Είκοσι -σχεδόν- χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του Focus, 16 εκατομμύρια πωλήσεις (τα 7 εκατομμύρια στην Ευρώπη) η Ford μας δείχνει σήμερα την νέα -τέταρτη- γενιά του μοντέλου. Το νέο, μεσαίο, οικογενειακό hatchback της εταιρίας είναι πιο κομψό και ευρύχωρο από ποτέ, και σε αυτό έρχονται να προστεθούν οι νέες εκδόσεις, Focus Vignale και Focus Active.

1Πλατφόρμα

Το νέο Focus είναι το πρώτο παγκοσμίως μοντέλο της Ford που βασίζεται σε μια ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική, η οποία ονομάζεται C2. Μιλώντας για τις διαστάσεις, το μήκος του νέου Focus αγγίζει τα 4.378 χλστ., το πλάτος του τα 1.825 χλστ., και το ύψος τα 1.454 χλστ., ενώ το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατα 53 χλστ. Η νέα πλατφόρμα είναι ελαφρύτερη κατά 88 κιλά, ενώ παράλληλα έχει αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 20%.

Το νέο Focus ενισχύει την κληρονομιά που έχει δημιουργηθεί από το μοντέλο πρώτης γενιάς, και διαθέτει ένα νέο απομονωμένο υποπλαίσιο μικρού μήκους βραχίονα (SLA) για την ανεξάρτητη πίσω ανάρτησης, που βελτιστοποιεί τόσο την άνεση όσο και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος.

Οι πολλαπλοί σύνθετοι δακτύλιοι παρουσιάζουν διαφορετικά χαρακτηριστικά δυσκαμψίας όταν τεντώνονται σε διαφορετικές κατευθύνσεις, διαχωρίζοντας το υποπλαίσιο από τη δομή του αμαξώματος για καλύτερη απόσβεση μικρότερων ανωμαλιών και βελτιωμένη ηχομόνωση.

Για πρώτη φορά, όμως, προσφέρεται και με ημιάκαμπτο πίσω άξονα, βελτιωμένο για να προσφέρει διακριτικό χαρακτήρα και δυναμική οδήγηση, που οι πελάτες περιμένουν από το Focus. Είναι ενισχυμένος με την ίδια τεχνολογία ελατηρίων του ολοκαίνουριου Fiesta ST, με τον άξονα να τοποθετείται στις μικρές εκδόσεις των κινητήρων EcoBoost και EcoBlue.

2Παραγωγή

3

Η Ford επένδυσε €600 εκατομμύρια στο εργοστάσιο της στην πόλη Saarlouis, της Γερμανίας, ώστε να το εκσυγχρονίσει και να μπορέσει να συναρμολογεί το νέο Focus, καλύπτοντας τη ζήτηση της Ευρώπης. Για τον υπόλοιπο κόσμο και την Αμερική, η παραγωγή του θα γίνεται στην Κίνα, με τις πωλήσεις στις Η.Π.Α. να ξεκινούν το δεύτερο μισό του 2019.

Για πρώτη φορά γίνει η εφαρμογή μιας νέας τεχνολογίας συγκόλλησης με λέιζερ, που λειτουργεί με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευελιξία και αποδοτικότητα και είναι ικανή να παράγει ραφές συγκόλλησης με ταλάντωση για μεγαλύτερη αντοχή. Επίσης εισήχθη η προηγμένη τριζωνική συγκόλληση με λέιζερ – η ταχύτερη στην Ford με ταχύτητα λειτουργίας 60 χιλιοστά ανά δευτερόλεπτο – για καθαρότερους, ισχυρότερους και ακριβέστερους αρμούς μεταξύ της οροφής και των πλευρών του αμαξώματος.

4Εκδόσεις/Αμαξώματα

5

Ακολουθώντας το παράδειγμα του Fiesta, η Ford προσφέρει στο νέο Focus τρεις τύπους αμαξώματος, το κλασικό 5-θυρο, το 4-θυρο sedan για επιλεγμένες αγορές και το πρακτικό station wagon. Ακόμα, εμπλουτίζει το αυτοκίνητο με νέες εκδόσεις, και έτσι διατίθεται στις: Active, Ambiente, ST-Line, Titanium, Trend και Vignale.

Το νέο Focus Active υιοθετεί σκληροτράχηλο στυλ εμπνευσμένο από crossover, με αυξημένο ύψος από το έδαφος, μπάρες οροφής και πρόσθετες ασημί εμπρός και πίσω προστατευτικές ποδιές.

Το νέο Focus Vignale έχει μοναδικά στοιχεία, όπως σατινέ αλουμινένιες λεπτομέρειες περιμετρικά των παραθύρων, στην μάσκα και στον εμπρός προφυλακτήρα. Ακόμα, ο τελευταίος διαθέτει διαφορετικό άνοιγμα, που έχει σχεδιαστεί για να εμφανίζεται περισσότερο σαν κόσμημα.

Το νέο Focυs ST-Line διαθέτει ένα πιο επιθετικό look, αεραγωγούς ST-Line, μεγάλο πίσω διαχύτη, μεγάλη πίσω αεροτομή, και κατά 10 χλστ. πιο χαμηλό αμάξωμα.

6Κινητήρες

Μηχανικά, το νέο Focus εφοδιάζεται με το γνωστό τρικύλινδρο 1.000άρη EcoBoost, o οποίος προσφέρεται σε τρία επίπεδα απόδοσης: 85, 100 και 125 άλογα. Ακολουθεί ο νέος 1.500άρης τρικύλινδος EcoBoost που διαθέτει το Fiesta ST αλλά σε detuned έκδοση. Έτσι, προσφέρεται σε δύο επίπεδα απόδοσης: 150 και 182 άλογα. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ για τους κινητήρες με τα 125 και 150 άλογα υπάρχει η επιλογή για ένα 8-τάχυτο αυτόματο PowerShift κιβώτιο.

Από πλευράς πετρελαίου, το Focus προσφέρεται με το νέο 1.500άρη EcoBlue κινητήρα, απόδοσης 95 και 120 ίππων, ενώ υπάρχει και ένας 2,0-λιτρος κινητήρας με απόδοση 150 άλογα. Και εδώ όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ για τους κινητήρες με τα 120 και 150 άλογα υπάρχει η επιλογή για ένα 8-τάχυτο αυτόματο PowerShift κιβώτιο.

Αργότερα θα προστεθεί και η Focus ST έκδοση, η οποία θα κινείτια από έναν νέο 2,3-λιτρων κινητήρα, απόδοσης 280 ίππων.

7Προγράμματα οδήγησης

Το νέο Focus προσφέρει την πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία από οποιοδήποτε μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο, υποστηρίζει η Ford. Το προηγμένο, ανεξάρτητο σύστημα πίσω ανάρτησης προσφέρεται για πρώτη φορά με Continuously Controlled Damping αμορτισέρ (CCD), που κάθε 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου παρακολουθεί δεδομένα της ανάρτησης, του αμαξώματος, του συστήματος διεύθυνσης και των φρένων, και προσαρμόζει την απόκριση της ανάρτησης για βέλτιστη ποιότητα κύλισης. Η τεχνολογία μπορεί επίσης να ανιχνεύει λακκούβες για μεγαλύτερη άνεση των επιβατών.

Ακόμα, το Focus διαθέτει επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes), που προσαρμόζουν τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου στην οδηγική κατάσταση. Αυτά είναι τα: Normal, Sport και Eco, τα οποία παραμετροποιούν την απόκριση του γκαζιού, του αυτόματου κιβωτίου, της ηλεκτρικής κρεμαργιέρας, και του adaptive cruise control. Όταν το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με τα CCD, τότε προστίθενται τα προγράμματα Comfort και Eco-Comfort, και ρυθμίζουν την ανάρτηση ανάλογα.

