Με το δεξί ξεκίνησαν τη χρονιά ο Sebastian Vettel και η Ferrari. Οι δυο τους πήραν τη νίκη στο Αυστραλιανό Grand Prix, η οποία ήρθε με μία δόση τύχης, όπως παραδέχτηκαν και οι Ιταλοί, λόγω του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, το οποίο εκμεταλλεύτηκε άψογα η Scuderia προκειμένου να περάσει ο Γερμανός μπροστά από τον Lewis Hamilton, κρατώντας στη συνέχεια τον Βρετανό στη δεύτερη θέση.

Παρ’ όλα αυτά, το ταχύτερο μονοθέσιο στις κατατακτήριες και τον αγώνα ήταν η W09, με τον Vettel να μην είναι ακόμα απόλυτα ικανοποιημένος από την συμπεριφορά της SF71H, αλλά πιστεύει πως οι μηχανικοί του θα κάνουν το ιταλικό μονοθέσιο ακόμα καλύτερο στους επόμενους αγώνες.

Νομίζω πως το μονοθέσιο έχει τεράστιες δυνατότητες, αλλά ναι, ακόμα δυσκολεύομαι λίγο. Αν συγκρίνουμε το πού είμαστε λίγο αδύναμοι, είναι εκεί που νιώθω ότι το μονοθέσιο δεν είναι εκεί. Το αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται με τον τρόπο που θέλω και και γλιστράω εκεί που δε θέλω.

Θέλω το μονοθέσιο να είναι ακριβές όταν φρενάρω και στρίβω, και σε αυτό δεν είμαι ακόμα ικανοποιημένος, οπότε υπάρχει πάντα ένα είδος συμβιβασμού. Φυσικά και είναι δουλειά μας να λύσουμε αυτά τα προβλήματα, αλλά, αν μπορούσα να διαλέξω, θα ήθελα να είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα.

Ο Seb εξηγεί πως δεν μπορεί να πιέσει ακόμα στο απόλυτο όριο, διότι δεν έχει εμπιστοσύνη στην SF71H, αφού πρώτα πρέπει να σκεφτεί για λίγο πριν το κάνει. Ο αυτός ο χρόνος σκέψης ελπίζει πως θα μειωθεί άμεσα, προκειμένου να παλέψουν στα ίσια με τη Mercedes για τη νίκη τις επόμενες εβδομάδες.

Μπορούμε να ζήσουμε με αυτό, αλλά επίσης νιώθω πως, αν μπορέσουμε να το ξεπεράσουμε, θα νιώθουμε πιο σίγουροι. Σε μια τέτοια πίστα, όταν έχεις αυτοπεποίθηση, αυτό κάνει μεγάλη διαφορά. Πάντα προσπαθείς να πιέσεις, αλλά προσπαθώντας να είσαι λίγο ασφαλής, επειδή δε θέλεις να το πετάξεις.

Εκεί ακριβώς είναι που κάνει μεγάλη διαφορά. Αν είσαι σίγουρος και εμπιστεύεσαι το μονοθέσιο, δεν σκέφτεσαι για ένα δευτερόλεπτο, απλά βγαίνεις και το κάνεις. Για την ώρα, το σκέφτομαι λίγο παραπάνω. Επομένως, ας ελπίσουμε ότι θα σκέφτομαι λιγότερο, και πρέπει να συμβεί αυτό στους επόμενους αγώνες.

  • Λογικά, μέχρι και το GP της Ισπανίας η Mercedes θα έχει το πάνω χέρι σε ρυθμό αγώνα και θα ακολουθούν από κοντά RBR και Ferrari.
    Θεωρώ ότι, η SF71-H είναι ένα μονοθέσιο με πολλές δυνατότητες, αλλά αντιμετωπίζει κάποια θεματάκια σε κλειστά κομμάτια και δεν είναι απόλυτα σταθερή σε στροφές χαμηλής ταχύτηας.
    Όμως, πληροφορίες αναφέρουν ότι σε γρήγορες στροφές το ιταλικό μονοθέσιο είναι απίστευτα καλό.
    Εμπιστοσύνη στο σχεδιαστικό δίδυμο Resta-Montecchi και στο ανώτατο επιτελείο της αεροδυναμικής Caerdile-Sanchez-Bigois και τα καλύτερα έρχονται!!!!!

  • Akis-F1 FAN

    Άντε να δούμε !! Φάνηκε ότι δεν ήταν άνετος με το μονοθέσιο το ΣΚ της Αυστραλίας, το καλό είναι όμως ότι είναι ο πιο εργατικός οδηγός στο γκριντ, οπότε θα τη βρουν σύντομα τη λύση με τους μηχανικούς.