θα έχει μήκος περίπου 5,3 χλμ. και υψομετρική διαφορά σχεδόν 76 μέτρων.

  • οταν λεμε οτι θα ειναι μινιατουρα του NURBURGRING….θα εχει δηλαδη μερικες ΙΔΙΕΣ στροφες η απλα το λεμε γιατι θα εχει την ιδια βαρυτητα για την εξελιξη των οχηματων ???????

    • Renesis1

      Θα έχει 11 διαφορετικές διαδρομές δοκιμών. Λογικά δεν θα είναι ολόιδιες σαν το Ring, αλλά θα είναι εξίσου τεχνικές και απαιτητικές όσο και το Ring.

  • SAMURAI-66

    Τα αυτονομα οχηματα και τα σουπερ καρ που ετοιμαζει-GR Super sport concept-θα εχουν σε αυτο τον χωρο την βαση εξελιξεις τους οπως γινεται γνωστο απο τους ιαπωνες
    …….https://www.autoblog.gr/2018/02/17/o-arxisxediasths-ths-toyota-blepei-ena-mellon-xwris-ix/
    σημαντικη μοναδα τεραστια επενδυση και μεγαλεπηβολο σχεδιο που μαλλον για τον ιαπωνικο γιγαντα με τα υπερογκα οικονομικα διαθεσιμα που βρισκονται στα ταμεια του δεν δειχνει να ειναι προβλημα και το τελικο αποτελεσμα θα ειναι στην καλυτερη στιγμη του!
    Ενα επισης τεραστιο βημα της μεγαλης εταιρειας ειναι η μελετη αναπτυξης για μαγνητες ηλεκτροκινητητρων με την χρηση εως 50% σπανιων γαιων και σαφως υψηλοτερης τεχνολογιας απο τους σημερινους
    …….https://newsroom.toyota.co.jp/en/corporate/21139684.html
    αλλη μια εξαιρετικα σημαντικη προσπαθεια της για την αναπτυξη των νεων κινουμενων με μπαταριες οχηματων της που θελει να παρουσιασει μεσα στα 4-5 επομενα χρονια!