8Εμφάνιση

Το νέο Focus σηματοδοτεί μια εξέλιξη στη γλώσσα σχεδιασμού της Ford, η οποία είναι ανθρωποκεντρική. Το αυτοκίνητο έχει ωριμάσει και αντικατοπτρίζει μια πιο premium, αθλητική σιλουέτα, προσφέροντας παράλληλα αυξημένη άνεση και ευρυχωρία. Η ξεχωριστή νέα σιλουέτα επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της τοποθέτησης των εμπρός κολονών προς τα πίσω.

Αυτό προσφέρει ισορροπημένη αναλογία, που επιτρέπει να στραφούν προς το κέντρο του μπροστινού τροχού, ενώ οι ανάγλυφες επιφάνειες στις πίσω κολόνες -πάνω από τους πίσω τροχούς- προσθέτουν απαράμιλλο στυλ.

Το εμπρός μέρος του Focus είναι απλό και αρμονικό, αποπνέοντας μια σαφή και δυναμική παρουσία. Μια ευδιάκριτα μεγαλύτερη μάσκα βρίσκεται ανάμεσα στα οριζόντια τοποθετημένα LED φωτιστικά σώματα, ενώ τα αντίστοιχα πίσω τοποθετούνται όσο το δυνατόν πιο έξω για να ενισχύσουν το πλάτος. Το αθλητικό και δυναμικό μακρύ καπό συνδυάζεται με το μυώδες πίσω τμήμα, το οποίο όμως θα έλεγα ότι μοιάζει αρκετά με το Fiat Tipo.

Η σιλουέτα του νέου Focus είναι η πιο αεροδυναμική στην κατηγορία του, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις Cd 0.25 για το sedan και 0.273 για το hatchback, κάτι που μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 10%.

9Εσωτερικό

Η καμπίνα του νέου Focus ακολουθεί τη λογική του Fiesta. Έτσι, υπάρχουν απλές καθαρές γραμμές, εκφραστικά υλικά και πλήρως εναρμονισμένες επιφάνειες, που σύμφωνα με την εταιρία κάνουν το ταξίδι πιο ξεκούραστο. Το ταμπλό φαίνεται λιγότερο ογκώδες, ενώ τα πολλά κουμπιά έχουν αντικατασταθεί από την “αιωρούμενη” οθόνη αφής 8-ιντσών.

Οι εμπρός πόρτες τώρα “χάνονται” στα άκρα της κονσόλας, δίνοντας την εντύπωση ότι αγκαλιάζουν το αυτοκίνητο, ενώ μαλακά υλικά προσφέρουν μία πιο premium αίσθηση.

Η σχεδίαση εκφράζεται με γυαλιστερό κρύσταλλο και “βουρτσισμένο” φινίρισμα. Μοναδικά στοιχεία και υλικά περιλαμβάνουν ξύλο και premium δέρμα για το Vignale, σπορ φινίρισμα με carbon-look και κόκκινες ραφές για το ST-Line, και πιο σκληροτράχηλα, ανθεκτικά υλικά και επιφάνειες για το Active.

Το νέο Focus προσφέρει επίσης περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Πάνω από 50 χλστ. πρόσθετου μήκους μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών επιτρέπει εξαιρετική απόσταση από τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ όλοι ωφελούνται από το μεγαλύτερο πλάτος του εσωτερικού πίσω, καθώς ο χώρος για τους ώμους έχει αυξηθεί κατά 60 χλστ..

Η αίσθηση ευρυχωρίας επιτείνεται με τη σχεδίαση πίσω πόρτας, που περιλαμβάνει τα παράθυρα τα οποία εκτείνονται στις πίσω κολόνες, ενώ και η ανοιγόμενη πανοραμική οροφή αφήνει το φως να εισέρχεται στην καμπίνα.

