Από το 2014 μέχρι και σήμερα, το power unit της Renault έχει βελτιωθεί πολύ, σε όλους τους τομείς, όμως εξακολουθεί να είναι το τρίτο στην ιεραρχία, πίσω από τη Mercedes και τη Ferrari. Οι Γάλλοι ξεκίνησαν για πέμπτη συνεχόμενη σεζόν ως η τρίτη δύναμη στο grid, αλλά οι μηχανικοί στο Viry-Chatillon σκοπεύουν να το αλλάξουν αυτό και μάλιστα φέτος, μέσα από τις αναβαθμίσεις που είναι προγραμματισμένες.

Ο επί κεφαλής της Renault, Cyril Abiteboul, δηλώνει πως οι αναβαθμίσεις είναι τόσο μεγάλες που τα νούμερα λένε ότι υπερβαίνουν το χάσμα που υπάρχει τώρα από τη Mercedes και τη Ferrari. Ο Γάλλος τονίζει ότι η διαφορά θα πρέπει να αρχίσει να φαίνεται από το Ισπανικό Grand Prix, και αφορά κυρίως τον αγωνιστικό ρυθμό, ενώ έχουν κάποιες αλλαγές και για τις κατατακτήριες, εκεί που οι ακραίες χαρτογραφήσεις των Mercedes και Ferrari βρίσκονται σε άλλο επίπεδο.

Μιλάμε για ένα σημαντικό ποσό ανάπτυξης εντός της σεζόν. Είναι μεγαλύτερο από τη διαφορά που υπάρχει τώρα από τις κορυφαίες ομάδες, κατά τη γνώμη μου, τουλάχιστον όσον αφορά τον αγωνιστικό ρυθμό. Έχουμε περισσότερα που έρχονται όσον αφορά τον κινητήρα από το πέμπτο Grand Prix. Υπάρχουν μερικές βελτιώσεις που έρχονται για τον τρόπο που λειτουργούμε τον κινητήρα, και αυτό αφορά περισσότερο τις κατατακτήριες.

Φήμες κάνουν λόγο για boost 30 ίππων με έναν νέο κινητήρα που είναι προγραμματισμένος για το Καναδικό Grand Prix, στις 8-10 Ιουνίου. Ο Abiteboul δεν ανέφερε κάτι τέτοιο, αλλά ελπίζει ότι ο δεύτερος κινητήρας θα αργήσει να έρθει, προκειμένου οι αναβαθμίσεις να έρθουν στην ώρα τους. Πάντως, ο 40χρονος μίλησε για βελτίωση μισού δευτερολέπτου στον γύρο την Κυριακή, κάτι που σίγουρα είναι ένα μεγάλο νούμερο.

Θα έρθουν περισσότερα, αλλά προφανώς η επόμενη μεγάλη βελτίωση θα αφορά το hardware, ωστόσο αυτό δεν πρόκειται να συμβεί μέχρι να εισάγουμε το νούμερο δύο power unit, κάτι που ελπίζω ότι θα συμβεί όσο το δυνατό πιο αργά.