Η Toyota ανακοίνωσε την ανάκληση 1.730 Camry MY208 στις ΗΠΑ επειδή οι κινητήρες τους διαθέτουν πιστόνια μεγαλύτερα σε διάμετρο, από αυτά που κανονικά θα έπρεπε να έχουν.

Το πρόβλημα οφείλεται σε λάθος κατά την διαδικασία συναρμολόγησης του κινητήρα, με την Toyota να αντικαθιστά δωρεάν ολόκληρο τον κινητήρα στα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα.

  • Scooby r22b
  • charris

    αρα ολοκληρο μοτερ εβαλαν λαθος…

    πως μπηκε μεγαλυτερο πσιστονι…αλλος κυβισμος…wtf?

    • Scooby r22b

      Αυτό σκέφτομαι και εγώ ρε Χάρρυ.

      Πώς εισέρχεται στον κύλινδρο απο την στιγμή όπου έχει μεγαλύτερη διάμετρο; ; μήπως είναι τυπογραφικό λάθος και είναι μεγαλύτερο το μήκος και οχι η διάμετρος; (εκεί έχουμε υποκυβισμό).

      Αν κάποιος συνσχολιαστής μηχανικός μπορεί ας μας διαφωτίσει. :-)

      Υγ. Πολύ μου αρέσει το κόψιμο του νέου Camry. :-)

    • DJ_D

      Το μήκος της μπιέλας δεν αλλάζει τον κυβισμό.
      Για τις ανοχές αναφέρουν γενικά οι άλλες ειδήσεις.

    • Scooby r22b

      Σε περίπτωση όπου σε ένα μοτέρ τοποθετηθούν πιο κοντές μπιέλες, δεν μεγαλώνει αυτομάτως ο θάλαμος καύσης λόγω μικρότερης βύθισης του πιστονιού; ;

      Απ’όσο γνωρίζω αυτή την μέθοδο, ακολούθησε η Hyundai το 1994 στο μοντέλο Scoupe 1.500cc υπερκυβίζοντας τον 1.300cc της Mitsubishi. :-)

    • DJ_D

      Ο θάλαμος καύσης μεγαλώνει. Οπότε αλλάζει ο λόγος συμπίεσης.
      Αλλά δεν αλλάζει ο όγκος (απόσταση) που μετακινείται το πιστόνι μεταξύ των 2 νεκρών σημείων (δεν αλλάζει η διαδρομή). Απλά μετατοπίζεται προς τα κάτω. Και τα κυβικά υπολογίζονται μόνο από αυτόν όγκο. Πρέπει να αλλάξει η διάμετρος του στροφάλου για να αλλάξει η διαδρομή/όγκος κ.τ.λ.

    • Scooby r22b

      Σωστός, το τσέκαρα λίγο πριν και διάβασα ότι αλλάζει στρόφαλος-μπιέλες για να επιτευχθεί.

      Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και τον χρόνο σου. :-)

    • charris

      απο προσωπικη πειρα παντως ξερω πως στα sr20de της nissan κουμπωναν τα μπιελοπιστονα απο sr16ve vvl….δηλαδη το 1600 είχε τα ιδια μπιελοπιστονα με το 2λιτρο(μιλωντας για σειρα sr παντα) και αλλαζε ο στροφαλος….
      μπορει κ εδω κατι τετοιο να παιχτηκε και απλα τα εδωσαν με λαθος συμπιεση////

      και ναι οντως αν και δεν ειμαι fan των sedan ειναι ομορφο….θα το κοιταζα στο δρομο
      οπως παραδοξως μου αρεσει και το ds4

    • Scooby r22b

      Πολύ πιθανόν, έχει λογική αυτό που γράφεις. :-)

      Όσον αφορά την σειρά sr δεν το γνώριζα, θυμάμαι όμως ότι τα Hyundai Scoupe 1.500cc 12Valve ήταν το μοτέρ του Mitsubishi colt 1.300cc με την ίδια μέθοδο.

      Όσον αφορά το DS4 sedan είναι ένα από τα ομορφότερα sedan ever, ελπίζω να είναι και καλό στο δρόμο.

  • rous

    Λάθος μοτέρ έβαλαν οι αθεόφοβοι. Χαχαχα τετοια ανάκληση πρώτη φορά βλέπω

  • ΛΙΑΚΟΕΛ

    Ρε μαγκες φτανει με τα απανωτα πρωταπριλιατικα αστεια! Μια με την επαναγορα των ντιζελ απο την VW και μια τωρα; χαχαχα Αντε και του χρονου!

    • DJ_D

      Το news release από την Toyota βγήκε 28 Μαρτίου, οπότε δεν το λες και αστείο.