Ο χώρος αποσκευών του νέου Focus wagon χωράει ένα μεγάλο κιβώτιο μεταφοράς σκύλου χωρίς να απαιτείται αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Επίσης παρέχει εύκολη πρόσβαση με μία απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα για το άνοιγμα της πίσω πόρτας. Η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων έχει επίσης απλοποιηθεί, καθώς τώρα πέφτουν απλά, τραβώντας ένα διακόπτη στο χώρο αποσκευών, ο οποίος φτάνει μέχρι τα 1.650 λίτρα.

10Τεχνολογίες

Όπως είναι φυσικό, το νέο Focus διαθέτει όλη τη φαρέτρα τεχνολογιών της Ford, που σε βοηθούν να διαχειρίζεσαι καλύτερα τις συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, να βλέπεις πιο καθαρά στο σκοτάδι, να παρκάρεις πιέζοντας απλά ένα μπουτόν και να αποφεύγεις ατυχήματα.

Οι προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού κάνουν την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας και στην πόλη ευκολότερη από ποτέ και έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την οδηγική εμπειρία πιο άνετη, λιγότερο απαιτητική και ασφαλέστερη.

Το Adaptive Cruise Control, που βοηθά το όχημα να διατηρεί μία απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα, βελτιώνεται με: Stop & Go, που επιτρέπει στο Focus να σταματά πλήρως σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας. Το αυτοκίνητο θα αρχίσει να κινείται αυτόματα εάν είναι σταματημένο για λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα. Έπειτα μπορείς να πιέσει ένα μπουτόν στο τιμόνι ή το γκάζι για να ξεκινήσει αν περάσουν πάνω από 3 δευτερόλεπτα.

Ακόμα, υπάρχει το Speed Sign Recognition, που μπορεί να προσαρμόσει την ταχύτητα του οχήματος εντός των νόμιμα επιτρεπόμενων ορίων παρακολουθώντας πινακίδες με όρια ταχύτητας και πληροφορίες από το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης.

Το σύσητμα Lane-Centring βοηθά στη μείωση του στρες σε μεγάλα ταξίδια, διατηρώντας το όχημα στο κέντρο της λωρίδας του. Το Adaptive Front Lighting System με Predictive curve light (προληπτικός φωτισμός στροφών) και Sign-based light (φωτισμός ανάλογα με την οδική σήμανση) της Ford για πρώτη φορά προσαρμόζει εκ των προτέρων τις δέσμες των προβολέων για μέγιστη ορατότητα πριν το όχημα φτάσει σε μία στροφή, διασταύρωση ή κυκλικό κόμβο, χρησιμοποιώντας την εμπρόσθια κάμερα για παρακολούθηση των σημάνσεων των λωρίδων μέχρι 65 μέτρα μπροστά και την ανίχνευση σημάτων για κυκλικούς κόμβους, σημάτων στοπ και κανόνων προτεραιότητας.

Το νέο Focus προσφέρει επίσης αντιθαμβωτική μεγάλη σκάλα φώτων Glare-free high beam που δεν θαμπώνει τους άλλους οδηγούς και βελτιώνει την ορατότητα τη νύχτα. Ακόμα είναι το πρώτο όχημα της Ford στην Ευρώπη που διαθέτει Head-up display (HUD). Το Active Park Assist 2 διευκολύνει το παρκάρισμα ελέγχοντας την επιλογή εμπρόσθιας σχέσης και όπισθεν, το γκάζι, το φρένο και σύστημα διεύθυνσης – και αυτόματα παρκάρει το όχημα σε κάθετους και παράλληλους χώρους στάθμευσης μήκους μόλις 1,1 m μεγαλύτερων από το αυτοκίνητο.

Τέλος, πρόσθετες τεχνολογίες σχεδιασμένες για να βοηθούν τους οδηγούς του Focus να αποφεύγουν ατυχήματος και διάσπαση της προσοχής είναι Pre-Collision Assist με ανίχνευση πεζού & δικυκλιστή (Pedestrian & Cyclist Detection), Evasive Steering Assist, Blind Spot Information System με Cross Traffic Alert, κάμερα οπισθοπορείας, Wrong Way Alert και Post-Collision Braking.

