Μπορεί η McLaren να βρίσκεται στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας, όμως κάποιες φορές οι αριθμοί δε λένε όλη την αλήθεια. Η MCL33 δεν ανήκει στα ταχύτερα μονοθέσια, τουλάχιστον για την ώρα, όπως μαρτυρά και το γεγονός πως η βρετανική ομάδα δεν έχει προκριθεί μέχρι στιγμής στο Q3 των κατατακτήριων, κάτι που δείχνει πως το μονοθέσιο είναι πιο αργό από την RB14 και την R.S.18 όσον αφορά την απόλυτη ταχύτητα.

Στον αγώνα, τα πράγματα γίνονται καλύτερα, ωστόσο οι 28 έως τώρα βαθμοί έχουν έρθει και από τα προβλήματα των αντιπάλων της, αλλά αυτό μάλλον δε θα συμβαίνει για πάντα. Οι μηχανικοί στο Woking έχουν πολλή δουλειά όσον αφορά την κατανόηση της MCL33, για την οποία ετοιμάζουν ένα μεγάλο πακέτο αναβάθμισης, το οποίο θα εμφανιστεί στο Ισπανικό Grand Prix.

Ο Eric Boullier δηλώνει πως το μονοθέσιο έχει εκπληρώσει τους στόχους που είχαν θέσει για το ξεκίνημα του 2018, έτσι μάλλον αυτοί οι στόχοι δεν ήταν οι σωστοί, ωστόσο ο επί κεφαλής της McLaren λέει ότι τα προβλήματα έχουν ξεκινήσει να αντιμετωπίζονται, γι’ αυτό και αναμένει πως τα πράγματα θα είναι καλύτερα στους επόμενους αγώνες.

Το μονοθέσιο εκπλήρωσε όλους τους στόχους, έτσι ίσως αυτό να σημαίνει πως οι στόχοι δεν ήταν οι σωστοί. Θα πρέπει να αναθεωρήσουμε, όσον αφορά τις φιλοδοξίες, και το τι πρέπει να πετύχουμε. Προφανώς κι έχουμε τον ίδιο κινητήρα με τη Renault και τη Red Bull, και είμαστε πίσω από αυτές, οπότε δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να κρύψουμε.

Θα πρέπει να κατανοήσουμε γιατί είμαστε αργοί στις κατατακτήριες, γιατί είμαστε καλύτεροι στους αγώνες και γιατί είμαστε πίσω από τη Renault. Υπάρχουν προφανώς κάποιες ερωτήσεις που κάναμε στο Μπαχρέιν, υπάρχει μια διαδικασία σε εξέλιξη, επειδή θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε αυτό και θα το αντιμετωπίσουμε.

Ο Γάλλος λέει ότι η συμπεριφορά του μονοθεσίου είναι καλή, αλλά παραδέχεται πως υπάρχει φανερή υστέρηση όσον αφορά την αεροδυναμική απόδοση, αλλά και την ταχύτητα στην ευθεία, αφού η MCL33 δεν είναι μπορεί να αντιμετωπίσει τις κορυφαίες ομάδες ούτε σε αυτόν τον τομέα.

Το μονοθέσιο είναι πολύ ισορροπημένο. Αν ακούσετε τους οδηγούς, είναι χαρούμενοι με την ισορροπία του μονοθεσίου. Ό,τι κι αν δοκιμάσεις στο set-up, το μονοθέσιο αντιδρά ανάλογα, οπότε έχεις λίγο υποστροφή, λιγότερη υποστροφή, περισσότερη υπερστροφή, ένα δέκατο καλύτερα εδώ, ένα δέκατο πιο αργά εκεί, έτσι πιστεύω πως θα πρέπει να κατανοήσουμε καλά το μονοθέσιο. Δεν είναι κακό σχεδιαστικά. Θα πρέπει απλώς να κάνουμε το μονοθέσιο ταχύτερο μέσα στη στροφή και στην ευθεία.

Η αεροδυναμική είναι προφανώς ένα από τα ζητήματα. Η τελική μας ταχύτητα δεν είναι η καλύτερη, επειδή είμαστε στις κάτω θέσεις, αλλά αυτό δεν είναι το μοναδικό. Δεν είναι τόσο απλό, το ξέρετε. Θα πρέπει να κοιτάξουμε θεμελιωδώς όλες τις πτυχές του μονοθεσίου, προκειμένου να βεβαιωθούμε ότι είμαστε εκεί που πρέπει.