Το Ισπανικό Grand Prix είναι αυτό που παραδοσιακά βλέπουμε κάθε χρόνο το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβάθμισης των ομάδων. Αυτό θα συμβεί και φέτος, με τη McLaren να ετοιμάζει εδώ και αρκετές εβδομάδες ένα νέο πακέτο, όσο οι φήμες κάνουν λόγο για ένα ολοκαίνουριο εμπρός μέρος, αλλά αυτό μένει να φανεί σε δέκα μέρες.

Κι ενώ ο Eric Boullier, επί κεφαλής της McLaren Racing, έχει δηλώσει πως η MCL33 που θα δούμε στον επόμενο αγώνα θα είναι το πραγματικό φετινό μονοθέσιο των Βρετανών, τώρα ο Γάλλος λέει ότι οι οπαδοί της ομάδας δε θα πρέπει να έχουν υπερβολικές προσδοκίες, κι αυτό διότι δε θα είναι η μοναδική ομάδα με νέο πακέτο.

Ο Boullier γνωρίζει καλά ότι όλες οι ομάδες θα έχουν πολλά νέα εξαρτήματα, έτσι δε θα είναι εύκολο να αυξήσουν σημαντικά την ανταγωνιστικότητα της MCL33, με την ελπίδα ότι οι αντίπαλες ομάδες θα συναντήσουν δυσκολίες με τα νέα τους πακέτα.

Υπάρχει μια νέα κατεύθυνση για τη Βαρκελώνη. Αλλά, δεν μπορείτε να περιμένετε να περάσουμε μπροστά από όλους. Πιστεύω ότι το 95% του paddock θα έχει νέο αεροδυναμικό πακέτο στη Βαρκελώνη, οπότε η διαφορά θα είναι η ίδια, ή θα χάσουμε κάποιο έδαφος, ή ίσως να κερδίσουμε κάτι.

Είναι στο χέρι μας αν το πακέτο θα δουλέψει και θα εκπληρωθούν οι προσδοκίες μας, και μετά να ελπίζουμε όλοι δε θα μπορέσουν να κάνουν το ίδιο.

  • Akis-F1 FAN

    Καλά αυτοί δε λέγανε ότι στην Ισπανία θα ξεκινήσει κανονικά η χρονιά τους και θα είναι “νέο” μονοθέσιο ; Τώρα λένε ότι μπορεί και να χάσουν έδαφος ;

    • Βασιλης

      Το ιδιο ακριβως σκεφτηκα και εγω μολις ειδα τον τιτλο….Κωλοτουμπες εδω και 4 χρονια και συνεχιζουν

    • Akis-F1 FAN

      Και τώρα δεν έχουν και που να το φορτώσουν, αυτή είναι πλάκα…είναι η χειρότερη ομάδα με μοτερ ρενο.

  • καλα μας δουλευουν …χααχ μπορει και να χασουμε λιγο … δηλαδη μπορει να ειναι και πισω απο την χοντα χαχαχαχ γελαει και ο ακιχιτο πως τον ελεγαν ;;; αραι σαμουραι;;; ή καπως ετσι ;;; …….γιατι δεν λετε απο την αρχη οτι απλος δεν μπορουμε δεν εχουμε λεφτα δεν γιναται τιποτα … δηλαδη εχουν 40εκ για τον αλονσο και δεν εχουν για εξεληξη γιατι να πω οτι δεν μπορουν ειναι τραβηγμενο ..λογικα δεν εχουν λεφτα … οπως και να εχει αν ειχαν για οδηγους τον στρολλ και τον ρωσο μαλλον διπλα στην williams θα ηταν … μα υποτιθεται ο οι 3 πρωτοι εχουν φτασει καπου πολυ ψηλα στην αποδοση ενω εσεις αν κρινουμε το που ειναι η redbull ειστε πολυ μα πολυ πισω αρα εσεις εχεται πολυ μεγαλύτερο περιθώριο βελτιωσεις απο οτι η φερραρι η μερκ και η ρεντμπουλ … αλλα μαλλον δουλευομαστε…