11FordPass Connect

12

Οι επιλογές συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας περιλαμβάνουν modem, μετατρέποντας το όχημα σε κινητό WiFi hotspot με συνδεσιμότητα για μέχρι 10 συσκευές.

Το FordPass Connect επιτρέπει επίσης ενημερώσεις Live Traffic για το σύστημα πλοήγησης, ενώ χρησιμοποιώντας την εφαρμογή κινητού FordPass μπορείς εύκολα να εντοπίσεις το αυτοκίνητό σε πάρκινγκ, να ελέγχεις τη στάθμη καυσίμου, να κλειδώνεις και να ξεκλειδώνεις το αυτοκίνητό από απόσταση, ακόμα και να το βάζεις εμπρός απομακρυσμένα.

Ακόμα, υπάρχει μια επιφάνεια ασύρματης φόρτισης για συμβατά smartphones, καθώς φυσικά και συνδεσιμότητα με Bluetooth στο σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3. Είναι ακόμα συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto. Τέλος, υπάρχει και το ηχοσύστημα B&O PLAY, απόδοσης 675 watt.

  • SAMURAI-66

    Το λευκο μετα μαυρα προστατευτικα στους τροχους μου αρεσει,το σαλονι του δειχνει ποιοτικο με την κεντρικα τοποθετημενη οθονη στο ταμπλο να γινεται σχεδον φετιχ σε ολους και με ωραια μοτερ σε επιπεδα αποδοσεις αποδεκτα….ωραια παρουσια συνολικα!

  • UltraB

    Μ’ αρέσει, τόσο απλά.
    Σε μερικά βίντεο που είδα δείχνει πιο όμορφο από τις φωτογραφίες.

  • vaggscoobys

    Μπροστά είναι ίδιο subaru xv.ωραίο κατά τ’ αλλα

  • Giannisk

    Ωραίο γενικά, χωρίς να έχει το wow factor πάνω του. Τεχνολογικα είναι πλήρες και πιστευω ότι θα συνεχίσει την καλή πορεία των προκατοχων του.

  • Bon Viveur

    Εμπρός φώτα αντιγραφή από την Volvo. Ταμπλό άθλιο με την turboX ταμπλέτα κολλημένη στο ταμπλό.

  • mixalhs7

    Έχοντας διανύσει αρκετά χιλιόμετρα με το προηγούμενης γενιάς Φοκους θέλω να πιστεύω πως η καλή δουλειά που είχε γίνει τότε να συνεχίζεται και στη νέα γενια.
    Εμφανισιακά όμως δεν το βρίσκω τόσο όμορφο όσο είναι πχ οι αντίστοιχες προτάσεις των Hyundai/KIA.

  • μα καλα θα φτιαχνετε στην κινα και πωλητε στην αμερικη ;;; ελεος ποιος το σκεφτηκε αυτο χωρις να ρωτησει τον τραμπ .;;;

    • μεχρι να το φοροληγησει ο Ντοναλντ τοσο….που να σε συμφερει να παρεις mustang !!!! περιμενε !!!! :-P

  • thymios tsilimparis

    Ψάχνω μέρες να εντοπίσω τι μου θυμίζει έντονα. Έχει στοιχεία από Μαζντα, από BMW, ίσως λίγο από Άλφα, αλλά βλέποντας την έκδοση με τα προστατευτικά, μου είναι ξεκάθαρο οτι θυμίζει Subaru XV
    Κατά τ άλλα δεν είναι επαναστατικό, κανένα δεν ήταν πλην του πρώτου, αλλά βλέπω πολλούς λόγους να πουλήσει. Είναι αισθητικά αποδεκτό ως όμορφο, έχει ωραίο διάκοσμο, κινητήρες, η Φορντ στην κατηγορία πάντα είχε καλή πρόταση…μια χαρα

  • AKHS

    Μπροστά είναι σχεδόν ίδιο με το προηγούμενο πίσw το αλλάξανε εμένα με εκνευρίζει αυτοί οι κινητήρεs είναι οι ίδιοι με τα δυο προηγούμενα μοντέλα και ειδικά η έκδοση ST με τον 1.5 κινητήρα είναι δυνατόν να αποδίδει λιγότερο από το φιέστα αυτό που με τρελένει.

