Πριν περίπου μισό χρόνο, η Renault παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το νέο Megane RS και με την διάθεση του γαλλικού “όπλου” να έχει ξεκινήσει εδώ και λίγες ημέρες, παρακάτω θα δεις τις τιμές του από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης. Οι τιμές είναι βάσει τιμοκαταλόγου της κάθε χώρας, και αφορούν το μοντέλο με το Sport σασί και το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Ξεκινώντας από την χώρα προέλευσης και κατασκευής του, το νέο γαλλικο hothatch κοστίζει από €37.600. Συνεχίζοντας στην γειτονική της χώρα -και μεγαλύτερη σε όγκο αγορά της Ευρώπης- την Γερμανία, το αυτοκίνητο ξεκινά από τα €33.690, και στην Ιταλία από €35.350. Περνώντας στην Ισπανία, το νέο Megane RS κοστίζει από €36.200, στην Ολλανδία από €42.340, ενώ στην Αγγλια η τιμή του διαμορφώνεται στις £27.495 (€31.230). Για την χώρα μας δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση, αλλά φήμες λένε ότι θα ξεκινάει από μια τιμή ανάμεσα στα €45.000 με €50.000.

Να θυμίσω ότι Megane RS διατίθεται με δύο επιλογές σασί, το Sport, το οποίο συνδυάζει υψηλή απόδοση και οδηγική άνεση στην καθημερινή χρήση, και το Cup chassis, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία επιδόσεων με πιο σφιχτές αναρτήσεις, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και κόκκινες Brembo δαγκάνες, όπου χρεώνεται επιπλέον €1.500. Ακόμα, οι 19άρες ζάντες “ντύνονται” με ελαστικά Potenza S001, ειδικά εξελιγμένα από την Bridgestone, τα οποία έχουν αυξημένη ακαμψία σκελετού, βελτιώνοντας και την ικανότητα απόκρισης καθώς και τη δύναμη στις στροφές.

Μηχανικά, το νέο γαλλικό hot hatch κινείται με έναν ολοκαίνουργιο 1.800αρη turbo τετρακύλινδρο κινητήρα αποδίδει 280 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με την ροπή να φτάνει τα 390 Nm. Η κίνηση στέλνεται στον εμπρός άξονα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 5,8 δευτ. και το χιλιόμετρο σε 25 δευτ. Η τρίτη γενιά της γρήγορης έκδοσης του μοντέλου διαθέτει Launch Control και τεχνολογία Multi-Change Down, που σου επιτρέπει να κάνεις γρήγορα πολλαπλά “κατεβάσματα” σχέσεων κατά το φρενάρισμα.

Το νέο Megane RS εφοδιάζεται με το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, μια παγκόσμια πρωτιά της γαλλικής εταιρία στη hot hatch κατηγορία. Το σύστημα προσφέρει στο αυτοκίνητο βελτιωμένη ευελιξία, καλύτερα κρατήματα και μεγαλύτερη ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να ενεργοποιούνται μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού ενεργοποιητή τοποθετημένο στον πίσω άξονα.

Κλείνοντας, το κόστος του επιπλέον εξοπλισμού -με τιμές Γαλλίας- διαμορφώνεται σε: €1.000 για τις προαιρετικές ζάντες 19 ιντσών (18 ιντσών οι βασικές), η επένδυση της καμπίνας με alcantara €1.500, το ειδικό πορτοκαλί (Tonic Orange) και κίτρινο (Sirius Yellow) χρώμα χρεώνεται €1.600, το ηχοσύστημα της Bose €600. Ακολούθως το σύστημα τηλεμετρίας R.S. Monitor, το οποίο είναι είναι φιλικότερο από ποτέ και έχει αναβαθμιστεί για να ενσωματώσει τη λειτουργία Expert, που σου επιτρέπει να συνδέσεις μια κάμερα, να “γράψεις” μια διαδρομή, να την αναπαράγεις και να αναλύσεις τα δεδομένα, καθώς και να τα “μοιραστείς” στα κοινωνικά δίκτυα χρεώνεται €250 ή €450 για το σύστημα Expert, ενώ τέλος το head-up display κοστίζει €400.

  • SAMURAI-66

    Υπεροχος ο γαλλικος πυραυλος και μου αρεσει,ομως σαν ακους της τιμες σε πιανει καταθλιψη….απο 32 χιλιαρικα στην αγγλια του εκτοξευεται στα 45 στην ελλαδα για την βασικη!
    Η ευρωπη μας μαρανε…..τριτος κοσμος και βαλε η περιπτωση μας!

  • fanis chantzos

    Φοβερές οι διακυμάνσεις στις τιμές κορυφαίο γεγονός ότι στην Ελλάδα των μνημονίων και της κρίσης πωλείται στην υψηλότερη τιμή διεθνώς.

    • Scooby r22b

      Στην Ελλάδα οι τιμές είναι υψηλότερες διότι…
      https://youtu.be/WmPm1vb8q1c :-Ρ

    • Christos Dimou

      Είναι αποτέλεσμα του ειδικού τέλους ταξινόμησης .

      Πρακτικά η αξία του οχήματος προ φόρων θα είναι ελαφρά χαμηλότερη απο το πόσο που βλέπουμε για το ΗΒ.

  • SkidRAW

    Σκετη απογοητευση η τιμη…. 😢

    • μιλας για ελλαδα…γιατι με 30.000+ στην βρετανια…..ειναι ΣΟΥΠΕΡ !!!