  • Thanos

    Τα πολλά και μεγάλα λόγια τελείωσαν. Ο Ερικος νομίζω έχει πάρει χαμπάρι πως αν δεν φτιάξει η κατάσταση το επόμενο κεφάλι που θα πέσει είναι το δικό του. Σταμάτησε επιτέλους να πετάει την μια παπατζα μετά την άλλη για να τον ακούνε οι μέτοχοι.
    Έχουν εκτεθεί πάρα πολύ όλοι στην ομάδα σε αυτούς που πληρώνουν.

  • Nerazzuro21

    Αυτοί θα μας τρελάνουν. Πριν δύο εβδομάδες δεν έλεγαν ότι θα δούμε ένα καινούργιο μονοθέσιο στη Βαρκελώνη που σκόπευαν να το φέρουν στην Αυστραλία; Τώρα λέει ότι απλά θα φέρουν πακέτο αναβαθμίσεων που μπορεί και να μην αλλάξει κάτι στην κατάταξη; Θα πέσει πολύ γέλιο φέτος. Αν δεν βελτιωθούν τα πράγματα προβλέπω να πέφτει σκούπα στο Woking.

  • Mika

    Ειναι μεγαλο τρολλ ο Γαλλος τελικα!!!
    Μεγαλυτερο απο τον επικεφαλης της Honda την προηγουμενη τριετια!
    :p :p

    • τελικα μηπως αυτοι ηταν το τρολ και οχι οι ιαπωνες στη συνεργασια ?????
      αρχιζω και το σκεφτομαι σοβαρα !!!!

    • George Liverpool

      Ξεκαθαρα οχι,ακομη και στη κατασταση που ειναι τωρα η ομαδα.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Μιχάλη ο Μπουλιε πρέπει να πάρει μπουλο, είναι ο νέος μαϊντανός (τελικά πάντα ήταν) της McLaren.

    • Mika

      Να σου πω πως εχεις αδικο, ψεμα θα πω!

  • LJ

    Ώπα να το το πρώτο κανόνι. Να τη η πρώτη κωλοτουμπα!!!

    • Nerazzuro21

      Μήπως τελικά ο Goss τελείωσε επειδή η εικόνα του “νέου μονοθεσίου” στον προσoμοιωτή ήταν διαφορετική απ’ότι περίμεναν;

    • Thanos

      Ο Goss έφυγε γιατί είχε κάνει όλους να πιστέψουν ότι για όλα έφταιγε το μοτέρ της Χοντα και ότι είχαν το καλύτερο σασί εβερ.
      Είναι απίστευτο που όντως τον πίστεψαν πάντως αν σκεφτείς πως από την στιγμή που ανέλαβε μετά τον Paddy Lowe η Μακλαρεν απλά πάει από το κακό στο χειρότερο.

    • LJ

      Ένας κούκος (η Μαλλον η αποχώρηση αυτού του κουκου) δεν φέρνει την άνοιξη.

      Ποιος ξέρει μπορεί και να ναι όπως τα λες αλλά αγώνα με τον αγώνα η τριάδα Zak, Ερρικου και Neale ξεμπροστιαζεται και αυτο δεν αλλάζει αν δεν αλλαξει ριζικά η απόδοση – πράγμα πολυ δύσκολο όπως ολοι έδω μέσα ξέρουμε.

