Το πρώτο σπορ αυτοκίνητο της Toyota ήταν το Sports 800. Με μόλις 45 άλογα και με αφαιρούμενη targa οροφή, κυκλοφόρησε το 1965.

Αεροδυναμικό, με μικροσκοπικό κινητήρα 790 κ.εκ με διπλά καρμπυρατέρ απόδοσης 45 ίππων, αλουμινένιο σώμα και βάρος μόλις 575 κιλών. Αυτό “το παιχνίδι”, με την Targa οροφή του και τα πλεξιγκλάς φωτιστικά σώματα, άφησε τη δική του ιστορία, με μόλις 3.131 αυτοκίνητα να κατασκευάζονται.

Το Sports 800 έγινε η βάση για το πρώτο αγωνιστικό μοντέλο της Toyota στην δεκαετία του 1960. Η Toyota κατασκεύασε τέσσερα αγωνιστικά Sports 800 ώστε να συμμετάσχουν στον αγώνα 500 χλμ της Suzuka το 1965. Χάρη στην χαμηλή κατανάλωση, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να μην μπει στα πιτ για ανεφοδιασμό, κέρδισε τον αγώνα, κάνοντας το “1-2”.

Το συγκεκριμένο είναι εκείνο με αριθμό πλαισίου 10007, που με οδηγό τον Mitsuo Tamura, τερμάτισε στην δεύτερη θέση. Βρέθηκε παρατημένο σε ένα γκαράζ και η Toyota Gazoo Racing ανέλαβε την αναπαλαίωση του.

  • SAMURAI-66

    Χαρακτηριστικο παραδειγμα πως μπορεις με εμπειρους γεματους μερακι και αγαπη για την δουλεια τους μαστορους να μεταμορφωσεις ενα κλασικο μικρο διπορτο που ηταν σε αθλια κατασταση σε ενα μοναδικο ομορφοτατο κοσμημα!!
    Αυτο το παιχνιδιαρικο ρετρο διθυρο ειναι ο πραγματικος ορισμος της απολαυστικης αγαπης να το εχεις στα χερια σου και να σε ταξιδευει στον χρονο….υπεροχη δουλεια απο την toyota gazoo racing!!

  • Smartass

    To διαμέρισμα κινητήρα του Toyota Sports 800 (0:30) έχει ομοιότητες με του Ελληνικού ΡΟΝΥ.
    https://uploads.disquscdn.com/images/acec45789b1b417c0ac3aa76d19fca43363264970c8108694d4b01bd8ce86c01.jpg

  • crazyfrog

    πως απο τετοια αυτοκινητα η τογιοτα ειχε φτασει στα μεχρι προτινος αισχη δεν μπορω με τιποτε να το καταλαβω.ευτυχως με τα τελευταια μοντελα(auris,rav και chr) φαινεται να κανει στροφη στη σχεδιαση.