Πολλή συζήτηση αναμένεται να υπάρξει εντός της χρονιάς για τους κανονισμούς του 2021. Τότε είναι που θα υπάρξει η επόμενη μεγάλη αλλαγή, με τους κινητήρες να είναι για μία ακόμα φορά στο προσκήνιο, καθώς οι υπεύθυνοι του αθλήματος θέλουν να επιβάλουν τυποποιημένα εξαρτήματα, αλλά και κοινό προμηθευτή καυσίμων, προκειμένου να μειωθεί το κόστος για τις μικρότερες ομάδες.

Ferrari, Mercedes και Renault έχουν αντιδράσει, με τις δύο πρώτες να απειλούν ανοιχτά ακόμα και με αποχώρηση από τη Formula 1, αλλά αυτό δεν φαίνεται πως πτοεί ιδιαίτερα τη Liberty Media, τουλάχιστον αν πάρουμε υπόψη μας τις δηλώσεις του Sean Bratches, υπεύθυνου του εμπορικού κομματιού της Formula 1.

Νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουν εκεί που θέλουμε να πάμε, αλλά δεν συμφωνούν όλοι. Προσπαθούμε να εργαστούμε σε συμβιβασμούς που θα βελτιώσουν την ανταγωνιστική φύση του αθλήματος. Αν δεν έχουμε ένα ανταγωνιστικό grid, οι οπαδοί θα φύγουν από το άθλημα. Είμαστε επικεντρωμένοι στο τι είναι σωστό για τους οπαδούς.

Αν κοιτάξτε στην Premier League και τις ομάδες όπως η Swansea City, οι οπαδοί της πιθανώς ξέρουν ότι δεν πρόκειται να πάρουν το πρωτάθλημα, αλλά, όταν πάνε σε ένα παιχνίδι εναντίον της Arsenal, της Chelsea, της Manchester City, της Tottenham της Liverpool, ξέρουν ότι μπορούν να κερδίσουν, και αυτό συμβαίνει.

Δεν είμαστε εδώ για να ικανοποιήσουμε κόσμο. Είμαστε εδώ για να κάνουμε αυτό το άθλημα όσο πιο σπουδαίο μπορεί να γίνει. Προσπαθούμε να είμαστε εύπλαστοι στα όρια που τελικά να λειτουργεί. Δεν θέλουμε διαιωνίσουμε αυτόν τον κανόνα, διότι διαφορετικά δε θα έχουμε άθλημα.

Είναι φανερό ότι η Liberty Media θέλει να βάλει την υπογραφή της στο άθλημα, κυρίως της επόμενης δεκαετίας, αλλά το βασικό που πρέπει να κάνουν οι Αμερικανοί είναι να ακούν τους οπαδούς, τις ομάδες και τους οδηγούς, διότι διαφορετικά θα έχουν αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που προσδοκούν…

  • Lefteris2432

    Οταν δεν θα σας βλεπει κανενας θα σας πω τι σπουδαιο αθλημα θα εχετε.

  • Το θέμα είναι ότι, όχι μόνο δεν ικανοποιείται τις ομάδες τις F1, αλλά κάνετε το οτιδήποτε για να δυσαρεστήσετε και τον φίλαθλο κόσμο του κορυφαίου μηχανοκίνητου sport!!!!!!!!
    Όταν θα σας έρθει το πρώτο χαστούκι, τότε να δω πως θα αντιδράσετε…………

    • George Sigalas

      1000% μαζί σου, αλλά και ο Bernie (μαζί με τη FIA) φεραφέ το sport σε αυτα τα χάλια. Όσο στο τιμόνι ήταν ο Max Mosley η F1 πήγαινε απο το καλό στο καλυτερο.

    • Ο Mosley ήταν αλλά περίπτωση για τη FIA.
      Η συνεργασία του Ecclestone με τον Mosley ήταν περίφημη, αλλά τα πάντα αλλάξανε το 2009, όταν την προεδρία της FIA ανέλαβε ο Todt.
      Στον Ecclestone το μόνο που μπορούμε να “χρεώσουμε” είναι οι στροφή σε χώρες χωρίς αγωνιστική “φιλοσοφία”.
      Ο Βρετανός ήταν ο μεγαλύτερος πολέμιος των V6 και ο μοναδικός που προσπαθούσε να πείσει τον di Montezemolo να ασκήσει βέτο στους νέους κανονισμούς του 2014.
      Από εκεί και πέρα, ο Fittipaldi σε μία πρόσφατη συνέντευξή του ήταν “χείμαρρος” για τον Γάλλο της FIA.

    • George Sigalas
    • Γιώργο, σε ευχαριστώ πολύ για το άρθρο!!!!!!!!
      Δεν έτυχε να το διαβάσω και είναι περίεργο που ο Ecclestone κάνει τέτοιες δηλώσεις.
      Το 2012 όταν ο Βρετανός επισκέφθηκε και το Maranello για να ακούσει τον ήχο των πρώτων υβριδικών μηχανών και να ενημερωθεί για τη λειτουργία τους, είχε δηλώσει πως αυτοί οι κινητήρες θα είναι η καταστροφή της F1.
      Ξαφνικά, ο Bernie μας τα “γυρίζει¨και μιλάει για ηλεκτρικό μέλλον.
      Όπως το πάνε οι άνθρωποι της FIA θα τα κάνουν ευθεία…………

  • Gd

    Λοιπόν μάγκες τα πράγματα είναι απλά…μάθετε μπαλίτσα από τα τζιμάνια του motogp και αφήστε την παπαρολογία. Έχετε καταντήσει την F1 σχολή για καλόγριες