Σε απόλυτη ταχύτητα, η περσινή Mercedes W08 ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο στις περισσότερες πίστες. Το βασικό ζήτημα που απασχολούσε τους μηχανικούς είναι πώς να κάνουν αυτή την ταχύτητα να βγει στην πίστα. Η W08 ήταν δύσκολη όσον αφορά το στήσιμο, έχοντας πολύ μικρό παράθυρο βέλτιστης απόδοσης, όπως φάνηκε και αρκετά Grands Prix.

Οι τεχνικοί στο Brackley προσπάθησαν να εξαφανίσουν τα ελαττώματα αυτά και ο Lewis Hamilton ρωτήθηκε σχετικά χθες, στη Βαρκελώνη. Η W09 έχει κάνει τους περισσότερους γύρους από κάθε άλλο μονοθέσιο και ο Πρωταθλητής λέει ότι δεν την αποκαλεί ντίβα, τουλάχιστον όχι για την ώρα, επειδή ακόμα το μονοθέσιο είναι πολύ νέο και δεν την έχει μάθει 100%.

Αυτή τη στιγμή, δεν την αποκαλούμε ντίβα. Δεν μπορώ να αισθανθώ κανένα από τα μειονεκτήματα της W08. Συνεχίζουμε να μαθαίνουμε το μονοθέσιο, οπότε τώρα δεν τη λέω ντίβα. Θα δούμε. Η ισορροπία δεν είναι τέλεια αυτή τη στιγμή, όμως απολαμβάνω την οδήγηση. Όταν βγαίνεις από τα pits και κλείνεις τον περιοριστή ταχύτητας για την πρώτη στροφή, το συναίσθημα είναι απίστευτο. Μακάρι να μπορούσατε να το νιώσετε, είναι πολύ διασκεδαστικό.

Προφανώς κι έχουμε πολύ περισσότερη κάθετη δύναμη και πηγαίνεις με τέρμα γκάζι στη Στροφή 3, για παράδειγμα, και πιστεύω ότι πήγα με τέρμα γκάζι και στη Στροφή 9, κάτι που δεν είχα κάνει ποτέ τα τελευταία δέκα χρόνια ή για όσο καιρό τρέχω στους αγώνες. Είναι απίστευτο.

Ο 33χρονος θα δουλέψει με τους μηχανικούς του για να είναι ακόμα πιο έτοιμος σε δύο εβδομάδες, ψάχνοντας καλύτερη ισορροπία στην W09. Επίσης, τα ελαστικά είναι κάτι που πρέπει να κατανοήσουν, ώστε αυτά να λειτουργούν γρήγορα και για αρκετούς γύρους.

Ανυπομονώ να δω την πρόοδο του μονοθεσίου, το να καταλάβουμε περισσότερο το μονοθέσιο και τα εργαλεία που έχω για να ελιχθώ στην ισορροπία. Τώρα, με τα ελαστικά σε αυτή τη πίστα, είναι δύσκολο να καταλάβουμε πώς έχουν εξελιχθεί σε σχέση με το Abu Dhabi, όταν κι εκεί ήταν πιο εύκολο να κρίνουμε. Εδώ είναι πολύ δύσκολο. Μπορεί να δυσκολευτούμε στην Αυστραλία, ποιος ξέρει. Αλλά, είμαι ενθουσιασμένος γι’ αυτό το ταξίδι της κατανόησης των ελαστικών και του να ξεπεράσουμε τα ζητήματα, ελπίζοντας ότι θα το κάνουμε καλύτερα από τους άλλους.

Ο Hamilton δηλώνει διαρκώς ότι θέλει ανταγωνισμό στις πρώτες θέσεις, αφού έτσι οι αγώνες γίνονται πιο συναρπαστικοί, τόσο για τον ίδιο όσο και για τους οπαδούς, ελπίζοντας ότι αυτό θα συμβεί στη Μελβούρνη.

Όσο περισσότερος ανταγωνισμός υπάρχει, τόσο πιο διασκεδαστικό είναι να βλέπεις τους αγώνες. Μ’ αρέσει να μεγαλώνει κάποιος παρακολουθώντας το άθλημα ως οπαδός, βλέποντας ότι δύο ομάδες παλεύουν για το πρωτάθλημα, έτσι πραγματικά το ελπίζω. Πιστεύω ότι η Red Bull μπορεί να γίνει ένας πραγματικός διεκδικητής φέτος. Το μονοθέσιό τους δείχνει σπουδαίο και δεν έχω δει τι κάνει η Ferrari, αλλά σίγουρα θα είναι καλοί. Σίγουρα θα είναι συναρπαστικό.