    • ΛΙΑΚΟΕΛ

      Ειπα κι εγω 2 απανωτα πρωταπριλιατικα;

    • Radical88

      Ναι και τα κολλημενα γκαζια πρωταπριλιατικο αστειο ηταν ,
      καλα τα λαδωματα στις ερευνες να την βγαζουν αξιοπιστη αλλα
      απο τις ανακλησεις καταλαβαινει κανεις οτι ειναι η πιο σαπια εταιρια

    • ΛΙΑΚΟΕΛ

      Εσυ ανεβασε καμμια φωτο με την ανυπαρκτη μπεμπα της φαντασιας σου και μην πεταγεσαι σαν π@ρδη γερμανοτρολακι. Πιες πρωτα τα τσαγακια που σε εχω κερασει και οταν τα χωνεψεις ελα με την οπισθεν! χαχχαχαχαχαχα

  • Radical88

    Η αξιοπιστη Τουοτα συμφωνα με τις ερευνες μετα τα κολλημενα γκαζια και κινητηρες με λαθος πιστονια ….
    Μεινετε στα υβριδικα μονο για εκει ειστε

    • charris

      την ειπες τη μαλακια σου αλλα εμεις σε αγαπαμε…

    • Radical88

      Καθολου μαλακια , ολες οι ερευνες ειναι πληρωμενες κι εχω hilux οποτε ξερω απο πρωτο χερι την ποιοτητα τους και την αξιοπιστια τους

    • Scooby r22b

      Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τα γραφόμενά σου, και χωρίς να είμαι fun της TOYOTA, στον βόρειο πόλο (τοποθεσία Svalbard) έβλεπα μόνο TOYOTA Hilux, Land Cruiser και 2 Ranger (τίποτα άλλο).
      Επειδή το σχολίασα με τους συναδέλφους μου, ένας υπάλληλος του αεροδρομίου μας ενημέρωσε ότι οι κάτοικοι της περιοχής τα θεωρούν τα καλύτερα οχήματα για τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στο Svalbard.
      Φυσικά οι προδιαγραφές τους δεν έχουν καμιά σχέση με των Ελληνικών.

    • SAMURAI-66

      Τωρα με οτι του ειπες εβγαλε κοκκινο φαναρι στον εγκεφαλο του???…..κατεβασε διακοπτη γιατι εδω θελει σκεψη και του ειναι δυσκολο….θα κανει επισκεψη στον γιατρο του να δει την μετενχερητικη του κατασταση.
      Μαυρο χαλι και εσυ τον ποτιζεις φαρμακι απο πανω!!

    • Scooby r22b

      Καυστικός όπως πάντα βρε SAMURAI (όπως και ο Radical). :-)

      Δεν ανέφερα τίποτε παραπάνω από αυτά που είδα στην περιοχή και άκουσα απο τους ντόπιους.
      Αν και δεν είμαι fun της TOYOTA, οφείλω να παραδεχτώ την κυριαρχία της στην περιοχή, διαφορετικά δεν μπορώ να έχω αντικειμενική (όσο είναι δυνατόν) άποψη.

    • SAMURAI-66

      Μα αν ακουσεις της ανοησιες που λεει πιο πανω σου πεφτουν τα μαλλια….οχι οτι ειπε βεβαια και κατι σοβαρο γενικα εδω μεσα!

    • Scooby r22b

      Όλοι μας βλέπουμε τα πράγματα απο την οπτική γωνία που μας βολεύει περισσότερο, έτσι κάποιες φορές, γράφουμε άστοχα σχόλια είτε γιατί είμαστε “πορομένοι”, είτε για να ερεθίσουμε κάποιον άλλο σχολιαστή, είτε απλώς επειδή είμαστε τρολάτζες (όπως εγώ :-D).

      Προσωπικά πιστεύω ότι στο Autoblog.gr, είμαστε ένα απο τα καλύτερα ιντερνετικά “παρεάκια” και δεν θα ήταν τόσο καλό αν έλειπαν και οι ακραίες απόψεις, μου δίνεται η αίσθηση ώρες ώρες, ότι μαζί δεν κάνουμε (“Γάλλοι”, “Γερμανοί”, “Ιάπωνες”, “Ιταλοί” κ.τ.λ.) και χώρια δεν μπορούμε.

      Όσον αφορά το σχόλιο του Στέλιου για την TOYOTA και ιδίως για το Hilux, διαφωνώ μαζί του, διότι άν και δεν είναι αυτοκίνητα του γούστου μου τα περισσότερα μοντέλα της, τα θεωρώ αξιόπιστα οχήματα.