Πολλή συζήτηση αναμένεται να υπάρξει εντός της χρονιάς για τους κανονισμούς του 2021. Τότε είναι που θα υπάρξει η επόμενη μεγάλη αλλαγή, με τους κινητήρες να είναι για μία ακόμα φορά στο προσκήνιο, καθώς οι υπεύθυνοι του αθλήματος θέλουν να επιβάλουν τυποποιημένα εξαρτήματα, αλλά και κοινό προμηθευτή καυσίμων, προκειμένου να μειωθεί το κόστος για τις μικρότερες ομάδες.

Ferrari, Mercedes και Renault έχουν αντιδράσει, με τις δύο πρώτες να απειλούν ανοιχτά ακόμα και με αποχώρηση από τη Formula 1, αλλά αυτό δεν φαίνεται πως πτοεί ιδιαίτερα τη Liberty Media, τουλάχιστον αν πάρουμε υπόψη μας τις δηλώσεις του Sean Bratches, υπεύθυνου του εμπορικού κομματιού της Formula 1.

Νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουν εκεί που θέλουμε να πάμε, αλλά δεν συμφωνούν όλοι. Προσπαθούμε να εργαστούμε σε συμβιβασμούς που θα βελτιώσουν την ανταγωνιστική φύση του αθλήματος. Αν δεν έχουμε ένα ανταγωνιστικό grid, οι οπαδοί θα φύγουν από το άθλημα. Είμαστε επικεντρωμένοι στο τι είναι σωστό για τους οπαδούς.

Αν κοιτάξτε στην Premier League και τις ομάδες όπως η Swansea City, οι οπαδοί της πιθανώς ξέρουν ότι δεν πρόκειται να πάρουν το πρωτάθλημα, αλλά, όταν πάνε σε ένα παιχνίδι εναντίον της Arsenal, της Chelsea, της Manchester City, της Tottenham της Liverpool, ξέρουν ότι μπορούν να κερδίσουν, και αυτό συμβαίνει.

Δεν είμαστε εδώ για να ικανοποιήσουμε κόσμο. Είμαστε εδώ για να κάνουμε αυτό το άθλημα όσο πιο σπουδαίο μπορεί να γίνει. Προσπαθούμε να είμαστε εύπλαστοι στα όρια που τελικά να λειτουργεί. Δεν θέλουμε διαιωνίσουμε αυτόν τον κανόνα, διότι διαφορετικά δε θα έχουμε άθλημα.

Είναι φανερό ότι η Liberty Media θέλει να βάλει την υπογραφή της στο άθλημα, κυρίως της επόμενης δεκαετίας, αλλά το βασικό που πρέπει να κάνουν οι Αμερικανοί είναι να ακούν τους οπαδούς, τις ομάδες και τους οδηγούς, διότι διαφορετικά θα έχουν αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που προσδοκούν…