Οι Solen Kerleroux και Carine Poisson, δύο εργαζόμενες της Renault, αποφάσισαν να λάβουν μέρος με ένα Zoe στο Rallye des Gazelles, μια περιπέτεια 2.500 χλμ. στη Δυτική Σαχάρα, όπου οι συμμετέχοντες χρησιμοποιούν για τον προσανατολισμό τους μόνο μια πυξίδα και ένα χάρτη κλίμακας 1:100.000.
Οι Solen Kerleroux και Carine Poisson, εργάζονται στη γαλλική εταιρία ως μηχανικοί για περισσότερα από 15 χρόνια και είχαν συμμετάσχει στον συγκεκριμένο αγώνα στο παρελθόν οδηγώντας ένα τετρακίνητο όχημα. Η απόφασή τους όμως να ολοκληρώσουν τον αγώνα οδηγώντας ένα Zoe αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό, αφού θα ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία του αγώνα που ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα ήταν στη λίστα των συμμετοχών.
Η πρόκληση ήταν ακόμα μεγαλύτερη, καθώς το αυτοκίνητο έχει ελάχιστες μετατροπές σε σχέση με το μοντέλο που βρίσκεις στις αντιπροσωπείες της Renault. Το αγωνιστικό είχε μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ελαστικά για εκτός δρόμου οδήγηση και προστατευτικές ποδιές κάτω από τον κινητήρα.
Από την άλλη πλευρά όλα τα βασικά μηχανικά μέρη, όπως ο κινητήρας και οι μπαταρίες έμειναν ανέγγιχτα, με την μετάδοση της κίνησης να μεταφέρεται αποκλειστικά στους δύο εμπρός τροχούς.
Χάρη στη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, στην απουσία κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά και την ευελιξία του μοντέλου επέτρεψαν στο πλήρωμα, όχι απλά να ολοκληρώσουν τον αγώνα, αλλά και να απολαύσουν αναλογικά ένα πολύ υψηλότερο επίπεδο άνεσης και ησυχίας σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.
Όσον αφορά στην αυτονομία, το πλήρωμα δεν προβληματίστηκε ιδιαίτερα. Επιλέγοντας άλλες φορές δρόμους (μικρότερη κατανάλωση ενέργειας) και άλλες φορές εκτός δρόμου διαδρομές (μικρότερη απόσταση προς τον προορισμό, αλλά μεγαλύτερη κατανάλωση ενέργειας) κατέκτησαν τη 2η θέση στην κατηγορία Crossover/SUV, μπροστά από θεωρητικά πολύ πιο κατάλληλα για τη δοκιμασία οχήματα.