Χθες, η Ford παρουσίασε την τέταρτη γενιά του Focus, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε τους τύπους αμαξώματος και τις εκδόσεις με τις οποίες θα διατίθεται το μοντέλο. Αυτό θα προσφέρεται στο κλασικό 5-θυρο, στο 4-θυρο sedan για επιλεγμένες αγορές, και το πρακτικό station wagon. Από την άλλη, τα επίπεδα εξοπλισμού και εκδόσεων είναι τα: Active, Ambiente, ST-Line, Titanium, Trend και Vignale.


Και ενώ κατά τα αποκαλυπτήρια είδες φωτογραφίες από το Vignale, το Active και το ST-Line, σήμερα έχεις την ευκαιρία να δεις φωτογραφίες της βασικής έκδοσης Trend. Αυτή δεν διαθέτει όλα εκείνα τα όμορφα στοιχεία και τις προηγμένες τεχνολογίες των πλούσιων εκδόσεων, με την πίσω ανάρτηση να αποτελείται όχι από πολλαπλούς συνδέσμων, αλλά από ημιάκαμπτο άξονα, ενώ μηχανικά θα είναι διαθέσιμη με τον 1.000 EcoBoost απόδοσης 85 ίππων.

Φορά σιδερένιες ζάντες 16″ με τάσια, φωτιστικά σώματα αλογόνου και απλά πίσω φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό συναντάμε υφασμάτινες επενδύσεις, αναλογικό πίνακα οργάνων, ενώ στην θέση της οθόνης 8 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 3 υπάρχει μια μικρή οθόνη 4,5 ιντσών.

Η τιμή του στην Γερμανία ξεκινά από τα €18.700, αλλά όταν έρθει στην Ελλάδα -αναμένεται τον Ιούνιο- λογικά θα ξεκινάει από λίγο πιο χαμηλά.

  • Thanases Drivas

    Σαν κλαμμένο μ…!

    • SkidRAW

      Τουλαχιστον δεν ζητανε 30κ+ για να παρεις ενα κλαμμενο μονι!
      Παρολαυτα τελειως φτωχο και αδειο.

  • Koss

    Ετσι όπως είναι χαλάρα το μπερδεύεις με το Fiat Tipo… Η οθονουλα στο ταμπλό δείχνει αστεία…. Τελικά το Focus αξίζει μόνο σε st line και active εκδόσεις.

  • Yiannis Rossolatos

    18000 και τάσια αν είναι δυνατόν δηλαδή…. για την οθόνη τι να πεις? καλύτερα να είχε χώρο για το κινητό…

  • Bon Viveur

    αφου έχει τιμόνι πάλι καλά….

  • 2ωρες + αλλα κανεις δεν βλεπω να σχολιαζει τον ημιακαμπτο αξονας στις φτχωες εκδοσεις…..

    • SkidRAW

      Αυτο σε πειραξε εσενα!! :PPPP

    • Γιώργος Βαρδου

      (χωρις ειρωνια) Νομίζω ότι η VW το έκανε αυτό σε κάποια νοβυρμο (Octavia-Golf κλπ)

    • η VW sto GOLF…η mercedes στην A class…….απλα τοτε πολλοι και διαφοροι κραζανε…εδω βλεπω ..γαργαρα να το πω ??? αλλα βλεπεις η FORD δεν ειναι μισητη…… ;-)

    • John

      Ο ημιάκαμπτος δεν νομίζω ότι θα κάνει διαφορά σε σχέση με την ανεξάρτητη ανάρτηση, τουλάχιστον σε αυτή την έκδοση. Εμένα προσωπικά, που οδηγώ Xsara2 1600 με ημιάκαμπτο δεν θα με πείραζε. Άλλωστε ίσως να μην καταλάβαινα κάποια διαφορά, πέρα από την άνεση. Αλλά τα 18.000 δεν χωνεύονται εύκολα.

    • αυτο ακριβως !!!!

  • Philby

    Η έκδοση της επιλογής μου σε λευκό! 2 διορθωτικές κινήσεις μόνο: Ανέξαρτητη ανάρτηση πίσω και πετάς τα τάσια και αφήνεις εμφανείς τις μαύρες σιδερένιες. Α και φυσικά με τα 125 άλογα.

  • SAMURAI-66

    Ενα σετ ζαντες αλουμινιου σε αυτη την τιμη θα το περιμενα εν ετη 2018…..νομιζω!

  • John

    18.000 ευρώ για ημιάκαμπτο, φτωχό εξοπλισμό, καθόλου ομορφιά. Παραμένω με το Xsara. Πιο όμορφο, πιο εξοπλισμένο και “σοφιστικέ” ημιάκαμπτο.

    • jimdenin

      Το Ξάρα δεν έχει ημιάκαμπτο. Υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης έχει. Ημιάκαμπτό είχε το C4 MK1 που αντικατέστησε το Ξάρα.

    • John

      Συμφωνώ με αυτά που γραφεις. Όμως ο άξονας που στηρίζει όλα αυτά, δεν λέγεται ημιακαμπτος; Αν όχι, πως λέγεται;

  • tcdrifter

    Δυστυχώς έγινε πιο άσχημο και το Focus μετά το Fiesta. Μετά απο την μεγαλοπρεπή μασκάρα τύπου Aston Martin εμπρός αυτό το νέο στυλ πιο Minimal μάσκας το κάνει να φαίνεται σαν.. ποντίκι..? Και οι πλαινές γραμμές του δεν είναι τόσο αρμονικές. Δεν μου αρέσει δυστυχώς και to περίμενα γιατί είμαι λάτρης των Focus, σήμερα αν ήταν να αγοράσω θα έτρεχα να προλάβω καμιά προσφορά το σημερινό ST Line… Επίσης πολύ καλύτερο φαίνεται το νέο CEED το οποίο σίγουρα θα έχει πολύ καλύτερο εξοπλισμό, στάνταρ πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και καλύτερη μάλλον τιμή.

  • ΛΙΑΚΟΕΛ

    Γι’ αυτο παμε σε αλλες επιλογες που στα ιδια λεφτα δινουν και πολλαπλους συνδεσμους και πιο πλουσιο στανταρ εξοπλισμο και αξιοπιστια οπως το i30 της Hyundai.

  • Nikpap

    Με 15κ τιμη θα το σκεφτομουν αν σωνει και καλα ηθελα φορντ…αλλα αυτη τη ξεφτιλισμενη οθονη δεκαετιας 90 να σου θυμιζει οτι οπου φτωχος και η μοιρα του τι τη βαλανε;;

  • liospi

    και μετά σου λένε ότι το civic είναι ακριβό. που με 20.000 έχεις και μεταλλικό χρώμα και από extra, γεμίζεις 3 σελίδες Α4

  • ad276

    Μια χαρα ειναι βασικη εκδοση χωρις πολα κουτσουμπλεκια και χωρις τις τεραστιες οθονες.Η οθονη του ειναι μια χαρα.Το μονο φαουλ ειναι οτι οτι στα 18000 δεν υπαρχουν ζαντες,δηλαδη σε αυτο το συνολο εγω θα προσθετα μονο ζαντες,τιποτε αλλο.Οι τιμες που αναγραφονται ειναι αρκετα τσιμπημενες αν και νομιζω οτι οι ελληνικες θα ειναι πιο κατω.Αν και το δειγμα των Φιεστα δεν δειχνει κατι τετοιο.Σαφως θα προτιμουσα το σημερινο Φοκους καθως λογικα θα τρεξουν προσφορες για νσ ξεστοκαρουν την σημερινη γενια,που ειναι σαφως πιο ομορφη,οχι οτι αυτο δεν μ αρεσει αλλα το σημερινο Φοκους ειναι πιο ομορφο.Τωρα οσον αφορα τον ημιακαμπτο πισω δεν νομιζω οτι θα πειραξει καποιον που θα επιλεξει βασικη εκδοση.Σε αυτη τη πολιτικη μαλλον θα πρεπει να συνηθιζουμε σιγα σιγα γιατι το εχουν ηδη κανει πολλες εταιριες (vw golf).
    Και μια παρατηρηση: Ειναι δυνατον να επιλεγουμε αμαξι επειδη εχει μεγαλη οθονη αφης;Τοσα χρονια που ειχαμε τις μικρες στερηθηκαμε κατι;Ας εχει μια θυρα usb και bluetooth…

  • Ιωάννης

    Κάτι δεν πάει καλά στην αυτοκίνηση…