Η Hyundai προσφέρει σήμερα το i30 N μονάχα με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά από τα τέλη του 2019 θα προστεθεί στη γκάμα και ένα DCT, διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων.

Να θυμίσω πως το μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Και στις δύο συναντάμε τον 2,0-λιτρο T-GDI turbo κινητήρα, με την βασική έκδοση να αποδίδει 250 άλογα, ενώ η Performance Package παράγει 275 άλογα. Η πρώτη κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα και η δεύτερη σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η Performance Package έκδοση φορά ζάντες 19″ με ελαστικά Pirelli P-Zero (18″ η βασική έκδοση), μεγαλύτερα φρένα με κόκκινες δαγκάνες, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων. Και οι δύο εκδόσεις παράγουν 353 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.

Ανεξαρτήτου έκδοσης, το νέο Hyundai i30 N διαθέτει ενεργή ανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό πέντε προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, N και N Custom), με την επιλογή τους να γίνεται μέσω των κουμπιών που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι. Το κάθε πρόγραμμα εκτός από τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλάζει επίσης τις παραμέτρους του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος ESC, τον ήχο του κινητήρα όπως και τη λειτουργία rev-matching του κιβωτίου ταχυτήτων.