    • Κούκος

      ……. μα τι έκανα εγώ ;!;!;!; :-P

    • LJ

      Δεν πήγαινε για εσενα :Ρ

    • Nerazzuro21

      Εννοείται. Μακάρι το πρόβλημα να ήταν μόνο οι κατεύθυνσεις που έδινε ο Goss αλλά περιμένω και άλλες αποχωρήσεις. Σε αυτούς που λες βάζω μέσα και τον Matt Morris που ήρθε από τη Sauber το 2013 (επιλογή Sam Michael). Αν εξαιρέσεις τον Zak, που ήρθε στα τέλη του 16, δόθηκε αρκετός χρόνος σε αυτούς τους επικεφαλής να δείξουν έργο μετά την αποχώρηση του Lowe και μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει κάτι το ιδιαίτερο. Ίσως απλά να μην μπορούν παραπάνω και να χρειάζονται αλλαγές. Αφήνω έξω μόνο τον Prodromou ο οποίος είχε δείξει έργο στη Red Bull και έχει βελτιώσει αισθητά το τμήμα αεροδυναμικής της McLaren.

      Τη γνώμη μου για το διαζύγιο με τη Honda την ξέρεις. Δεν έχει αλλάξει. Αλλά η συμφωνία με τη Renault μόνο να βοηθήσει μπορεί τη McLaren. Πλέον κανείς δεν έχει ψευδαισθήσεις για τις δυνατότητες του μονοθεσίου. Όλοι λένε για τη Red Bull αλλά για μένα η εικόνα της Renault τους εκθέτει πιο πολύ. Δυστυχώς για κάποιους ανθρώπους εντός της ομάδας και ευτυχώς για την ίδια την ομάδα το κρυφτό τελείωσε. Μόνο καλύτερα μπορούν να πάνε τα πράγματα, αρκεί βέβαια να φέρουν τους κατάλληλους ανθρώπους.

    • LJ

      Όπως λες στο τέλος, το θέμα δεν ειμαι μόνο ποιους διώχνεις αλλά και ποιους παίρνεις στην θέση τους. Αν ειναι να φέρεις τύπους σαν τον Sam τότε άσε το καλύτερα, μείνε με αυτους που εχεις.

      Τον Morris τον έφερε ο Sam????? ΩΩΩΩΧΧΧΧΧΧ!!!! Πόσα χρόνια θα περάσουν για να απαλλαγούμε απο την κατάρα Michael????

      H Renault ειναι σοβαρή ομάδα. Το Enstone εχει παρει ενα σορό πρωταθλήματα. Οποίος το υποτιμά το πληρώνει. Πες μου ποτε πήρε τελευταία φορά πρωτάθλημα κατασκευαστών το Enstone και ποτε εμείς;

      Anyway, μόνο στον Prodromou ελπίζω και αν κάτσει και έρθει κανένας σοβαρός τεχνικός διευθυντής (Paddy ή ο Pat έστω και και τη σύνταξη!).

  • Κούκος

    Κρίμα και μόνο κρίμα!!!! Το επί σειρά ετών αντίπαλο δέος της Ferrari Williamsοποιήθηκε… Τελικά 5 χρόνια αρκούν για να διαλυθεί μια ομάδα κολοσσός.

  • LJ

    Πέρα απο το γεγονός ότι έχασαν ολα τα deadlines γτ η χρόνια εχει αρχίσει 4 αγώνες πριν, ο άνθρωπος (Ερρικος) νομίζει ότι απευθύνεται σε ενα τσούρμο ηλιθίων. Ολοι ξέρουμε ότι στην Βαρκελώνη όλες οι ομάδες φέρνουν μεγάλες αναβαθμίσεις όποτε ότι βήμα μπρος και να κάναμε θα αντισταθμίζονταν απο το παρόμοιο βήμα εμπρός που θα έκανε ο ανταγωνισμός.

  • Duality RS

    Μας εχετε βγαλει την ψυχη 4 χρονια,σκατα σασι,σκατα κινητηρες,της πλακας οδηγοι πλην alonso βεβαιως,απουσια χορηγων,εχετε καταστρεψει την 2η μεγαλυτερη στατιστικα και εμπορικα ομαδα της F1,θα ντρεπεται ο σεννα που σας βλεπει απο εκει πανω,λεφτα δεν εχετε,χορηγους δεν εχετε,παιρνετε 1 βαθμο και πανηγυριζετε.

    ΑΣΤΟΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ ΣΤΟ WOKING.