Η Mercedes ξεκίνησε να δέχεται παραγγελίες για τη νέα A-Class στη Γερμανία, με την αρχική τιμή του μοντέλου να ξεκινά από τις 30.231,95 ευρώ για την έκδοση A200 που φορά τον 1.400αρη κινητήρα βενζίνης της Renault απόδοσης 163 ίππων με 250 Nm ροπής.

Όπως βλέπεις στις φωτογραφίες, η βασική έκδοση δεν διαθέτει όλα εκείνα τα όμορφα στοιχεία και τις προηγμένες τεχνολογίες των πλούσιων εκδόσεων της A-Class, με την πίσω ανάρτηση να αποτελείται όχι από πολλαπλούς συνδέσμων, αλλά από ημιάκαμπτο άξονα. Φορά σιδερένιες ζάντες 16″ με τάσια, φωτιστικά σώματα αλογόνου και απλά πίσω φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό συναντάμε υφασμάτινες επενδύσεις, ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνες 7″, ενώ δεν υπάρχει ο κρυφός LED φωτισμός, ούτε τα χρωμιομένα διακοσμητικά.

Παρόμοιο εξοπλισμό διαθέτει και η A180d , ενώ λίγο πλουσιότερο η A250d που φέρει όμως ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σιδερένιες ζάντες 17″. Σχεδόν όλα τα φουτουριστικά συστήματα που έκαναν εντύπωση στη νέα A-Class τα βρίσκουμε στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Για την ιστορία να αναφέρω πως η A200 με το αυτόματο 7G-DCT κιβώτιο ταχυτήτων ξεκινά στη Γερμανία από τις 33.326,35 ευρώ, η A250 από τις 36.461,6 ευρώ και η A180d από τις 31.398,15 ευρώ. Για την ώρα δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές πώλησης της νέας A-Class στην Ελλάδα.

Στις φωτογραφίες βλέπεις τόσο την απλή έκδοση, όσο και τα πακέτα AMG Line και Night Package, τα οποία διαθέτουν πλουσιότερο εξοπλισμό.

Πως τις βρίσκεις τις τιμές; Θα έδινες 30.232 ευρώ για την βασική έκδοση, χωρίς να προσθέσω κόστη μεταφοράς, πινακίδων, χρώματος κτλ, ξέροντας πως θα πάρεις ένα αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο άξονα και σιδερένιες ζάντες 16″;

  • charris

    Γιατί όχι….? Ή μερσεντες του φτωχού πιο φτωχή από ποτέ….κολλάει…!!!

  • Petros K

    Να δώσω πάνω από 30 χιλιάρικα για να λέω απλά ότι έχω 1.400 κυβικών Μερσεντέ με τάσια και ημιάκαμπτο πίσω; Συγγνώμη αλλά να μου λείπει! Στην τελικά μια ελαφρώς μεταχειρισμένη A200 ή A250 του ’15 είναι πιο φθηνή και με πλουσιότερο εξοπλισμό με μόνο μειονέκτημα (;;;) την έλλειψη του ψηφιακού πίνακα!

    • alitaria

      Επισης, μπορεις να παρεις και ενα CLK 55 AMG του 2003 και να σου μεινουν και 10 χιλιαρικα (χιουμορ ειναι, οχι ειρωνεια). Το προβλημα με τα νεα αυτοκινητα δεν ειναι τοσο οι τιμες, οσο οι φοροι που εκτοξευουν τις τιμες.
      Εδω ενα polo και ενα fiesta 1000 κυβικων, καλα εξοπλισμενα κοντευουν τις 20,000 ευρω.

  • ad276

    Ουτε με σφαιρες……..Και 10 χιλιαρικα να ειχε δεν προκειται να την επαιρνα…..Το megane ειναι ομιρφοτερο και καλυτερο και στην ουσια ειναι το ιδιο αυτοκινητο αλλα με κινηση μπροστα. Οτι δηλαδη η x-class με το navara. Τι επειδη εχει το αστερι παει να πει οτι ειναι και πιο καλο;

    • γιατί ποιος σου είπε πως η a-class είναι πισωκίνητη; προσθιοκίνητη είναι και αυτή

    • ad276

      ουπς…… λαθος σορρυ.😀

    • rous

      Το στην ουσία είναι ίδιο αυτοκίνητο από που προκύπτει;

    • ad276

      Οτι σχεση εχει και το Λεον με το Αουντι Α3….. και το Ναβαρα με το χ κλασσ.Ειναι γνωστο πλεον οτι Μερσεντες -Ρενο-Νισσαν δανειζει η μια στην αλλη απο αμαξωματα και κινητηρες μεχρι……βιδες.Αυτο βεβαια δεν ειναι απαραιτητα αρνητικο καθως οι εταιριες προσπαθουν να κανουν οικονομια απο παντου.

