Η Hyundai προσφέρει σήμερα το i30 N μονάχα με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά από τα τέλη του 2019 θα προστεθεί στη γκάμα και ένα DCT, διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων.

Να θυμίσω πως το μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Και στις δύο συναντάμε τον 2,0-λιτρο T-GDI turbo κινητήρα, με την βασική έκδοση να αποδίδει 250 άλογα, ενώ η Performance Package παράγει 275 άλογα. Η πρώτη κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα και η δεύτερη σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η Performance Package έκδοση φορά ζάντες 19″ με ελαστικά Pirelli P-Zero (18″ η βασική έκδοση), μεγαλύτερα φρένα με κόκκινες δαγκάνες, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων. Και οι δύο εκδόσεις παράγουν 353 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.

Ανεξαρτήτου έκδοσης, το νέο Hyundai i30 N διαθέτει ενεργή ανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό πέντε προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, N και N Custom), με την επιλογή τους να γίνεται μέσω των κουμπιών που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι. Το κάθε πρόγραμμα εκτός από τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλάζει επίσης τις παραμέτρους του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος ESC, τον ήχο του κινητήρα όπως και τη λειτουργία rev-matching του κιβωτίου ταχυτήτων.

  • Στέλιος Ναούμ

    Palia legane an den se klasei mastoras den ginesai texnitis …..se ligo 8a doume ta xioundai na einai pisokinita me epilogi 4kinisis me kamia 680 aloga opos ta megala opla tou M division

    • SkidRAW

      ke tw kakw pu ine?

    • Scooby r22b

      Mou areasei pou ton rwtas me greeklish! ! ! :-P

    • Στέλιος Ναούμ

      To kako?eipe kaneis gia kako?

  • gv

    μπραβο στη χιουνται για ολα αυτα που εχει καταφερει!
    παντως εγω θα θελα να δω να βαζουν τον διλιτρο με τα 380 που ειχε το κεντρομηχανο πρωτοτυπο η εστω η μεγαλη εκδοση αυτου του μοτερ να 300αριζει γιατι 25 αλογα διαφορα στις εκδοσεις ειναι αρκετα μικρη και για να ειναι πιο κοντα στον ανταγωνισμο..

  • Scooby r22b

    Παλιά άκουγα το σλόγκαν, Hyundai η αυτοκρατορία (το θυμάστε;).
    Γελούσα και έλεγα ότι τα αυτοκίνητα της, θα είναι μιά ζωή μπορντέλα.

    Τελικά καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς (ειρωνικά). ;-)

    • SkidRAW

      Αν και ειμαι πιο μικρος απο σενα το θυμαμαι και εγω!
      Ειχε μια θεια μου πολυ πολυ παλια ενα hyundai μην με ρωτησεις μοντελο ηταν το καιρο του Νωε, και ελεγα τι σαπακι ειναι αυτο…Φυσικα τωρα εχω αλλαξει γνωμη και θα επαιρνα ανετα καποιο μοντελο της. Το N εχει τον καλυτερο ηχο στη κατηγορια του και σε αυτα τα λεφτα..!

      https://www.youtube.com/watch?v=kj2Z8lqo7KU

    • Scooby r22b

      Πάντα είχα τετρακίνητα οχήματα και δεν έχω σκοπό να το αλλάξω αυτό.

      Σε περίπτωση όπου φτιάξουν τετρακίνητο (την τεχνογνωσία την έχουν πλέον) s/w, θα το κοιτούσα με ενδιαφέρον.
      Πλέον η Hyundai είναι από τις αγαπημένες μου μάρκες.

      Πρόσφατα οδήγησα το Tucson, δεν είναι αυτό που ψάχνω, όμως είναι ένα πολύ καλό και όμορφο SUV, όπου μόνο Hyundai περασμένης δεκαετίας δεν θυμίζει.

  • autofn

    Ενέργειες μαρκετινγκ αλλα πρέπει επειγόντως να χάσει βάρος που είναι το βασικό προβλημα του.

  • Mika

    Καλη, κι απαραιτητη προσθηκη…