  • SkidRAW

    1. Γιατι τρικυλινδρα μοτερ αποκλειστικα;
    2. Γιατι τα 8ταχυτα να μην ειναι διαθεσιμα στις πιο “γρηγορες” συμβατικες εκδοσεις 182 ιππων για βενζινη και 150 για diesel αντιστοιχα, δεν αντεχουν τους τονους ροπης;

  • Thomas Zaronikolas

    Ίδιο με το ceed είναι!!! Ειδικά στο πίσω μέρος!!! Μπροστά είναι i30!!!

    • Κυριάκος

      Συμφωνώ.
      Μπροστά είναι εντελώς ίδιο με το νέο i30.

  • mj

    Πίσω στις απλές εκδόσεις θυμίζει Fiat Tipo στο πιο premium. Στην Active ειναι ΙΔΙΟ με το Subaru XV. Μπροστά είναι ωραίο μόνο στη Vignale. Αισχρή αντιγραφή στα φώτα από V40.

    Για τον ημιάκαμπτο στις ασθενικές εκδόσεις δε λέτε τίποτα και ανησυχώ.
    Ένας ακόμα κατασκευαστής που μας χωρίζει σε προνομιούχους και μη.
    Ντροπή.

    Κατα τα άλλα φαίνεται ότι είναι ένα αμάξι μελετημένο να αρέσει ΣΤΗ ΜΑΖΑ.
    Οπότε θα τα πάει καλά.

  • Στέλιος Ναούμ

    krima to montelo focus…ka8e persy kai kalytera poy lene….poly asxhmo…….. mesa den sxoliazo

  • Anestis Genk

    Ημιάκαμπτος

    • SkidRAW

      Φανταζεσαι να ειναι στα extra? και να το πληρωνεις κανα χιλιαρικο; διαφορικο torsen και καλα ο ημιακαμπτος να το πανε αλλου..

  • teo

    Ημιακαμπτος άξονας λέει…για δυναμική οδικη συμπεριφορά λέει…
    Κινητήρες ίδιοι με το προηγούμενο μοντέλο…
    Μονή εξέλιξη το 8ταχυτο αυτόματο.
    Κατά τα λοιπά θα έλεγα αναμενόμενο…στα καλά γνωστά στάνταρ της εταιρείας.
    Α, και το πορτ_μπαγαζ χωράει μεγάλο κλουβί σκυλου…αραγε έτσι μετράνε τώρα τη χωρητικότητα στη ford ?

  • Εξωτερικά μου αρέσει….αν και είναι ένα παζλ απο κομμάτια που μου θυμίζουν άλλα αυτοκίνητα κατάφεραν να δέσουν πολύ όμορφα τα κομμάτια αυτά.
    Εσωτερικά επίσης είναι καλό αν και θα προτιμούσα κάποιο στοιχείο που θα έδινε πιο ιδιαίτερο χαρακτήρα.
    Ο ημιάκαμπτος είναι η μεγάλη απογοήτευση, ειδικά απο την στιγμή που θα τον προσφέρει στα ακριβότερα μοντέλα (αν κατάλαβα καλά).
    Γενικά πάντως πιστεύω ότι θα τα πάει καλά σε πωλήσεις…..