    • rous

      Στην περίπτωση της Α κλας παίρνει μόνο μοτέρ.

  • ckbond

    Με μία λέξη… “ΟΧΙ”

    Με πολλές λέξεις… “ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ”

  • Mrdesperado32

    εννοειται πως οχι….η προηγουμενη ηταν ομορφη..αυτη εδω στα ματια μου ειναι πιο ασχημη απ ολο τον ανταγωνισμο

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Η Mercedes του φτωχού, έπρεπε να βάλουν και μπροστά ημιακαμπτο άξονα να πάει ασορτί. Τα ταμπουρα πίσω ξέχασαν ή μήπως έχει;

  • Πάνος

    Ρητορική ερώτηση…

  • biiALFA

    σιγουρα θα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο ακομα και στην βασικη εκδοση, αλλα για 30 χιλιαρικα (στη γερμανια, ετσι??) δε δειχνει καθολου εντυπωσιακη με τασια και αυτα τα φωτα(μπρος-πισω), ισα ισα ,πολυ φτηνιαρικο μου φαινεται το αμαξι..οσο για τον ημιακαμπτο, μπορει να εχουν κανει πολυ καλη δουλεια οι μηχνικοι και να δουλευει αψογα αλλα, απο τη στιγμη που προσφερουν και πολλαπλους , τοτε η ιδια η εταρια υποβαθμιζει την επιλογη του ημιακαμπτου…μεγα fail για αυτα τα λεφτα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Βλεπεις,στης βασικες εκδοσεις η πολλαπλοι , θυσιαστηκαν για της οθονες και της ‘ικανοτητες συνδεσιμοτητας’.
      Μπορουν ομως να τεθουν δυο ενδιαφεροντα ερωτηματα.
      Πρωτον,εξοικονωμει κατι η Merc με τη λογικη των διαφορετικων συστηματων αναρτησης ‘φθηνη’ εναντι ‘ακριβης’ δεδομενου της οικονομιας κλιμακας;
      Δευτερο Τελικα ποσο υποδυεστερος ειναι ο ημιακαμπος εναντι των πολλαπλων;
      Προσωπικη προτιμηση η πολλαπλοι.

  • εγώ προσωπικά δε θα έδινα αυτό το ποσό αν είχα στη διάθεση μου τα λεφτά.
    κρίνοντας όμως από την επιτυχία του προηγούμενου και το πόση σημασία έχει για αρκετούς καταναλωτές διεθνώς το σηματάκι της μερσεντές ακόμα και σε βάζο για μερέντα, πιστεύω ότι και αυτό θα ξεπουλήσει. ειδικότερα τα τύπου suv gla θα σιχαθούμε να τα βλέπουμε

  • a_f_a

    χαχααχαχχαχαχαχαχααχαχχαχαχααχαχχαχαχαχαχααχαχχαχαχααχαχχαχαχαχαχααχαχχαχαχααχαχχαχαχαχαχααχαχχαχαχααχαχχαχαχαχαχααχαχχαχαχααχαχχαχαχαχαχααχαχχαχαχααχαχχαχαχαχαχααχαχχαχαχααχαχχαχαχαχαχααχαχχαχαχααχαχχαχαχαχαχααχαχχα…
    ααααααααααααααααχ….. έκλαψα……

  • a_f_a

    η χαρά του λιζινγκ βεβαια… μόνο έτσι θα πουλήσει.

    • Mika

      Aρα?? Το σκοπο τους θα τον πετυχουν η οχι?
      ;-)

  • Yiannis Rossolatos

    Αρχικά η βασική έκδοση δε βλέπεται όπως και η προηγούμενη γενιά σε βασική έκδοση… επίσης 5-6000 ευρω ακριβότερη από τα Α3 και 1-series? νο θενξ

  • SkidRAW

    Που να μην εσωνα! :P
    To εσωτερικο της μου αρεσει οπως και ο εξωτερικος σχεδιασμος κυριως μπροστα το πισω ειναι αδιαφορο! Η βασικη θα πουλησει εδω στο Ελλαντα γιατι πρεπει να σκασουμε και στην μπουζουκερι το Σαββατο το βραδυ να δειξουμε το αστερι μας. Εδω πανε και περνουν CLA με τασια και κατι λαστιχακια που τα βρισκεις σε Ματιζ.
    Τα πραγματα αλλαζουν και γινονται πολυ καλυτερα οταν φορτωσεις τον προαιρετικο και βαλεις και κανα μοτερ της προκοπης, το κοκκινο με τις μαυρες λεπτομερειες ειναι ομορφο!

  • crazyfrog

    προσωπικα μπορει και να το παιρνα ακριβως επειδη ειναι μερσεντες για να πουλαω μουρη.μου κανουν ομως εντυπωση τα καυστικα σχολια για την τιμη οταν πριν λιγο καιρο εκθειαζοταν ενα γελοιο yaris που ηταν και ακριβοτερο…

    • George Liverpool

      Εκεινο ομως ηταν σπορ μοντελο σε περιορισμενες μοναδες.Να τα λεμε ολα.

  • με τιποτα !!! γενικα σε αυτην την κατηγορια 30.000+ μονο για τις γρηγορες προτασεις…αλλιως εχει πολυ καλες επιλογες και στα +/- 25.000 !!!

  • 600greekgrosser

    Μέχρι πρόπερσι που ήταν 1800 κυβικά αντί για 2 λίτρα και δεν πνιγόταν στους φόρους, με τόσα έπαιρνες εδώ a3 turbo quattro διπλοσύμπλεκτο με 180 άλογα
    Και μετά λένε το ευρώ δεν πληθωρίζεται :P

  • Giannisk

    Ημιάκαμπτος άξονας……..καλωσήρθατε στην δεκαετία του 1990.

  • tasos zorpmas

    ΟΧΙ ΟΧΙ

  • Μάνος Μαμαλάκης

    30.000 για τη φτωχότερη A-Class; με τίποτα! Προτιμώ άλλες καλύτερες επιλογές! Απαράδεκτη τιμή για τη φτωχή έκδοση πανάκριβη.

  • Stergos Pardalos

    wv Polo tredline

  • cfu

    e δε παμε καθολου καλα

  • shaoqing14

    30 χιλιαρικα και παραπανω για να παρεις μερκ με τασια?και με ημιακαμπτο αξονα?την μανιβελα ξεχασαν!

    • Contor

      Θέλω να δω αν τελικά αντικατέστησαν στην βέργα στο καπό…. :P

    • Mika

      Aν σου πω κι εγω αυτο εχω απορια???
      Δεν νομιζω ομως!
      :p

    • Contor

      https://www.youtube.com/watch?v=3CDHd2ILlDE&t=1534s
      Επίλυση της απορίας μας στο 31:38.

    • Mika

      Παλι καλα!! Καιρος ηταν!!!

  • George Papageorgiou

    Έχει παραγίνει με όλες τις εταιρείες και κυριώς γερμανικές που έχουν αρχική τιμή 30 και όταν βάλεις ένα καλό εξοπλισμό παει στα 50+. Έλεος κάπου

  • Evil Spiri

    Ειλικρινά μιλάω και χωρίς ίχνος εμπάθειας.
    Δεν θα έδινα ούτε τα μισά για ένα αυτοκίνητο αυτών των προδιαγραφών!Οι Γερμανοί επιμένουν να πωλούν υπερτιμημένες λαμαρίνες χωρίς καμία λογική εξήγηση.

  • bulgary

    Όχι!Πολλά είναι.Από 25 περίπου έπρεπε να ξεκινάει.Και με ημιάκαμπτο ε….

  • MikeLamar

    Όλοι κράζουν την Α-class των 30.000€ για τον ημιάκαμπτο και καλά κάνουν. Θα κράξουν όμως και το Megane RS των 40.000€+ για τον ίδιο λόγο;

    • alitaria

      ή το Type R των 50,000 € ??

    • το type r έχει πολλαπλών συνδέσμων, με ενεργά αμορτισέρ.

    • alitaria

      Το σχολιο μου δεν αναφεροταν στην αναρτηση… αναφεροταν στο κοστος! εξελαβα οτι το μεγκαν εχει 40+ αρα ειναι πανακριβο.
      Επομενως, εννοουσα οτι το Honda εχει 50 χιλιαρικα οταν η Μ140i εχει 54!

    • SkidRAW

      Οτι ναναι συγκρισεις κανεις φιλε, το megane rs λετε το type-r λετε σε ενα αρθρο με ενα αυτοκινητο 30 χιλιαδων που εχει τασια και ημιακαμπτο, τι ακριβως θες να συγκρινεις και που το πας; Οτι το rs δεν αξιζει τα +10 που θα εχει;; Ή θες να μιλησουμε και με τιμες εξωτερικου και οχι Ελλαδας; Ή νομιζεις οτι θα σου ερθει εσενα 30.232 ευρω στην Ελλαδα η βασικη; Απο οπου και να το πιασεις ζεχνει.

