Η Ferrari 488 GTB By Pogea Racing είναι πιο δυνατή από την 488 Pista

Σχετικά άρθρα

Ο βελτιωτικός οίκος Pogea Racing, με έδρα την πόλη Friedrichshafen της Γερμανίας, παρουσίασε το πακέτο αναβάθμισης για την Ferrari 488 GTB. Ονομάζει το project FPlus Corsa και περιλαμβάνει τόσο αισθητικές όσο και μηχανικές αλλαγές.

Ξεκινώντας από τις δεύτερες, ο biturbo 3,9-λίτρων V8 κινητήρας του ιταλικού supercar όταν βγαίνει από το εργοστάσιο αποδίδει 670 άλογα και 760 Nm ροπή. Με την περιποίηση του Pogea, όμως, αυτή φτάνει τα 820 άλογα και 900 Nm ροπής. Νούμερα που την καθιστούν πιο δυνατή από την 488 Pista, που αποδίδει 720 άλογα και 770 Nm ροπής.

Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται πλέον μόλις 2,8 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 345 χλμ/ώρα, κάνοντας το αυτοκίνητο του οίκου πιο γρήγορο από την Pista. Η Pogea Racing τοποθετεί ακόμα νέο σύστημα εξάτμισης, με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα κλαπέτα, για να κάνουν τον V8 ακόμα πιο “ηχηρό”.

Περνώντας στο αισθητικό κομμάτι, η Pogea Racing εξέλιξε ένα νέο αεροδυναμικό body kit, το οποίο είναι εξολοκλήρου φτιαγμένο από carbon και μειώνει το βάρος του αυτοκινήτου κατά 42 κιλά. Τέλος, πατάει σε ζάντες 21 ιντσών, με την Pogea Racing να αναφέρει ότι θα κατασκευάσει μόλις 20 πακέτα, με το κόστος του να ανέρχεται στα €35.000.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BMW M2 CSL από την Alpha-N Performance

Η Alpha-N Performance πρόλαβε την BMW και παρουσίασε την CSL έκδοση της νέας γενιάς της M2. Στιλιστικά η εταιρία τοποθετεί στην Μ2 νέο bodykit...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr