Όταν ξεκινά μια σεζόν, το πρώτο που θέλουμε να μάθουμε είναι η ιεραρχία των μονοθεσίων και το πόσο αυτά έχουν βελτιωθεί συγκριτικά με την περασμένη σεζόν. Το ενδιαφέρον βρίσκεται πάντα στις κορυφαίες ομάδες, προκειμένου να καταλάβουμε ποιος ξεκινά ως φαβορί. Ωστόσο, η βελτίωση στο μέσον του grid παρουσιάζει το δικό της ενδιαφέρον.

Η ομάδα που περιμένουμε να έχει τη μεγαλύτερη διαφορά όσον αφορά την ταχύτητα και την αξιοπιστία είναι η McLaren, καθώς η ομάδα του Woking κατηγορούσε ευθέως το power unit της Honda, λέγοντας ότι έχει ένα κορυφαίο σασί που δεν μπορεί να φανεί λόγω του κινητήρα. Ο Toto Wolff, θεωρεί τη μεγαλύτερη πρόοδο όσον αφορά το σασί θα κάνει η ομάδα της Renault, ενώ συνυπολογίζει το οδηγικό δίδυμο των Γάλλων, το οποίο μας έχει δείξει την ταχύτητά του, ενώ λέει τη γνώμη του και για τις υπόλοιπες ομάδες.

Η Renault θα κάνει το μεγαλύτερο βήμα για ‘μένα. Θα χρησιμοποιήσει όλους τους πόρους της, κι έχει φιλόδοξους οδηγούς, με τους Hulkenberg και Sainz. Η Williams έχει έναν τολμηρό σχεδιασμό, έτσι είμαι περίεργος να δω πώς δουλεύει. Ο Sirotkin έχει λίγη εμπειρία, όμως η ταχύτητά του μπορεί να το αντισταθμίσει αυτό. Ο Stroll πρέπει να γίνει ένας ηγέτης στα 19 του, στη δεύτερη χρονιά του στη Formula 1.

Για τη Force India, η μονομαχία ανάμεσα στους Perez και Ocon γίνεται συναρπαστική. Και οι δύο θέλουν να διακριθούν για πιο μεγάλα πράγματα το 2019, έτσι η σεζόν είναι ουσιώδης και για τους δύο. Η Toro Rosso έχει τον Franz Tost και τη Honda, με νέες φιλοδοξίες. Το αφεντικό της ομάδας μάχεται και δουλεύει σκληρά, θα μπορούσε να υπάρξουν εκπλήξεις.

Το αφεντικό της Mercedes πιστεύει πως όλα εδώ πληρώνονται για τη McLaren, μιας κι έχει πλέον τον ίδιο ακριβώς κινητήρα, και τώρα θα φανεί πόση είναι η διαφορά που χωρίζει το σασί της από αυτό της Red Bull.

Είναι δύσκολη η εκτίμηση για τη Haas, καθώς το 2017 έχασε λίγο, ενώ η McLaren έχει τον κινητήρα για να τα βάλει με τη Red Bull. Και οι δύο λένε ότι έχουν το καλύτερο σασί, κάτι που θα είναι συναρπαστικό. Και η Sauber με την Alfa Romeo είναι κάτι περισσότερο από ένα τέχνασμα του marketing. Έχουν την καλύτερη αεροδυναμική σήραγγα στη Formula 1, με τον Leclerc για οδηγό, ο οποίος θεωρείται αστέρας του μέλλοντος και με τον Vasseur, έναν πραγματικά αγωνιστή, για αφεντικό.