      Ταμπλετ εχω και στο σπιτι.

    • alitaria

      Εχω απαντησει ηδη πιο πανω, αλλα προφανως το αγνοησες.

    • οκ

    • http://www.renault.com.gr/cars/newmegane/equipments.html

      ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΙΑΝΙΚΗ TIMH € 16.390 η βασική

  • Bon Viveur

    Υπάρχουν ακόμη αμάξια με ημιάκαμπτο;; μήπως είναι τυπογραφικό λάθος;; 2018 έχουμε.

  • sotirisb

    Κουβας που χρειαζεται αλλα 30 χιλιαρικα για να γινει αυτοκινητο. Χιλιες φορες ενα αλλο ευρωπαϊκο ή ασιατικο χατσμπακ που θα βγει με φουλ εξτρα στα ιδια λεφτα ή μεταχειρισμενη C Class για αυτους που μονο τα Mercedes ειναι αυτοκινητα

  • Thanasis

    30 χιλιάδες ευρώ κ σιδερένιες ζάντες ρε φίλε? ? Άσε κρατάω την Alfa μου που είναι 2002 μοντελάκι αλλά έχει κ μια 16αρα εργοστασιακή πάνω. . .Χα χα. . Η οποία παρεμπιπτόντως έχει μπει σε λακκούβες και λακκούβες αλλά είναι εντελώς ίσιες ακόμη κ σήμερα

  • Toni Montana

    Ψωμιά υπάρχουν πολλά.

  • Gd

    Με 30.000 η δικη μου προσωπικη επιλογη θα ηταν το seat leon cupra και ας πληρωνα παραπανω τελη και ασφαλειες….τουλαχιστον θα το ευχαριστιομουν. Η μερκ οπως και ολες οι premium εταιριες σε αυτα τα λεφτα ειναι σαν να μην υπαρχουν. Για να παρεις σωστη μερκ πρεπει να προσθεσεις αρκετα μηδενικα στο λογαριασμο. Τα υπολοιπα ειναι για τους δυστυχους ποζεραδες

  • ZafMio

    χαχαχαχαχαχαχααχαχαχα Για να έχει στη Γερμανία τόσο, φανταστείτε στην Ελλάδα!!!

  • Ιωάννης

    Όσοι είναι να τα δώσουν, θα τα δώσουν ακόμη και αν το προσφέρουν με 4 ρεσέρβες αντί για κανονικά ζαντολάστιχα. Δώσε brand name στον λαό!

  • Mika

    Εννοειται πως οχι….Απο ΑMG Line και πανω…
    Αυτη η εκδοση μονο σε εταιριες ενοικιασεων θα εχει νοημα, κι αν!! Ολο και καποιο πακετο με ζαντουλες θα βαλουν με καποιο λογικο κοστος..
    Ο ιδιωτης που θα τη παρει, σπανια θα αρκεστει στη τιμη καταλογου κι ενα χρωμα..Θα βαλει εξοπλισμο…Οποτε η Μερσεντες θα το εκμεταλλευτει αυτο

    • Contor

      Επειδή το Α200 του 2012 το είχα πάρει amg line, πίστεψε με ένα από τους λόγους που το έδωσα ήταν το πόσο χαμηλό ήταν. Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος μεταξύ του μπροστινού μετατροχίου 9,2εκ. Η Α είναι μόνο για urban με 17άρες (το πολύ) ζάντες κατ εμέ και πάντα για τους ελληνικούς δρόμους.

    • παιρνεις GLA και καθαρισες !!! χοχοχοχοχοχοοχ

    • Contor

      😂😂😜

    • Mika

      Δεν αντιλεγω πως το χαμηλωνει αρκετα, αλλα το κανει και κουκλαρα ρε φιλε!
      Καλη ειναι και με τις 17αρες, της πρωτης σοδειας παντως, στο FL δεν μ αρεσαν τοσο

    • Contor

      Και όπως λέει και ο σοφός λαός μας, μπρος τα κάλλη τ’ είναι ο πόνος;;; 😜

    • Mika

      Eτσι!!!!

  • freedoom1013

    Κοίτα που όταν έλεγα ότι η βασική έκδοση γερμανικού αυτοκινήτου παρέχει μόνο πεντάλ, τιμόνι και λεβιέ, είχα τελικά δίκιο! Αλλά με θεωρούσα υπερβολικό!!
    Ντροπή τους!

  • telis ellinas

    Με αυτα τα λεφτα παιρνω το σιβικ με 182 αλογα πλουσια εξοπλισμενο και μενουν και τα ρεστα.

