SOL, η νέα μάρκα της Volkswagen για την Κίνα

Σχετικά άρθρα

Η γερμανική εταιρία συνεργάστηκε με την κινέζικη JAC Motors για να παρουσιάσουν από κοινού -στην έκθεση του Πεκίνου- τη μάρκα SOL. Το όνομα της νέας αυτής εταιρίας προέρχεται από την ισπανική λέξη “ήλιος” και αυτή έχει στόχο την παρουσίαση ηλεκτρικών μοντέλων.

Το concept που είχε στο περίπτερο της έχει εξελιχθεί μαζί με την Seat, με το πρώτο μοντέλο της SOL να ονομάζεται E20X. Αυτό πρόκειται για ένα ηλεκτρικό crossover, το οποίο θα λανσαριστεί στην Κίνα μέσα στο 2018, με τις επιρροές της ισπανικής εταιρίας να είναι εμφανείς στην εμφάνιση του. Το μήκος του φτάνει τα 4.135 χλστ., το πλάτος του τα 1.750 χλστ. και το ύψος του τα 1.560 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.490 χλστ.

Το εσωτερικό του E20X είναι εφοδιασμένο με όλο τον σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, όπως 4G συνδεσιμότητα, κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής 8 ιντσών, οθόνη 7 ιντσών για πίνακα οργάνων, φωνητικές εντολές και έξυπνο σύστημα φιλατρίσματος του αέρα. Ακόμα, διαθέτει keyless entry, σύστημα ειδοποίησης τυφλής γωνίας και κάμερα 360-μοιρών.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στο JAC iEV7S και από αυτό δανείζεται τα μηχανικά του μέρη. Έτσι, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 116 ίππων (85 kW) και 270 Nm ροπής, με την ηλεκτρική του αυτονομία να ανακοινώνεται στα 300 χλμ., χωρίς να έχει γίνει γνωστή η χωρητικότητα της μπαταρίας του.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Ευρώπη χρειάζεται 8 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, για να επιτύχει τους στόχους CO2

Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό χάσμα μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην...

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...