  • Εξωτερικά μου αρέσει….αν και είναι ένα παζλ απο κομμάτια που μου θυμίζουν άλλα αυτοκίνητα κατάφεραν να δέσουν πολύ όμορφα τα κομμάτια αυτά.
    Εσωτερικά επίσης είναι καλό αν και θα προτιμούσα κάποιο στοιχείο που θα έδινε πιο ιδιαίτερο χαρακτήρα.
    Ο ημιάκαμπτος είναι η μεγάλη απογοήτευση, ειδικά απο την στιγμή που θα τον προσφέρει στα ακριβότερα μοντέλα (αν κατάλαβα καλά).
    Γενικά πάντως πιστεύω ότι θα τα πάει καλά σε πωλήσεις…..

  • Εξωτερικά μου αρέσει….αν και είναι ένα παζλ απο κομμάτια που μου θυμίζουν άλλα αυτοκίνητα κατάφεραν να δέσουν πολύ όμορφα τα κομμάτια αυτά.
    Εσωτερικά επίσης είναι καλό αν και θα προτιμούσα κάποιο στοιχείο που θα έδινε πιο ιδιαίτερο χαρακτήρα.
    Ο ημιάκαμπτος είναι η μεγάλη απογοήτευση, ειδικά απο την στιγμή που θα τον προσφέρει στα ακριβότερα μοντέλα (αν κατάλαβα καλά).
    Γενικά πάντως πιστεύω ότι θα τα πάει καλά σε πωλήσεις…..

  • Εξωτερικά μου αρέσει….αν και είναι ένα παζλ απο κομμάτια που μου θυμίζουν άλλα αυτοκίνητα κατάφεραν να δέσουν πολύ όμορφα τα κομμάτια αυτά.
    Εσωτερικά επίσης είναι καλό αν και θα προτιμούσα κάποιο στοιχείο που θα έδινε πιο ιδιαίτερο χαρακτήρα.
    Ο ημιάκαμπτος είναι η μεγάλη απογοήτευση, ειδικά απο την στιγμή που θα τον προσφέρει στα ακριβότερα μοντέλα (αν κατάλαβα καλά).
    Γενικά πάντως πιστεύω ότι θα τα πάει καλά σε πωλήσεις…..

  • εμένα μου θυμίζει πεζώ 308 τόσο το μπροστινό όσο και το εσωτερικό, ταμπλώ, κονσόλα κλπ. από όσα βλέπω στις φωτό. εντάξει, δεν είναι το αυτοκίνητο που με ψήνει να ασχοληθώ μαζί του στις εμπορικές του εκδόσεις. και το st με μοτέρ 2,3… ανεπίκαιρο για την ελληνική αγορά. ίσως να μην έχω και εγώ διάθεση πλέον αλλά όλα μοιάζουν μεταξύ τους και εμφανισιακά αλλά και σε όλους τους άλλους τομείς. οθόνη που προεξέχει, ψηφιακοί πίνακες οργάνων, απενεργοποίηση κυλίνδρων. τα σήματα αλλάζουν, τα προϊόντα είναι σχεδόν παρόμοια.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Καλούτσικο σχετικά μου φαίνεται απ’ έξω, μ’ αρέσει λίγο, αλλά το εσωτερικό είναι ολόιδιο με του Fiesta, σου πετάνε και μια οθόνη tablet στην κορυφή του ταμπλό είναι έτσι κι έτσι. Βέβαια μου θυμίζει αντιγραφή πολλών μοντέλων σε μια μίξη που την ονόμασαν “νέο Focus”. Ουσιαστικά είναι ένα μεγαλύτερο Fiesta μπροστά, στο πλάι θυμίζει νέο Subaru Impreza, τα φώτα μπροστά θυμίζουν Volvo και τα πίσω Fiat Tipo, Alfa Romeo Giulietta. Στην έκδοση Active μου θυμίζει Subaru XV. Απ’ έξω είναι αρκετά καλό. Σίγουρα θα πετύχει ξανά όμως λόγω του ονόματος και του ολοκληρωμένου χαρακτήρα του. Θα είναι από τις καλύτερες επιλογές και πάλι και προσωπικά θα το επέλεγα.