    • SkidRAW

      Θελεις να σε λενε φτωχια,βλαχα και δευτεραντζα με το Civic??

  • bravakias

    Πόσο; χαχαχα 👅

  • Bad Belmondo

    Πριν μερικές ώρες, βγήκε βίντεο του Autogefühl στην έκθεση της Γενεύης για την καινούρια G63 (ψάξτε το στο YouTube, γιατί είμαι από κινητό και δεν μπορώ να κάνω copy+paste το link)! Λοιπόν, προς το τέλος, ο γυαλάκιας ο Thomas λέει ότι “στη Mercedes κοστίζει γύρω στα 25-30 χιλιάρικα για να τη φτιάξει, και τα υπόλοιπα είναι για το “προνόμιο που έχεις Mercedes”!
    Η βασική τιμή Γερμανίας της G500 (πρακτικά με τον ίδιο κινητήρα αλλά στα 470 άλογα, αντί για τα 585 της G63) είναι 107 χιλιάδες ευρώ! Τα συμπεράσματα δικά σας!

    • Ahilleas Tsikelis

      Στις ειδικες εκδοσεις συμβαινει σε ολες τις εταιρειες.Μην τα ισοπεδώνουμε όλα,κραζουμε την τιμολογηση της α κλας.Απο κει και περα τα αμαξια της μερσεντές αν δν εισαι κοντόφθαλμος μια χαρα τιμολογημένα είναι σε σχεση με καποιους κουβαδες.

    • Bad Belmondo

      Define “κουβάδες”!
      Επίσης, εντάξει, άντε να δεχτούμε ότι η G63 είναι ειδική έκδοση! Το θέμα όμως είναι ότι μοιράζεται όλα της τα εξαρτήματα με τις απλές εκδόσεις! Μέχρι και τον κινητήρα τον μοιράζεται με τη G500! Το πολύ να έχει διαφορετικές αισθητικές λεπτομέρειες, διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, διαφορετικά φρένα και ζάντες και σπέσιαλ δέρματα! Από πού κι ως πού λοιπόν δικαιολογείται μια διαφορά, πες +50χιλιάδες για κάτι τέτοια πράγματα??

  • Pandal

    σερμεντες για τον κομπλεξικο.

  • ΛΙΑΚΟΕΛ

    Αλλο ενα απλο αυτοκινητο που δεν θα του εδινε κανενας σημασια αν δεν ειχε το αστερι μπροστα, με τους Γερμανους κατα την προσφιλη τακτικη τους να πιανουν τον κ@λο των υποψηφιων θυματων τους βαζοντας ΟΟΟΟΛΛΛΑΑΑΑ τα λεφτα στην τσεπη αφου λογικα εκεινων τους κοστιζει γυρω στα 5000€ ολη του η κατασκευη! Ισως λεω και πολλα…Ο ορισμος της αισχροκερδιας! Ουστ!

  • John

    Δεν θέλω να κάνω το μ…λάκα της παρέας, αλλά έχω μία ερώτηση. Τόσο χεράδες είναι όλοι που ξινίζουν με τον ημιάκαμπτο και θέλουν ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω? Πόσοι από αυτούς που κράζουν είναι ικανοί να καταλάβουν διαφορά? Δεν μιλάω για άνεση, αλλά για οδηγική αίσθηση. Κάθε άποψη καλοδεχούμενη.

    • αυτο ειναι μεγαλη κουβεντα και κατα βαση εχεις δικιο!!!

  • tcdrifter

    Εννοείται οτι θα το παιρνα με τα μπούνια!! Είναι μερτσεντέ να πούμε και θα με κοιτάνε οι γείτονες να τους μπαίνω στο μάτι! τί να πάω να πάρω κάνα σκουπίδι Seat Leon Cupra? Κάνα Hyundai i30N? Κάνα Ford Kuga Full Extra? καμιά ακόμα 30αριά αξιόλογα αυτοκίνητα εκτός απο τη Mercedes? Δεν υπάρχουν και επιλογές να πεις να σκεφτόμουνα κάτι άλλο… Θέλω να έχω τη Mercedes με ημιάκαμπτο πίσω και τάσι απο τα LIDL και μέσα αντί για την καινοτόμα οθόνη Full Πλαστική φάσα στη μάπα να μου θυμίζει πως πήρα τη φτωχή έκδοση..!

  • Philby

    Μοναδική παραφωνία κατ’εμε ο ημιακαμπτος αλλιώς σε επίπεδο εμφάνισης και εξοπλισμού θα ήτανε η έκδοση τηε επιλογής μου.

  • TOM

    ΌΧΙ πιο μεγάλο και από της 28 Οκτωβρίου