Τι είναι ταχύτερο στην πίστα, το Hyundai i30 N ή το Peugeot 308 GTi;

Σχετικά άρθρα

Το Hyundai i30 N και το Peugeot 308 GTi είναι δύο γρήγορα hatchbacks. Σίγουρα, όχι τα ταχύτερα της αγοράς, αλλά είναι αρκετά δυνατά για να σημειώσουν καλούς χρόνους στην πίστα. Το ερώτημα είναι ποιο από τα δύο είναι ταχύτερο, και ποια είναι η μεταξύ τους διαφορά. Οι μετρήσεις γίνονται με χρονόμετρο κινητού, συνεπώς δεν υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια.

Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το κορεατικό αυτοκίνητο έχει κάτω από το καπό έναν 2λιτρο turbo κινητήρα, που αποδίδει μέχρι 275 άλογα, στις 6.000 σ.α.λ., μαζί με 354 N·m ροπής, από τις 1.450 μέχρι τις 4.700 σ.α.λ.. Από την άλλη, το 308 GTi φοράει έναν turbo κινητήρα, 1,6 λίτρων, με τη δύναμή του να αγγίζει τα 270 άλογα, στις 6.000 σ.α.λ., και τα 330 N·m ροπής, από τις 1.900 μέχρι τις 5.500 σ.α.λ..

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr