Το 2004, με την παρουσίαση της Veyron, η Bugatti είχε κάνει γνωστό ότι κάθε αυτοκίνητο της μπορεί να εφοδιαστεί με ένα on-line σύστημα τηλεμετρίας, έτσι ώστε ο ιδιοκτήτης να απολαμβάνει αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ του οχήματος και του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, υπήρχε ένα αλουμινένιο κουτί -διαστάσεων 140x50x100 χλστ.- το οποίο διαθέτει και αισθητήρα GPS για τον εντοπισμό του οχήματος σε περίπτωση κλοπής, η Bugatti από τα κεντρικά της στο Molsheim ήταν σε θέση να παρακολουθεί εξ αποστάσεως την κατάσταση του αυτοκινήτου. Έτσι, αν κάποιο λάστιχο δεν είχε αέρα θα το ήξερε κάποιος μηχανικό πριν το καταλάβεις εσύ.
Όπως είναι λογικό, με την παρουσίαση της Chiron, η Bugatti εξέλιξε και άλλο το σύστημα, καθώς πλέον μπορεί να προλάβει βλάβες ή τυχόν δυσλειτουργίες ενημερώνοντας τους τεχνικούς της εταιρίας 24/7 σε πραγματικό χρόνο. H ανανεωμένη συσκευή και έκδοση λογισμικού μπορεί πλέον να καταγραφει μεγαλύτερο όγκο δεδομένων και η φιλοσοφία λειτουργίας του μοιάζει πολύ με τα συστήματα τηλεμετρίας που χρησιμοποιούν οι ομάδες στην F1.
Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν αισθητήρες σε καίρια σημεία του αυτοκινήτου, όπως στον κινητήρα, στο κιβώτιο ταχυτήτων, στα φωτιστικά σώματα, στο σύστημα κλιματισμού, στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κλπ., οι οποίοι μπορούν να στέλνουν περίπου 10.000 σήματα. Χάρη στην αμφίδρομη επικοινωνία του συστήματος της Chiron, η Bugatti μπορεί να “στέλνει” δεδομένα στο όχημα προκειμένου να αλλάξει προγράμματα και διαμορφώσεις ή ακόμα και πραγματοποιώντας ενημερώσεις σε συστήματα λογισμικού του οχήματος.
Σε περίπτωση κάποιου περιστατικού, από την στιγμή που υπάρχει κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας, η Bugatti γνωρίζει ανά πάσα στιγμή την κατάσταση της Chiron. Αν ανάψει κάποιο λαμπάκι, η Bugatti έχει σε stand-by τρεις ομάδες άμεσης επέμβασης για Ευρώπη, Ρωσία, Μ. Ανατολή, Ασία και Β. Αμερικής.