    • SkidRAW

      Φυσικα και μιλαω για Ελλαδα…ειδικα οι τιμες Αγγλιας-Γερμανιας ειναι σουπερ..δεν σε πιανει και το 2λιτρο…αν ερχοταν εδω τοσο πιστευω θα εκλεβε τα πρωτεια του “budget hothatch” απο το Cupra!!

    • to CUPRA τοτε θα ηταν ακομα πιο φθηνο !!!! :-P

  • Scooby r22b

    Αμαξάρα αλλά όχι σε αυτά τα χρήματα (45-50.000€ στην Ελλάδα).

    • SkidRAW

      Αφου εμεις εδω παιζουμε μπαλιτσα μονοι μας ρε :P

    • Scooby r22b

      Θα σου ‘λεγα τώρα τη(Ν) παίζουμε αλλά έχει χάρη. :-Ρ

  • gv

    megane,civic ή focus?
    θα ειχαμε απιστευτο τριλλημα αν ειχαμε τα λεφτα! χαχα
    βεβαια και η a-class σε τραβαει λογω του premium και του σηματος και το a3 για τον 5κυλινδο αλλα το κακο με τα premium hot-hatches ειναι οτι στη τιμη πλησιαζουν καταξιωμενα sports cars και σκεφτεσαι κατσε ρε φιλε με αυτα τα λεφτα παιρνω αμερικανικο V8 ξερω γω ή καποιο αλλο καλο sports car οποτε γιατι να δωσω τοσα λεφτα για hatch?!
    μονο ισως για να συνδιασεις χωρους και επιδοσεις..
    αρα κατα την αποψη μου hot-hatch αξιζει πιο πολυ να αγορασεις απο μια πιο ταπεινη μαρκα!

  • μονο εγω το βλεπω ”κουλο” να ειναι πιο ακριβο στην χωρα προελευσης αποτι πχ στη γερμανια/βρετανια ??????

    • το Citroen C3 Aircross στην χώρα μας είναι από €2.000 μέχρι €4.500 πιο φθηνό από την Γαλλία…fact

    • σοβαρα ?????? και αυτο παντως μεσα στα κουλα !!!!!

    • στα μικρά αυτοκίνητα έχουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, και μικρότερες από την πλειοψηφία των χωρών της Ευρώπης…
      σε οτιδήποτε η εργοστασιακή αξία είναι πάνω από €30.000…στην η τελική τιμή στην χώρα μας εκτοξεύεται!

    • Christos Dimou

      Ακριβώς. Η τιμή με το κέρδος του αντιπρόσωπου σε Ελλάδα και Δανία είναι απο τις χαμηλότερες στην αγορά.

      Οι τελικες τιμές καθορίζονται απο το τι γίνεται σε κάθε χώρα

  • Christos Dimou

    Πάντως ας έχουμε στα υπόψη μας, οτι τα αυτοκίνητα στην χώρα τους είναι πιο ακριβά. Οπότε η διαφορά μεταξύ Γαλλίας και Γερμανίας είναι λογική.

    Τα πράγματα αντισταθμίζονται απο την υψηλότερη τιμή μεταπωλησης των ντοπιων (περνεις τα χρήματα πίσω), το χαμηλότερο κόστος συντήρησης και πολλές φορές απο τις γενναίες εκπτώσεις στην τιμή που βλέπουμε στο παμπριζ.

  • Αλ Μπαντι

    Φοβερη τιμη εκτος Ελλαδας. Φτηνοτερο σε καποιες περιπτωσεις(π.χ Ιταλια) απο Leon, 308 gti, i30n, και σχεδον τα ιδια με το 5θ χειροκινητο golf. Εδω όμως ειναι αλλιως…

  • Dentdim

    Το 45-50.000 μου φαίνεται πολύ για Ελλάδα.Ας περιμένουμε να δούμε.Θα είναι κρίμα να έχει και αυτό την τύχη του clio rs.

  • Dentdim

    Το 45-50.000 μου φαίνεται πολύ για Ελλάδα.Ας περιμένουμε να δούμε.Θα είναι κρίμα να έχει και αυτό την τύχη του clio rs.

  • MikeLamar

    Αν κόστιζε κάπου 30-35.000€ και στην Ελλάδα τότε ίσως να βλέπαμε μερικά στο δρόμο λόγω του 1.8 κινητήρα. Τώρα μόνο ένα δημοσιογραφικό θα φέρουν και άλλο ένα για την κεντρική έκθεση της Renault…

  • Dimitris

    450.000 dkk το περιμενουμε στη Δανία… Λιγο πάνω από 60.000 ευρώ

    • Scooby r22b

      Λίγο πάνω από 40.000€ (450.000Kr. = 42.227€). ;-)

  • Bon Viveur

    τζάμπα…

  • 45 με 50 χιλιάρικα… για χοτ χατς των 1800 κυβικών(το οποίο επίτηδες υποκυβίσανε για αγορές σαν τη δική μας), το οποίο με το που βάλεις μπρος έχει χάσει το μισό της αξίας του και αφού αυτή είναι εκτός πραγματικότητας και πλασματική, χάνει και άλλο από την φαινομενική αξία του. ό,τι να’ναι. θάφτηκε το προϊόν.

    • Πάνος

      Ποια άλλη αγορά είναι σαν τη δική μας; απο περιέργεια ρωτάω γιατί νομίζω είμαστε μοναδικοί στο είδος μας!

    • ε δεν ξέρω ποιές άλλες αγορές μπορεί να μοιάζουν με αυτή που ζούμε. γι’αυτό λέω για τη δικιά μας εμπειρία. πιθανώς να είναι και μοναδική περίπτωση. εδώ με αυτή την κατάσταση, θάβονται όλα αυτά τα μοντέλα όπως τα rs, type r, focus rs, golf r, s3 κλπ.